1
Период разъяснений
с 22.01.2025 10:35
по 12.02.2025 10:00
2
Подача предложений
с 12.02.2025 10:00
по 27.02.2025 10:00
осталось 4 дня
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС 28 000 000 MDL
Период уточнений: 22 янв 2025, 10:35 - 12 фев 2025, 10:00
Подача предложений: 12 фев 2025, 10:00 - 27 фев 2025, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Подписаться

Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciul Vamal
Контактный номер
+37322574130
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
22 янв 2025, 10:32
Дата последних изменений
30 янв 2025, 13:06
Achizitii.md ID
21352245
CPV
66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
DUAE
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
anunț de participare
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:06
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca ?
Ответ (4 фев 2025, 08:30):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele: 1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile. 2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului. 3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:07
Название вопроса:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Ответ (4 фев 2025, 08:32):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele: 1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile. 2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului. 3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:09
Название вопроса:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Ответ (4 фев 2025, 08:31):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele: 1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile. 2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului. 3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:10
Название вопроса:
clarificari
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Ответ (4 фев 2025, 08:31):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele: 1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile. 2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului. 3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 15:28
Название вопроса:
clarificari
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Ответ (31 янв 2025, 14:25):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele: 1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile. 2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului. 3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.