Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21395091
1
Период разъяснений
с
07.04.2025 11:15
по 17.04.2025 10:00
по 17.04.2025 10:00
остался 1 день
2
Подача предложений
с
17.04.2025 10:00
по 29.04.2025 10:00
по 29.04.2025 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС
4 300 000 MDL
Период уточнений:
7 апр 2025, 11:15 - 17 апр 2025, 10:00
Подача предложений:
17 апр 2025, 10:00 - 29 апр 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Период разъяснений
Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
7 апр 2025, 11:15
Дата последних изменений
8 апр 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21395091
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение стоимость - качества
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat
Бюджет: 4300000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
anunt de participare a lucrarilor de reparatie capitala a sectiei chirurgie nr 1.pdf
anunt de participare a lucrarilor de reparatie capitala a sectiei chirurgie nr 1.pdf
Документация к предложению
-
7.04.25 11:15
caiet de sarcini pentru lucrari de reparatie capitala a sectiei chirurgie nr 1.pdf
caiet de sarcini pentru lucrari de reparatie capitala a sectiei chirurgie nr 1.pdf
Документация к предложению
-
7.04.25 11:15
ds_lucrari lucrari de reparatie capitala sectia chrurgia nr1 2025.docx
Документация к предложению
-
7.04.25 11:15
Дата:
8 апр 2025, 09:53
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Redactati caietul de sarcini, e foarte dezastruos, nu corespund pozitiile dupa numerotatie, formularul desfasurat are abateri dintre pozitie si resurs, sau ne conformam asa cum este. Va multumim
Ответ (8 апр 2025, 10:29):
Buna ziua ! Caietul de sarcini este parte componentă a documentației de deviz și proiect, elaborată și verificată de instituții de proiectare și expertizare licențiate în domeniu. Caietul de sarcini este întocmit conform Formularului de deviz nr.1 din documentația standard, cu care Vă conformați
Дата:
8 апр 2025, 11:20
Название вопроса:
Anunț de participare
Вопрос:
Buna ziua. În urma exeminării caietului de sarcini și lucrările necesare de executat, cu respectarea tehnologiei și atingerea nivelului de calitate, constatăm faptul ca termenul de executare a lucrărilor anunțat de AC,este foarte mic. Rugăm majorarea termenului de executare cu min. 30 zile lucrătoare. Mulțumim.
Ответ (8 апр 2025, 11:58):
Buna ziua ! Anunț de participare conform punctululiui 12.Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: 3 luni din momentul predarii de catre Beneficiar a obiectului/spatiului catre Antreprenor.
Дата:
10 апр 2025, 09:43
Название вопроса:
Anunț de participare.
Вопрос:
Buna ziua. Ce este indicat în anunțul de participare noi cunoaștem, dar totuș dorim ca AC să intre în esența tipurilor de lucrări, respectarea tehnologiei, și un moment important este că lucrările se vor executa la et.III, ce necesită suplimentar instalarea unilajului de ridicat materialele la etaj și totodată coborîrea deșeurilor în urma demolărilor și executătii lucrărilor. Așa dar rugăm examinarea mesajului dat și găsirea posibilităților de majorare a termenului de execuție a lucrărilor. Mulțumim
Ответ (10 апр 2025, 10:43):
Buna ziua !
Conform documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Secţiunea a 3-a Pregătirea/Elaborarea ofertelor, punctul 62: Autoritatea contractantă stabileşte perioada maximă de executare a lucrărilor sau a serviciilor de proiectare și de lucrări pentru obiectul achiziției, reieşind din procesul de executare, în conformitate cu normativele în construcţii.
Referitor la termenul de execuție a lucrărilor Vă informăm că spitalul dispune de 3 accensoare cu o capacitate de 1000 kg. Ținînd cont de experiența executării lucrărilor de reparație capitală a secțiilor instituției cu volum similar ( din 2008 ) toți operatorii economici s-au încadrat în termenul stabilit de 3 luni.
Дата:
12 апр 2025, 14:34
Название вопроса:
Pozitia 62
Вопрос:
Nu se vede pozitia 62 din CS
Ответ (12 апр 2025, 15:05):
Probabil din neatentie s-a trecut de la pozitia 61 la pozitia 63 . In devizul elaborat de instituția de proiectare fiecare capitol avea numerotatia sa. Pentru evitarea erorilor in perioada de clarificare, elaborarea ofertelor si evaluare numerotatia a fost schimbata.
Дата:
12 апр 2025, 16:13
Название вопроса:
Pozitia 62
Вопрос:
Va rog sa mai verificati odata devizul proiectantului, presupunem ca este si pozitia 62. Se vad niste resurse inainte de pozitia 63. Pare sa fie CN53A
Ответ (12 апр 2025, 20:50):
Va rog sa asteptati pina luni cind vom fi la serviciu
Дата:
13 апр 2025, 11:06
Название вопроса:
CS Word
Вопрос:
Publicati va rog lista cu cantitatile de lucrari si in format WORD
Ответ (13 апр 2025, 19:21):
Va rog sa asteptati pina luni cind vom fi la serviciu
Дата:
14 апр 2025, 11:16
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Verificati pozitia 62. Sau sa criti macar simbolul.
Ответ (14 апр 2025, 11:27):
Pentru pozitia 62:
Simbol :CN53A Denumire lucrărilor: Grunduirea suprafetelor interioare a peretelor cu betonocontact Unitatea de măsură: m2
Cantitatea: 1 463,800.
Caietul de sarcini în WORD este în documentatia standard paginile 48-111
Дата:
14 апр 2025, 12:34
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua. Rugăm să indicați cerințele față de cabinele de duș, dimensiunele - poz.159 și poz.160. dacă sunt din sticlă atunci indicați crosimea sticlei. Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții ( costul) de ce este diferență? Mulțumim.
Ответ (14 апр 2025, 15:51):
Buna ziua. Cerințele față de cabinele de duș : Pozitia 159 cabinele de duș simplă din sticlă grosimea 4 mm; Pozitia 160 cabinele de duș cu pereti din caramida. Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții pentru secția chirurgie , restul 27 sectii cabinetul radiografie.Volumul nesecar 251 secții , Vă multumim
Дата:
14 апр 2025, 14:28
Название вопроса:
Termen de depunere a ofertelor
Вопрос:
Buna ziua. Cred că împărtășim acelaș gînd cu toți OE și avînd în vedere volumul mare a caietului de sarcini, și faptul că nimerim în perioada sărbătorilor de paști cu zile libere ce aduc deficultăți în lucru cu furnizorii de materiale
și băncile,Rugăm mult dacă e posibil amînarea datei de depunere a ofertelor pentru data de 30.04.2025 ora 14-00. s-au pentru 05.05.2025 ora 14-00. Mulțumim pentru înțălegere și susținere.
Ответ (14 апр 2025, 15:04):
Buna ziua ! Conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, Capitolul VIII,
DERULAREA PROCEDURII DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ, Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor
(1) Autoritatea contractantă fixează locul, data şi ora limită de depunere a ofertelor conform prevederilor prezentei legi. În anunțul de participare, punctul 16., subpunctul 3 : Garanţia pentru ofertă 1% din valoarea ofertei fără TVA - 1.Original, confirmat prin semnătura electronică a participantului (Anexa nr. 9 la documentația standart)
2. transfer la contul autorității contractante (se va face pe codul IBAN MD25ML000000002251806281, codul băncii MOLDMD2X306) Confirmat prin semnatura electronică
Дата:
14 апр 2025, 15:28
Название вопроса:
Anuntul de participare
Вопрос:
In p.20 metionati ca e necesar certificate la materialele care vor fi folosite, se incarca in sistem odata cu oferta sau de catre Antreprenorul care va cistiga licitatia, nu e clar, va rog explicati.
Ответ (14 апр 2025, 15:40):
În anunțul de participare, punctul 20 Certificate de calitate a principalelor materiale utilizate - OBLIGATORIU
Дата:
14 апр 2025, 16:46
Название вопроса:
Data depunerii ofertelor
Вопрос:
Buna ziua. Noi susținem OE care a eșit cu solicitarea de aminare cu cîteva zile a datei de depunere a ofertei înaintînd argumente justificate dar d-stră răspundeți ca pe șablon din numele membrilor grupului de lucru fără a intra cît de puțin în esența întrebării motivînd cu depunerea garanției pentru ofertă și altele ce nu au nimic comun cu subiectul solicitării.Totuș rugăm, în susținerea OE care a înaintat solicitarea dată, examinarea ei la ședința grupului de lucru, că în esență nu schimbă nimic. Mulțumim
Ответ (14 апр 2025, 17:03):
Buna ziua. Conform Hotărîrii Guvernului Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea a 2-a,punctul 64. Autoritatea contractantă, înainte de lansarea licitației deschise, este obligată să publice în Buletinul achizițiilor publice anunțul de participare pentru informarea potențialilor ofertanți, astfel încât aceștia să își poată pregăti ofertele. Perioada dintre data publicării anunțului de participare și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile.
Дата:
15 апр 2025, 09:16
Название вопроса:
Termen de depunere
Вопрос:
Buna ziua. Se are în vedere de o situație nestandart, legat de perioada de sărbători. Dar AC gîndește ca robotu, ne pare rău. Mușțumim și sărbători fericite să aveți.
Ответ (15 апр 2025, 09:25):
Buna ziua.Sărbători fericite să aveți
Дата:
15 апр 2025, 13:08
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Buna, referitor la p 140 si 141, clarificati ce volume au pozitiile date, ca mai sus ii scris ceva, dar nui clar nimic, p.140 este montarea si pozitia 141 materialul, care sunt totusi volumele corecte
Ответ (15 апр 2025, 13:25):
Buna ziua . Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții pentru secția chirurgie , restul 27 sectii cabinetul radiografie.Volumul nesecar 251 secții .
Дата:
15 апр 2025, 15:03
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Referitor la neconcordanța dintre volumele din pozițiile 140 și 141 ar trebui sa înțelegem că cele 27 de secții destinate cabinetului radiologic sunt ale beneficiarului și urmează doar a fi montate?
De asemenea, pozițiile (capit. 11 Retea de cabluri: poz. 212-219; și poz 210-212. - numerotarea în Caietul de sarcini e greșită) referitoare la dulapuri, cutii și doze cât și la blocurile detasabile, semnalăm lipsa utilajului în resurse.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK