Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21437164
1
Период разъяснений
с
23.06.2025 10:39
по 03.07.2025 11:00
по 03.07.2025 11:00
2
Подача предложений
с
03.07.2025 11:00
по 08.07.2025 11:00
по 08.07.2025 11:00
осталось 4 дня
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС
5 500 000 MDL
Период уточнений:
23 июн 2025, 10:39 - 3 июл 2025, 11:00
Подача предложений:
3 июл 2025, 11:00 - 8 июл 2025, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Подача предложений
Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 180
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
23 июн 2025, 10:39
Дата последних изменений
24 июн 2025, 14:37
Achizitii.md ID
21437164
MTender ID
CPV
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Valea Crucii 6
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 2 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Băcioii Noi 14/1, 14/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 3 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Sarmizegetusa 96/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 4 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din bd. Decebal nr. 80, 82, 82/1, 82/2, 84
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 5 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Independenței nr. 42, 42/1, 42/2, 44
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 6 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din Cuza-Vodă nr. 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 9, 9/2,11
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 7 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Hristo Botev nr. 19/7
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 8 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Constantin Brâncuși nr. 146/A
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 9 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Dacia 38
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 10 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Botanica Veche 8
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 11 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Nicolae Milescu Spătaru 13, 13/1, 13/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 12 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Voluntarilor 16/1, 16/2, 16/3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 13 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Mircea cel Bătrân 31/2 31/3 31/4
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 14 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Igor Vieru 1,3,3/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 15 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Maria Drăgan 22/1, 22/2, 22/3, 18/3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 16 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Mircea cel Bătrân 3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 17 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Vasile Vărzaru 3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 18 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Vadul lui Voda 62, 62/2, 62/3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 19 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Mircea cel Bătrân 32
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 20 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Petru Zadnipru 7/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 21 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Iazului 3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 22 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Calea Orheiului 103/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 23 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Calea Orheiului 113/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 24 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Dumitru Rășcanu 33/4
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 25 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Calea Orheiului 105/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 26 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Gheorghe Madan 46/6
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 27 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Moscova 28
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 28 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Iazului 1/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 29 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Albișoara 80/4
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 30 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Gheorghe Madan 87/5
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 31 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din bd. Stefan cel mare 128/a, 128/1, 130, 128
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 32 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din bd. Stefan cel mare 132
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 33 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Lomonosov 51/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 34 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Drumul Viilor 29
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 35 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Drumul Schinoasei 1/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 36 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Grenoble 161/1, 157, 163/1, 165/1, 165/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 37 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Sfînta Vineri 16/a
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 38 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Miorița 11, 9/1, 5/1, 5/4, 5/5, 5/3, 5/2 str. Gheorghe Asachi 68/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 39 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Dokuceaev 3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 40 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Dokuceaev 2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 41 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Paris 38/2
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 42 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alexandru Marinescu 19/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 43 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Grigore Alexandrescu 15-17
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 44 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din str. Calea Ieșilor 51/1, 51/2, 51/3, 51/4, 51/5
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 45 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Piața Unirii Principatelor, nr. 3
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 46 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 200
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 47 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 89 -93
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 48 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 113
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 49 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Paris 36/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 50 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din str. Alba Iulia 192
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 51 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curțile din or. Durlești str. Hârtoape 26 26A
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 52 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din or. Durlești str. Stefan Voda 15
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Лот № 53 - Servicii de elaborare a schițelor de proiect și a documentației de deviz pentru curtea din or. Durlești str. Codrilor 22/1
Бюджет: 100000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini.signed (1).pdf
caiet de sarcini.signed (1).pdf
Техническая спецификация
-
23.06.25 10:39
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Документация к предложению
-
23.06.25 10:39
Дата:
24 июн 2025, 14:37
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Caietul de sarcini expus la licitație are caracter generalist, precum și schemele conexe fiecărui lot, solicităm respectuos completarea cu cerințe punctuale (lucrări solicitate/planificate de a fi executate) la fiecare lot, în vederea estimării corecte a ofertelor de preț.
Totodată, pentru concretizare- verificarea documentației de deviz va fi contractată și achitată de autoritatea contractantă (ADR Chișinău)?
Ответ (26 июн 2025, 09:30):
Bună ziua.
