Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
19.05.2025 10:22
по 23.05.2025 11:00
по 23.05.2025 11:00
2
Подача предложений
с
23.05.2025 11:00
по 02.06.2025 10:00
по 02.06.2025 10:00
осталось 8 дней
3
Аукцион
03.06.2025 15:00
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС
298 000 MDL
Период уточнений:
19 май 2025, 10:22 - 23 май 2025, 11:00
Подача предложений:
23 май 2025, 11:00 - 2 июн 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Подача предложений
Servicii de efectuare a studiilor de fezabilitate pentru Judecătoriile Cahul și Căușeni
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
19 май 2025, 10:12
Дата последних изменений
21 май 2025, 23:44
Achizitii.md ID
21419930
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
Дата:
21 май 2025, 23:44
Название вопроса:
Caiet de sarcini.
Вопрос:
Buna ziua! Pentru ambele locaţii există sau nu studii pentru cel mai favorabil amplasament care să soluționeze problemele destinației solicitate ale obiectivului?
Ответ (22 май 2025, 12:44):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție și pentru întrebarea adresată. Cu referire la solicitarea Dumneavoastră, vă comunicăm următoarele: Procedura de achiziție este divizată în două loturi, fiecare având ca obiect elaborarea unui studiu de fezabilitate distinct, după cum urmează: • Lotul 1 – Studiu de fezabilitate pentru Judecătoria Căușeni; • Lotul 2 – Studiu de fezabilitate pentru Judecătoria Cahul. Operatorii economici au posibilitatea de a depune ofertă pentru unul dintre loturi sau pentru ambele loturi, în funcție de capacitățile și interesul fiecăruia. Precizăm, de asemenea, că terenurile vizate au fost alocate în baza hotărârilor de Guvern, iar procesul de selecție a fost consultat la nivel interinstituțional, cu implicarea actorilor relevanți. Suplimentar vă comunicăm că toate documentele relevante privind regimul juridic și caracteristicile tehnice ale terenurilor vor fi puse la dispoziția operatorului economic selectat în etapa de implementare, după semnarea contractului. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Дата:
21 май 2025, 23:49
Название вопроса:
Caiet de sarcini.
Вопрос:
Bună ziua ! Caietul de sarcini corespunde oare capacităţilor teritoriale ale amplasamentelor?
Ответ (22 май 2025, 12:43):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru întrebarea adresată și pentru interesul manifestat față de prezenta procedură de achiziție publică. Cu referire la solicitarea Dumneavoastră privind corespondența dintre cerințele caietului de sarcini și capacitățile teritoriale ale amplasamentelor, vă informăm că documentația de atribuire, inclusiv caietul de sarcini, a fost elaborată în baza informațiilor și documentelor tehnico-juridice disponibile la nivelul autorității contractante, precum și în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Suprafețele și caracteristicile tehnice ale terenurilor au fost analizate prealabil și permit, în principiu, elaborarea documentației de proiect corespunzătoare obiectivelor menționate. Detaliile și verificările suplimentare urmează a fi realizate de operatorul economic selectat în cadrul etapei de prestare a serviciilor, prin realizarea studiului de fezabilitate și alte investigații specifice. Vă reamintim că vizita la fața locului este permisă, iar orice informații suplimentare privind amplasamentele pot fi solicitate în condițiile prevăzute de documentația de atribuire. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Дата:
21 май 2025, 23:52
Название вопроса:
Caiet de sarcini.
Вопрос:
Bună ziua ! Teritoriile propuse pentru extindete sunt terenuri proprietatea statului sau proprietate a APL?
Ответ (22 май 2025, 12:43):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție. Cu referire la întrebarea Dumneavoastră privind regimul juridic al terenurilor, vă comunicăm următoarele: Terenul vizat pentru efectuarea studiului de fezabilitate pentru Judecătoria Orhei se află în proprietatea Statului, fiind transmis în administrare Agenției Proprietăți Publice, iar cel destinat studiului de fezabilitate pentru Judecătoria Căușeni este în proprietatea Statului, fiind transmis în gestiunea economică a Ministerului Justiției. Toate documentele aferente regimului juridic al acestor terenuri urmează a fi puse la dispoziția operatorului economic selectat în etapa de implementare a contractului, după semnarea acestuia. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Дата:
21 май 2025, 23:57
Название вопроса:
Caiet de sarcini.
Вопрос:
Bună ziua ! În conformitate cu standardele internaționale faza studiului de fazibilitate este foarte complexă şi costul elaborării acestor lucrări este de 700-800 mii lei pentru fiecare amplasament. Cum costurile propuse şi termenele de executare, luând în considerare exigențele normative internaționale, corespunde volumelor de servicii solicitate?
Ответ (22 май 2025, 12:42):
Stimate operator economic, Referitor la întrebarea Dvs. privind nivelul costurilor și al termenelor de execuție stabilite pentru serviciile de elaborare a documentației de proiect, inclusiv studiul de fezabilitate, autoritatea contractantă vă informează următoarele: Estimarea valorii achiziției a fost efectuată în conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în baza unei analize de piață care a luat în considerare: o costuri aferente unor proiecte similare implementate în ultimii ani; o nivelul de complexitate al serviciilor solicitate în cadrul caietului de sarcini; o termenele rezonabile de execuție raportate la volumul activităților prevăzute. Cerințele tehnice reflectate în documentația de atribuire sunt conforme normelor în vigoare în Republica Moldova, inclusiv normativelor naționale în construcții și standardelor relevante aplicabile. În măsura în care standardele internaționale sunt relevante, acestea pot fi utilizate în completare, dar nu sunt obligatorii decât în măsura în care sunt prevăzute expres în legislația națională. Autoritatea contractantă apreciază observația Dvs. privind estimările conform standardelor internaționale, însă vă reamintim că: o obiectivul procedurii este contractarea unor servicii proporționale cu necesitățile și bugetul disponibil, în conformitate cu legislația națională aplicabilă; o operatorii economici au dreptul să participe cu oferte în care să reflecte propriile estimări de costuri, cu condiția respectării cerințelor minimale; o oferta financiară trebuie să fie realistă, competitivă și justificată, iar eventualele diferențe față de estimarea autorității contractante pot fi explicate prin nota justificativă anexată ofertei. În ceea ce privește termenele de execuție, acestea au fost stabilite ținând cont de practicile uzuale pentru proiecte similare, și sunt considerate fezabile pentru operatori cu experiență și capacitate tehnică adecvată. Dacă aveți propuneri tehnice alternative sau observații suplimentare, acestea pot fi incluse în oferta Dvs., cu respectarea prevederilor documentației de atribuire și ale Legii nr. 131/2015. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK