1
Период разъяснений
с 24.02.2025 14:33
по 06.03.2025 12:00
2
Подача предложений
с 06.03.2025 12:00
по 26.03.2025 12:00
осталось 19 дней
3
Аукцион
27.03.2025 14:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС 1 390 000 MDL
Период уточнений: 24 фев 2025, 14:33 - 6 мар 2025, 12:00
Подача предложений: 6 мар 2025, 12:00 - 26 мар 2025, 12:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Подписаться

”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)”
(modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Mariana Moraru
Контактный номер
69742618
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
24 фев 2025, 14:33
Дата последних изменений
27 фев 2025, 9:52
Achizitii.md ID
21370599
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Дата:
27 фев 2025, 09:52
Название вопроса:
Clarificare la Cerința ” Servicii aferente mentenantei adaptive - Furnizorul va asigura adaptarea și perfecjionarea sistemului conform cerintelor prezentate de Beneficiar și agreate cu Furnizorul. Echipa de mentenanja va analiza fiecare solicitare de modificare - adaptare și va propune solutii de implementare/ajustare a aplicației in timp util.”
Вопрос:
Întrebare: 1. Care sunt limitele și restricțiile specifice pentru lucrările de mentenanță adaptivă în cadrul acestui contract? 2. Există termene limită stricte pentru finalizarea modificărilor solicitate? 3. Este prevăzut un număr maxim de ore de lucru pentru ajustările solicitate, cum sunt gestionate situațiile în care este necesar un efort suplimentar pentru finalizarea unei modificări? Există un mecanism de aprobare pentru orele suplimentare? 4. În cazul în care un contract expiră, iar o parte din lucrările convenite nu sunt finalizate, care este procedura urmată? Se prelungește contractul, se transferă lucrările rămase către un nou contract sau există alte soluții propuse?
Ответ (27 фев 2025, 15:39):
1. Toate lucrările sunt enumerate în Caietul de sarcini din setul de documente. Cerința principală este calitatea lucrărilor. Cerințe și limite specifice nu sunt. 2. Termenii de realizare sunt indicate în lista lucrărilor din punctul 6 din Caietul de sarcini. 3. Volumul de lucru total este indicat în Anunțul de participare punctul 8, sub. 1.2 Repartizarea orelor pe sarcini diferite depinde de competența companiei prestator. Volumul suplimentar de lucru de cel indicat în afara Caietului de sarcini nu este prevăzut. 4. Din răspunsul precedent este clar că nu este necesar nici un mecanism de aprobare a orelor suplimentare. 5. Prelungirea contractului nu este presupusă. Toate lucrările trebuie finalizate în termen, în caz contrar achitarea nu se face.
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Дата:
27 фев 2025, 09:53
Название вопроса:
Clarificare la Cerința ”7.4. Reguli privind prestarea serviciilor de dezvoltare”
Вопрос:
Întrebare: Rugăm să ne precizați modalitatea de plată pentru aceste servicii: vor fi plătite din abonamentul lunar, pe bază de număr de oameni/ore sau separat, ca serviciu suplimentar?
Ответ (27 фев 2025, 15:40):
Achitarea serviciilor va fi efectuată trimestrial în baza raportului prezentat de prestatorul serviciilor și verificării calității lucrărilor efectuate.
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Дата:
27 фев 2025, 09:54
Название вопроса:
Clarificare la Cerința ” 5.3. Stiva tchnologica a modulelor informationale pentru mentenanta Baza de date: Oracle Database Standard Edition 2, versiunea 19C; Limbajele SQL, PL/SQL, Javascript. C#;”
Вопрос:
Întrebare: Unde si pentru ce se foloseste C# in cadrul sistemului?
Ответ (27 фев 2025, 15:40):
Este utilizat pentru partea clientului a modulului eAdmitere în învățământul profesional tehnic.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.