Государственная закупка
21409434
Servicii în cadrul Forumului Economic de la Viena – Reuniunea Chișinău 2025
1
Период разъяснений
с 22.04.2025 16:40
по 28.04.2025 13:44
по 28.04.2025 13:44
2
Подача предложений
с 28.04.2025 13:44
по 02.05.2025 13:45
по 02.05.2025 13:45
остался 1 день
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
120 000 MDL
Период уточнений:
22 апр 2025, 16:40 - 28 апр 2025, 13:44
Подача предложений:
28 апр 2025, 13:44 - 2 май 2025, 13:45
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Articol Descriere Dotare tehnică Sistem de sonorizare conference hall Sistem de sunet Top 15 kW/ 1 set Monitoring scenă/ 7 wireless microfoane/ Amplificatoare/ Consolă sunet/ Echipa de regie sunet, minim 3 persoane Sistem sunet catering hall Boze pe stativ/ Consola/ Laptop/ Muzică de fundal. Ecran LED 24 m2, 3,9 pitch/ Mediaserver/ Laptop/ Sistem de comutare/ VJ Media presentation systems 2 LCD TV 85 inch/ Support pentru TV/ Laptop/ Clicker/ System de comutare/ Structuri pentru suport 1 set System truss for lighting Sistem de iluminat 10 dispozitive de illuminate scena (moving head)/ 8-10 dispozitive de iluminare decorative sală/ Lighting control console/ Sistem de comutare/ Inginer lumini. Streaming 3 video camere/ 3 Operatori video/ Video director/ Internet conexiune/ Broadcasting systems. Conexiune Asigurarea cu prelungitoare pentru toate zonele evenimentului. Decor Photo wall Set up a special Banner, dedicate to Viena Economic Forum – Chișinău Meeteng 2025, 5,5x3m – 1 buc Tribună 1 buc Branding tribună Plăcuță A4 – 1 buc Mobila scenă Fotolii, mese mici pentru microfoane – 7 set-uri Materiale promoționale Amenajarea spațiului pentru distribuirea materialelor promoționale – mese, scaune, fețe de masă ș.a. elemente după caz. Suporturi pentru drapele 16 buc. Indicatoare Minim 2 buc. Foto Servicii foto Minim 2 persoane/ Echipament lumini fotografice/ Editarea minim 50 poze în ziua evenimentului/ Expedierea cca 100 poze și expedierea către client până în 20 mai 2025. Materiale de vizibilitate Design Servicii de design necesar pentru eveniment: materiale pentru tipar și pachet grafic în stilistica evenimentului. Video opening Regie/ Sound design/ Video graphic în stilul evenimentului Pachet grafic Elaborarea fișierelor grafice pentru Led ecran și emisie directă de prezentarea vorbitorilor, panel, partenerilor ș.a. elemente după caz, cca 40-45 unit. Înregistrarea participanților Personal pentru înregistrarea participanților Minim 2 persoane, 2 ore/ Printer/ Agende/ Marchere. Servicii management Servicii de organizator Gestionarea tuturor momentelor organizatorice cu toți furnizorii implicați în eveniment/ Propunerea soluțiilor tehnice și logistice de amenajare/ Coordonarea evenimentului/ Regie, event management-minim 2 persoane Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu: 1. Oferta tehnică va conține: • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică. • Graficul de executare a lucrărilor. • Se va asigura conformitatea propunerii ofertei cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea I.P. Agenției de Investiții. 2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și TVA. 3. Criteriul de atribuire : cel mai bun raport calitate-preţ , conform factorilor de evaluare a ofertei, precum şi algoritmulului de punctare a acestora, inserați mai jos: Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim 1 Experiența în prestarea serviciilor similare 30 2 Capacitate de prestare a serviciilor similare 30 3 Prețul ofertei 40 Total 100 Formula de calcul: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „Experiența în prestarea serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Po(n) = [numărul serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani aflate sub evaluare/cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani (n)] x punctajul maxim. 2. Punctajul pentru factorul de evaluare „Capacitate de prestare a serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru serviciu similar prestat în ultimii 3 ani cu cel mai mare buget, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Vo(n) = [cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani aflat sub evaluare/ cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani propus (n)] x punctajul maxim 3. Punctajul pentru factorul de evaluare „Prețul ofertei” se acordă astfel: a) Pentru cea mai scăzută ofertă financiară propus, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: So(n) = [propunerea financiară minimă/propunerea financiară aflată sub evaluare (n)] x punctajul maxim. Operatorul care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător a concursului de achiziții. În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în prestarea serviciilor similare.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
25 апр 2025, 13:47
Оценочная стоимость (без НДС)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21409434
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Срок действия контракта
20 май 2025 00:00 - 23 май 2025 00:00
Список позиций
1)
Название
Articol Descriere Dotare tehnică Sistem de sonorizare conference hall Sistem de sunet Top 15 kW/ 1 set Monitoring scenă/ 7 wireless microfoane/ Amplificatoare/ Consolă sunet/ Echipa de regie sunet, minim 3 persoane Sistem sunet catering hall Boze pe stativ/ Consola/ Laptop/ Muzică de fundal. Ecran LED 24 m2, 3,9 pitch/ Mediaserver/ Laptop/ Sistem de comutare/ VJ Media presentation systems 2 LCD TV 85 inch/ Support pentru TV/ Laptop/ Clicker/ System de comutare/ Structuri pentru suport 1 set System truss for lighting Sistem de iluminat 10 dispozitive de illuminate scena (moving head)/ 8-10 dispozitive de iluminare decorative sală/ Lighting control console/ Sistem de comutare/ Inginer lumini. Streaming 3 video camere/ 3 Operatori video/ Video director/ Internet conexiune/ Broadcasting systems. Conexiune Asigurarea cu prelungitoare pentru toate zonele evenimentului. Decor Photo wall Set up a special Banner, dedicate to Viena Economic Forum – Chișinău Meeteng 2025, 5,5x3m – 1 buc Tribună 1 buc Branding tribună Plăcuță A4 – 1 buc Mobila scenă Fotolii, mese mici pentru microfoane – 7 set-uri Materiale promoționale Amenajarea spațiului pentru distribuirea materialelor promoționale – mese, scaune, fețe de masă ș.a. elemente după caz. Suporturi pentru drapele 16 buc. Indicatoare Minim 2 buc. Foto Servicii foto Minim 2 persoane/ Echipament lumini fotografice/ Editarea minim 50 poze în ziua evenimentului/ Expedierea cca 100 poze și expedierea către client până în 20 mai 2025. Materiale de vizibilitate Design Servicii de design necesar pentru eveniment: materiale pentru tipar și pachet grafic în stilistica evenimentului. Video opening Regie/ Sound design/ Video graphic în stilul evenimentului Pachet grafic Elaborarea fișierelor grafice pentru Led ecran și emisie directă de prezentarea vorbitorilor, panel, partenerilor ș.a. elemente după caz, cca 40-45 unit. Înregistrarea participanților Personal pentru înregistrarea participanților Minim 2 persoane, 2 ore/ Printer/ Agende/ Marchere. Servicii management Servicii de organizator Gestionarea tuturor momentelor organizatorice cu toți furnizorii implicați în eveniment/ Propunerea soluțiilor tehnice și logistice de amenajare/ Coordonarea evenimentului/ Regie, event management-minim 2 persoane Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu: 1. Oferta tehnică va conține: • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică. • Graficul de executare a lucrărilor. • Se va asigura conformitatea propunerii ofertei cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea I.P. Agenției de Investiții. 2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului efectuat, inclusiv toate taxele și TVA. 3. Criteriul de atribuire : cel mai bun raport calitate-preţ , conform factorilor de evaluare a ofertei, precum şi algoritmulului de punctare a acestora, inserați mai jos: Nr. Criterii de evaluare Punctaj maxim 1 Experiența în prestarea serviciilor similare 30 2 Capacitate de prestare a serviciilor similare 30 3 Prețul ofertei 40 Total 100 Formula de calcul: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare „Experiența în prestarea serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Po(n) = [numărul serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani aflate sub evaluare/cel mai mare număr de servicii similare prestate în ultimii 3 ani (n)] x punctajul maxim. 2. Punctajul pentru factorul de evaluare „Capacitate de prestare a serviciilor similare” se acordă astfel: a) Pentru serviciu similar prestat în ultimii 3 ani cu cel mai mare buget, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: Vo(n) = [cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani aflat sub evaluare/ cel mai mare buget al serviciului similar prestat în ultimii 3 ani propus (n)] x punctajul maxim 3. Punctajul pentru factorul de evaluare „Prețul ofertei” se acordă astfel: a) Pentru cea mai scăzută ofertă financiară propus, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) Pentru alte propuneri (n) decât cea prevăzute la lit. a), se acordă următorul punctaj: So(n) = [propunerea financiară minimă/propunerea financiară aflată sub evaluare (n)] x punctajul maxim. Operatorul care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnat câștigător a concursului de achiziții. În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în prestarea serviciilor similare.
CPV: 79900000-3 - Различные коммерческие услуги и связанные с ними услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
202504221637_DUAE Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Документация к предложению
DUAE
22.04.25 16:40
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
История документа
-
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Документация к предложению
-
202504221637_Anunt_participare forum Viena Copy.pdf
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Документация к предложению
Документация к предложению
Anunț de participare
22.04.25 20:05
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final.docx
История документа
-
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final.docx
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Документация к предложению
-
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final(4).docx
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Документация к предложению
-
202504221637_Caiet de sarcini_Forum_Viena Copy.pdf
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Документация к предложению
Документация к предложению
Caiet de sarcini actualizat
25.04.25 13:47
Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
История документа
-
Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
ID: 8a955b21-9970-4bfa-aae5-d2eadbe7105b
Документация к предложению
-
202504221638_Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
ID: 8a955b21-9970-4bfa-aae5-d2eadbe7105b
Документация к предложению
Документация к предложению
Documentația standard actualizată
25.04.25 13:47
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK