Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21393040
1
Период разъяснений
с
03.04.2025 15:30
по 14.04.2025 14:00
по 14.04.2025 14:00
осталось 19 часов
2
Подача предложений
с
14.04.2025 14:00
по 24.04.2025 14:00
по 24.04.2025 14:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС
850 000 MDL
Период уточнений:
3 апр 2025, 15:30 - 14 апр 2025, 14:00
Подача предложений:
14 апр 2025, 14:00 - 24 апр 2025, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Период разъяснений
Serviciilor de evaluare a complexului patrimonial unic Întreprinderea de Stat „Fabrica de sticlă din Chișinău” (Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău”).
Date generale despre Întreprinderea de Stat „Fabrica de sticlă din Chișinău”:
1. IDNO: 1002600008924.
2. Data înregistrării de stat: 14.06.2002.
3. Adresa juridică: MD-2023, str. Transnistria, 20, mun. Chișinău, Republica Moldova.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 78
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
3 апр 2025, 15:30
Дата последних изменений
9 апр 2025, 10:18
Achizitii.md ID
21393040
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
cs_evaluare_is_fabrica de sticla.semnat.pdf
cs_evaluare_is_fabrica de sticla.semnat.pdf
Документация к предложению
-
3.04.25 15:30
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
История документа
-
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 77e83578-48de-4d91-a42e-d143e925b729
Документация к предложению
-
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
anunt lp evaluare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 77e83578-48de-4d91-a42e-d143e925b729
Документация к предложению
Документация к предложению
-
3.04.25 16:51
Дата:
9 апр 2025, 10:18
Название вопроса:
Date și informații adiționale
Вопрос:
Bună ziua, conform Caietului de Sarcini și anume punctul V. Cerințe de realizare a sarcinilor, observăm că rapotul de evaluare trebuie să cuprindă următoarele părți:
PARTEA I
Identificarea întreprinderii;
Descrierea domeniului de activitate, inclusiv a istoricului activității întreprinderii
PARTEA II
Estimarea valorii de piață a Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău” ca complex patrimonial unic
PARTEA III
Evaluarea businessului (afacerii)
PARTEA IV
Programul investițional postprivatizare
PARTEA V
Raportul Due Dilligence
PARTEA VI
Raport tehnic.
Având în vedere aceste cerințe, considerăm relevant să furnizați informații adiționale, precum:
Balanța și situațiile financiare pentru ultima perioadă,
Registrul de mijloace fixe pentru anul 2024.
Ответ (10 апр 2025, 14:11):
Cu referire la solicitarea Dvs. informăm că Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău” încă nu a prezentat situațiile financiare pentru anul 2024 la Biroul Național de Statistică al RM, or, conform prevederilor alin. (3), art. 33 al Legii contabilității și raportării financiare nr. 287/2017, termenul limită de prezentare situațiiloror financiare individuale, este de 150 de zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (29 mai 2025).
Respectiv, la etapa actuală puteți să vă informați referitor la Î.S. „Fabrica de sticlă din Chișinău” din informația plasată pe pagina web a Agenției Proprietății Publice, link-ul https://app.gov.md/companies/fabrica-de-sticla-din-chisinau/ și a Depozitarului public al situațiilor financiare, link-ul https://depozitar.statistica.md/.
Дата:
11 апр 2025, 17:10
Название вопроса:
Clarificare Livrabile
Вопрос:
Bună ziua,
Vă rugăm respectuos să ne oferiți clarificări cu privire la perioada de referință avută în vedere pentru completarea informațiilor din această categorie a raportului.
Această secțiune vizează aspecte juridice relevante, precum:
litigii în care întreprinderea este sau a fost implicată;
riscurile asociate acestor litigii și potențialele impacturi financiare ori operaționale;
contractele încheiate de întreprindere;
licențele și autorizațiile deținute;
conformitatea activității cu legislația privind protecția mediului;
eventualele încălcări ale reglementărilor și măsurile corective întreprinse.
Pentru o completare cât mai exactă, vă rugăm să ne precizați dacă este necesară prezentarea situației:
a) pentru o anumită perioadă istorică (ex. ultimii 5 ani, similar cu cerințele din due diligence-ul financiar), sau
b) la un moment de referință specific (ex. situația existentă la data de 31.12.2025).
Vă mulțumim anticipat pentru lămuriri.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK