1
Период разъяснений
с 08.08.2025 14:35
по 18.08.2025 17:00
осталось 5 дней
2
Подача предложений
с 18.08.2025 17:00
по 01.09.2025 09:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС 6 655 526,46 MDL
Период уточнений: 8 авг 2025, 14:35 - 18 авг 2025, 17:00
Подача предложений: 18 авг 2025, 17:00 - 1 сен 2025, 9:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Реклама
Подписаться
Реклама

Construcția unui nou sistem de peduct în s.Fîrlădenii-Noi

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
4314, MOLDOVA, Căuşeni, s.Fîrlădeni (r-l Căuşeni), str. Ștefan cel Mare și Sfînt nr. 281
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Sergiu Vengher
Контактный номер
060348153
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
8 авг 2025, 14:35
Дата последних изменений
9 авг 2025, 9:15
Achizitii.md ID
21464921
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Реклама
Документы процедуры закупок
ds_lucrari.docx2.signed.pdf ds_lucrari.docx2.signed.pdf
Документация к предложению
documentație standard
8.08.25 14:35
duae_ro_firladeni apeduct.signed.pdf duae_ro_firladeni apeduct.signed.pdf
Документация к предложению
DUAE
8.08.25 14:35
Дата:
9 авг 2025, 09:15
Название вопроса:
Proiect
Вопрос:
Buna ziua. Publicati va rog proiectul
Ответ (11 авг 2025, 09:00):
Buna ziua!Noi nu dispunem de formatul online al proiectului, deoarece nu avem Scaner de A2. Respectiv, vă așteptăm la adresa s.Fîrlădeni,raionul Căușeni,str.Ștefan cel Mare 281 și faceți cunoștință cu proiectul tehnic!Vă mulțumim!
Дата:
9 авг 2025, 09:20
Название вопроса:
Termen de executie
Вопрос:
Dvs solicitati ca lucrarile sa fie executate in maxim 4 luni, pe cind dvs organizati licitati pw 01.09.2025, cu valabilitatea ofertei de 90 zile. Luind in consideratie timpul de analiza al grupului de lucru pentru alegerea cistigatorului, plus eventuale contestatii, apoi dupa semnarea contractului este necesara perioada de mobilizare si pregatire a inceperii lucrarilor si vine iarna. Deci, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2025 nu este real. Rugam sa modificati acum din start acest aspect, ca sa nu umblati pe urma in decembrie, ca 100% va fi necesar de prelungit!
Ответ (11 авг 2025, 09:03):
Am indicat termenul de valabilitate al contractului 31.12.2025, deoarece ne presează și termenul contractului cu ONDRL, care deasemenea îi 31.12.2025. Vă mulțumim!
Дата:
9 авг 2025, 12:41
Название вопроса:
Surs
Вопрос:
Buna ziua sursa financiara este buget local sau ONDRL?
Ответ (11 авг 2025, 08:16):
Buna ziua!Bugetul ONDRL
Дата:
11 авг 2025, 12:38
Название вопроса:
Lichiditatea generală
Вопрос:
Solicităm excluderea acestui punct intrucit limiteaza concurenta si dreptul companiilor specializate pentru lucrari de apeduct si canalizare de a participa la acesata achizitie care inca nu intrunesc aceasta conditie.
Ответ (12 авг 2025, 08:05):
Bună ziua! Multumim pentru intrebare si pentru receptivitate, va informam că în concordanță cu Art.18 (d) din legea 131 privind achiziţiile publice, Autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare la capacitatea economică şi financiară; si conform cu Art.36 alin 2 din ordinul Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%) , cerinta care a fost solicitata; Astfel, autoritatea contractantă, având în vedere obiectul contractului și faptul că acesta este finanțat de ONDRL, a solicitat cerințe minime, conform legislației în vigoare și conform principiilor care reglementează achizițiile publice, pentru a asigura utilizarea eficientă a fondurilor publice și minimizarea riscurilor. Aceste cerințe urmăresc să garanteze că operatorul economic este conștient de natura lucrărilor, are capacitatea de a le executa în termen și dispune de resursele financiare necesare pentru realizarea proiectului în beneficiul comunității, astfel nu vedem necesitatea de a modifica documentatia pentru a asigura deasemenea un tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici. Multumim pentru interesul acordat!
Название вопроса
Вопрос
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.