1
Период разъяснений
с 02.05.2025 13:41
по 12.05.2025 11:00
осталось 3 дня
2
Подача предложений
с 12.05.2025 11:00
по 22.05.2025 11:00
3
Аукцион
23.05.2025 15:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС 3 679 850 MDL
Период уточнений: 2 май 2025, 13:41 - 12 май 2025, 11:00
Подача предложений: 12 май 2025, 11:00 - 22 май 2025, 11:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Реклама
Подписаться
Реклама

Lucrări de reparații interioare în blocul alimentar,în care sînt amplasate bucătăria,farmacia,spălătoria sala de ședințe,arhiva a Spitalului Raional Șoldănești

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ciubotaru Lilian
Контактный номер
069302725
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
2 май 2025, 13:41
Дата последних изменений
8 май 2025, 12:36
Achizitii.md ID
21413920
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Реклама
Документы процедуры закупок
anunț reparație bl.alim.signed.pdf anunț reparație bl.alim.signed.pdf
Документация к предложению
-
2.05.25 13:41
duae bl.alim.docx
Документация к предложению
-
2.05.25 13:41
caiet de sarcini bl.alim.signed.pdf caiet de sarcini bl.alim.signed.pdf
Документация к предложению
-
2.05.25 13:41
doc.standard bl.al.docx
Документация к предложению
-
2.05.25 13:41
bord.f5.docx
Документация к предложению
-
8.05.25 12:36
Дата:
6 май 2025, 17:48
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Ответ (7 май 2025, 11:33):
Bună ziua, în subpunctul 11 am solicitat Declarație privind experiența similară conform Anexa nr. 12 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021,dar în cadrul evaluării ofertelor vom accepta și Declarația privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform anexei nr.13 depuse de OE.
Дата:
7 май 2025, 23:27
Название вопроса:
Caet de sarcini.
Вопрос:
Buna seara, solicitam respectuos sa publicati Formularul desfasurat cu resurse (Formularul 1A sau Formularul 5). Multumim anticipat!
Ответ (8 май 2025, 10:50):
Bună ziua, caietul de sarcini publicat unde este inclusă și lista cu cantități de lucrări oferă o informație clară pentru elaborarea devizului de cheltuieli și a elaborării ofertei de preț. Pentru a obține o informație mai amplă și mai clară asupra volumelor de lucrări ce trebuie vă invităm să vizitați obiectul pentru elaborarea corectă a propunerii financiare.
Дата:
8 май 2025, 12:00
Название вопроса:
CAET DE SARCINI
Вопрос:
Stimata Autoritate contractanta publicati va rugam respectuos Formularul desfasurat cu resurse (Formularul 1A sau Formularul 5), conformativa legii 131/2015, nare nimic vizita cu normele si resursele. Multumim anticipat!
Ответ (8 май 2025, 12:36):
Am publicat.
Название вопроса
Вопрос
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.