În caietul de sarcini sunt descrise sarcinile de proiectare care se aplică pentru fiecare curte. Subsecvent, pentru o elaborare calitativă a ofertei, vă recomandăm să vizitați obiectele pentru care doriți să aplicați. La necesitate aveți posibilitatea de a solicita ca un reprezentant al autorității contractante să vă ghideze și să se deplaseze cu Dumneavoastră la fața locului. Este deajuns să apelați la numărul indicat în sistem și să stabiliți vizita.
Cu referire la verificarea documentației de deviz, menționăm că aceasta va fi efectuată și achitată de către ofertant și urmează a fi inclusă în prețul ofertei.
Дата:
26 июн 2025, 13:51
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Cu referire la cerințele caietului de sarcini- sunt cerințe foarte complexe care atrag după sine costuri și termeni de proiectare pe măsură, respectiv nu este clar cum s-a estimat costurile și timpul necesar pentru implementare, or acestea nu se încadrează în nici-o prevedere a normativelor de profil: acestea trebuie formate în conformitate cu prevederile NCM L.02.11–2013 Prețuri de referință pentru lucrări de proiectare în construcții, Instrucțiuni generale de utilizare a indicatoarelor de prețuri de referință pentru lucrări de proiectare în construcții inclusiv normativele conexe pe compartimente. Important este și elaborarea cerințelor în concordanță cu prevederile Amendamentului NCM L.02.11-2013/A1:2024 care prevede inclusiv Metodologia privind determinarea duratei normative de execuție a unui complex de lucrări de proiectare și cercetări de teren pentru construcția, reconstrucția și reabilitarea drumurilor publice, or actualmente beneficiarii serviciilor de proiectare neglijează acest amendament, astfel diminuând termenul de execuție lucrărilor de proiectare iar conex și a prețurilor estimative a beneficiarului.
Adițional menționăm că în caietul de sarcini este indicată obligațiunea elaborării Lucrărilor topo-geodezice- care presupune : Curbe de nivel (echidistanță 0,25 m – pentru zone urbane);
Puncte cotate (cote altimetrice în puncte cheie: colț clădire, borduri, drum, trotuar); Rețele edilitare aparente + marcate (canal, apă, gaze, electrice etc.) ; Obstacole și vegetație (copaci mari, garduri, stâlpi etc.);
Elemente de referință cadastrale (limite de lot, ax drum, clădiri) - in final coordonarea acesteia cu deținatorii de utilități în zonă (spre exemplu moldtelecom are un singur specialist pe coordonări-responsabil de toata rețeaua lor)- nu este clar cum se poate de încadrat in termenul indicat, și nu înțelegem necesitatea acesteia, dacă lucrările urmează să se efectueze in baza documentației de deviz (caiet de sarcini), nefiind un proiect de execuție;
În conformitate cu legislația națională - obligația suportării costurilor verificării documentației de proiect, deviz conform uzanțelor și prevederilor Legii nr. 721/1996 privind calitatea în construcții, aceste cheltuieli, firesc, sunt în sarcina autorității contractante, fiind parte a obligației de a asigura desfășurarea procesului de autorizare.
Ответ (30 июн 2025, 12:50):
Bună ziua.
Cerințele au fost stabilite urmare a analizei situației din teren șși necesităților autorității contractante.
Ce ține de costurile verificării, menționăm că actul legislativ de Dumneavoastră este abrogat, costurile urmează a fi incluse în prețul ofertei de către ofertant.
Дата:
1 июл 2025, 20:12
Название вопроса:
01/05 Documentația Standard - Servicii.
Вопрос:
Bună ziua.
Anunțul este publicat sub codul CPV 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală. Prin urmare, conform legii, această licitație trebuie executată în baza și conform anexelor din ”Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” Iar voi ați atașat și cereți documente în baza anexelor din ”Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări”. Anexe din Doc. stnd. -lucrări nu sunt relevante Prestărilor de Servicii de proiectare.
Solicit respectuoa să vă conformați legii și să corectați documentele procedurii de achiziție astfel încât să corespundă Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii. În special vă rog să revizuiți cerințele din Anunțul de Participare.
Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, secțiunea 2 art. 50 Citez; ”Structura şi conţinutul documentației de atribuire sînt stabilite în documentaţia standard aprobată de Ministerul Finanţelor.”
Vă informez că ceasta este temei pentru Contestarea Documentației Procedurii de Achiziție.
Ответ (3 июл 2025, 10:34):
Bună ziua. Vă recomandăm să examinați cu atenție Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, dar și Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin H.G. 638/2020, inclusvi și Documentația standard pentru realizarea achizțiilor de lucrări. În toate aceste acte serviciile de proiectare și elaborare a documentației tehnice sunt atribuite la procedurile de lucrări, inclusiv și formularele sunt adaptate pentru aceasta.
Дата:
2 июл 2025, 16:06
Название вопроса:
02/05 Termenii licitației
Вопрос:
Luând în considerente volumul de anexe pe care le solicitați în raport cu numărul loturilor și perioada de vacanță a anului - termenii indicați (5 zile calendaristice) pentru depunerea ofertelor sunt prea restrînși. Solicităm extinderea termenului măcar până la sfârșitul lunii Iulie.
Ответ (3 июл 2025, 10:35):
Bună ziua. Menționăm că perioada de vacanță se referă la intituții preșcolare, școalre și universitare. Anotimpul de vară nu este declarat perioadă de vacanță. Menționăm că nu sunteți obligat pentru calificare să depuneți oferta pentru toate loturile. Aveți posibilitatea să selectați loturile pentru care doriți să participați.
Дата:
2 июл 2025, 17:42
Название вопроса:
Caiteul de sarcini, Termenii licitației.
Вопрос:
Sunteți obligați prin lege să ne oferiți informația necesară în caiteul de sarcini, precum specificații tehnice.
Faptul că în caietele de sarcini nu este indicată nici-o o specificație tehncică (dimensiuni, scheme, plane) face imposibilă evaluarea lor pentru a face o ofertă de preț. Fiecare caiet de sarcini trebuie să conțină măcar indicarea ariei terenului solicitat.
Prin urmare considerăm că caietele de sarcini prezentat nu respectă legea 131 privind achizițiile publice și anume;
Articolul 34. ”(1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace
electronice, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în
conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare.”
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor
”(1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încât fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.”
Chiar dacă ignorăm (ce nu se va întâmpla) cele de mai sus, răspunsul dumneavoastră din 24 iun 2025, 14:37 precum că ofertanții pot ieși la fața locului nu este posibil de realizat în termenii propuși și nu se încadrează în cadrul legal. Deci ofertanții singuri trebuie să elaboreze caietul de sarcini, iasă la fața locului și să determine suprafața terenurilor solicitate, după care să calculăm prețul și să strângem pachetul de documente pentru licitație. Pentru 55 de loturi. Pentru acest volum de lucru dumneavoastră ați stabilit 15 zile. Iar dacă ofertantul se află după hotare ? Astfel considerăm că încălcată Legea 131 Articolul 29 (6) ”Anunțul de participare va fi publicat în termene care să ofere tuturor operatorilor economici interesaţi, fără nicio discriminare, posibilităţi reale de participare la procedurile de atribuire a contractului de achiziţii publice.”
Solicităm întocmirea caietului de sarcini cu indicarea specificaților tehnice a terenurilor și a schemelor terenelor.
Ответ (3 июл 2025, 10:40):
Bună ziua. Solicitarea Dumeanvoastră „măcar aria terenului solicitat” a fost respectată de la publicarea procedurii de achiziții publice, ori în schema publicată pentru fiecare lot este menționată și aria terenului.
Ce ține partea a doua a clarificării, menționăm că ofertantul este responsabil de elborarea ofertei și suportă toate costurile aferente, mai mult nu sunteți obligat să participați la toate loturile. Subsecvent, atrageți atenția la faptul că cerințele de calificare și selecție sunt expuse proporțional cu numărul de loturi pentru care va fi depusă oferta. Respectiv, conform cerințelor de calificare, ofertantul urmează să aibă un minim de specialiști atestați pentru un număr anumit de loturi, fapt ce denotă faptul că fiecare specialist va vizita obiectele care urmează să le execute.
Дата:
2 июл 2025, 19:56
Название вопроса:
Structura Ofertei. Solicitare de modificare Anunțului de participare conform legii.
Вопрос:
ARGUMENTAERE.
Documentul Public de Achiziții Publice (în continuare DUAE) reprezintă o declarație pe propria răspundere prin care noi (ofertanții) că îndeplinim toate criteriile de calificare și selecție pe care le a solicitat autoritatea contractantă în cadrul procedurii de achiziții publice - Legea 131 Articolul 20. Respectiv răspunzând la toate întrebările din DUAE noi semnăm pe propria răspundere că corespundem cirteriilor de calificare enumerate în acest documet. Iar în cazul când se stabilește învingătorul autirtatea contractantă solicită documentele justificative pentru a demonstra că învingătorul corespunde criteriilor enumerate în DUAE. Deci declarațiile cerute (obligatoriu) în anunț nu au nici o logică și se dublează.
De exemplu voi în anunți cereți ” Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și / sau spălare de bani.” Dar în Capitolul III din DUAE sunt indicate eceste obligațiuni sub care noi deja ne semnăm. Logic și conform legii toate declarațiile din anunț, pe care le-ați inidcat în tabela din punctul 15, trebuiesc eliminate din considerentele că ele deja sunt acoperite de DUAE. Documentele Justificative penrtu confirmarea declarațiilor DUAE se solicită la etapa de evaluarea sau după determinarea învigătorului.
Documentele Justificative nu fac parte din Ofertă șu nu se includ în Anunț.
Toate declarațiile și dovezile pe care le cereți în Anunț prezintă Criterii de Calificare și Selecție, iar acestea sunt descrise în Articolul 18 ai legii 131și asigurate de DUAE.
Structura Ofertei Conform legii 131 trebuie să fie următoarea:
Articolul 67, aliniat (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a:
1 propunerii tehnice (anexa nr. 22 din doc. stand.)
2 propunerii financiare (anexa nr. 23)
3 DUAE
4 Scrisoare de garanţie bancară, după caz (anexa nr.9)
Acestea sunt toate actele pe care autoritatea contractantă trebuie să le includă în anunțul de participare.
SOLICITARE:
Stimată autoritate contractantă.
Luând în considerente cele expuse mai sus sus, rog să vă conformați legii, să puneți licitația pe pauză și să faceți următoarele ajustați la documentele procedurii de achiziție;
a) Elaborați și publicați anunțul de participare în conformitatea cu anexa nr 2 a Documentației standard
pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii.
b) În tabela din pucntul 15 a anunțului de participare enumărați numai documentele care alcătuiesc Structura Ofertei conform legii și anume;
- propunerii tehnice (anexa nr. 22 din doc. stand.)
- propunerii financiare (anexa nr. 23)
- DUAE
- Scrisoare de garanţie bancară, după caz (anexa nr.9)
c) Excludeți din Anunți acte ce Prezintă Criterii de Evaluare precum experiența similară sau lista experților, deoarece ele nu fac parte din structura ofertei și conform legii se solicită numai la etapa de evaluarea.
d) Vă referiți numai la anexele din documentația standard cofnorm Legii 131 privind achiziţiile publice.
Mersi.
Ответ (3 июл 2025, 10:47):
Bună ziua.
Vă reamintim că rubrica clarificări este preconizată pentru a clarifica o situțaie sau o neclaritate cu referire la elaborarea ofertei, nu sunt admisibile solicitări nefondate în adresa autorității contractante. Vă recomandăm să vă familiarizați cu legislația din domeniul achizițiilor publice și cu procesul de derulare a unei proceduri de achiziții publice. VĂ atragem atenția la faptul că în Anunțul de participare cerințele de calficare urmează să fie corelate cu cele din DUAE. Mai mult ați indicat documentația standard pentru buniuri și servicii, indicînd anexe care nu vor fi folosite în procedura respectivă. Autoritatea contractantă va examina oferta conform cadrului legal, respectiv sunteți obligat să prezentați docuemntele ce constituie oferta conform Docuemtației standard pentru realizarea licitațiilor de lucrări, formularele indicate în anunțul de particiapre în caz că nu vor fi prezentate odată cu oferta, vor fi solicitate de către autoritatea contractată, este o procedură legală și obligatorie, dar și o practică unilaterală la procedurile de achizții publice.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK