Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
04.03.2025 11:02
по 10.03.2025 10:00
по 10.03.2025 10:00
осталось 3 дня
2
Подача предложений
с
10.03.2025 10:00
по 17.03.2025 10:00
по 17.03.2025 10:00
3
Аукцион
18.03.2025 14:00
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС
329 166,66 MDL
Период уточнений:
4 мар 2025, 11:02 - 10 мар 2025, 10:00
Подача предложений:
10 мар 2025, 10:00 - 17 мар 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Период разъяснений
Set de calculatoare
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.106
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
4 мар 2025, 10:45
Дата последних изменений
4 мар 2025, 14:50
Achizitii.md ID
21374369
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
Anunt de participare COP_Tehnica de calcul 2025.signed.signed (1).signed.signed
Техническая спецификация
Anunț de participare
4.03.25 11:02
Documentația standard_Tehnică de calcul
Техническая спецификация
Documentația standart
4.03.25 11:07
Дата:
4 мар 2025, 14:50
Название вопроса:
Loturi/Brand Name International
Вопрос:
Buna ziua
Rugam de a delimita bunurile solicitate in loturi separate.
Fiind toate bunurile intr-un singur lot nu ofera posibilitatea tuturor agentilor economici de participa la aceasta procedura de achiztie, facilitind doar un producator.
Rugam de a enunta ca in documentele de calificare bunurile sa fie de Brand Name: International (pentru
o siguranta a bunurilor ofertate).
Din motivul ca nu este Brand Name international tot faciliteaza doar un agent economic si anume BTS PRO
Ответ (5 мар 2025, 13:01):
Vă mulțumim pentru clarificările oferite. Așa cum am menționat anterior, specificațiile acestui concurs au fost agreate cu departamentul eGov, iar ținând cont de experiența noastră, nu a existat niciodată un impediment de a oferta întregul set solicitat. De asemenea, menționăm că nu s-a solicitat ca toate produsele să fie din același brand,
iar această abordare permite facilitarea participării mai multor producători.
Referitor la solicitarea dumneavoastră de a enunța bunurile ca fiind de „Brand Name: International”, considerăm că această cerință ar putea reduce numărul de participanți, favorizând, în mod nedorit, un singur producător. De asemenea, trebuie subliniat faptul că siguranța bunurilor nu depinde exclusiv de brandul internațional, având în
vedere că componentele unui PC de brand pot proveni de la diferiți furnizori. În plus, pentru a garanta suportul tehnic și siguranța pe durata perioadei de garanție, este solicitat ca furnizorul să dețină un service centru autorizat.
Дата:
4 мар 2025, 16:21
Название вопроса:
Certificare
Вопрос:
Vă rugăm să confirmați că cerințele tehnice au fost convenite cu departamentul eGov relevant. De asemenea, vă rugăm să clarificați ce nivel de certificare trebuie să îndeplinească calculatoarele în ceea ce privește eficiența energetică (Energy Star, Epeat etc.).
Ответ (5 мар 2025, 13:00):
Vă mulțumim pentru solicitare. Dorim să vă confirmăm că cerințele tehnice au fost convenite cu departamentul eGov, în conformitate cu procedura standard privind achizițiile publice.
Referitor la eficiența energetică, menționăm că aceasta nu a fost specificată în solicitare, deoarece acest indice poate fi relevant în principal pentru brandurile de calculatoare, iar acest aspect nu a fost menționat explicit în documentația de achiziție.
Дата:
5 мар 2025, 14:28
Название вопроса:
Răspuns din 05.03.25 - 13:01
Вопрос:
Bună ziua, vă rog să-mi spuneți, noi înțeles corect că statutul de „centru de service autorizat” presupune
1. disponibilitatea unui anumit număr de ingineri certificați de producătorul echipamentului oferit și care dețin certificatele relevante
2. capacitatea de a comanda piese de schimb de la producătorul echipamentului, asigurând garanția acestuia și servicii post-garanție
3. disponibilitatea informațiilor pe site-ul oficial al producătorului echipamentului cu privire la centrul de service autorizat de pe teritoriul Republicii Moldova
Ответ (6 мар 2025, 10:58):
Vă mulțumim pentru solicitare și pentru clarificările oferite.
Referitor la punctul 1, dorim să vă informăm că nu putem impune cerința unui număr specific de ingineri, ci doar certificarea acestora ar fi relevantă pentru a asigura competența necesară în prestarea serviciilor de întreținere și reparații.
În ceea ce privește punctul 2, este evident că centrul de service autorizat trebuie să aibă capacitatea de a rezolva orice incident legat de garanție, iar serviciile post-garanție sunt, de regulă, prestate contra cost, rămânând la discreția autorității contractante.
Referitor la punctul 3, din propria experiență, știm că nu toți producătorii publică informațiile referitoare la centrele de service autorizate pe site-ul lor oficial. Totuși, aceste informații pot fi obținute printr-o adresă directă către departamentul de suport pentru clienți (Customer Support).
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK