Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21347885
1
Период разъяснений
с
15.01.2025 17:35
по 16.01.2025 18:00
по 16.01.2025 18:00
2
Подача предложений
с
16.01.2025 18:00
по 20.01.2025 10:00
по 20.01.2025 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
200 000 MDL
Период уточнений:
15 янв 2025, 17:35 - 16 янв 2025, 18:00
Подача предложений:
16 янв 2025, 18:00 - 20 янв 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” desfășurat în regiunea de nord
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
15 янв 2025, 17:35
Дата последних изменений
16 янв 2025, 12:54
Achizitii.md ID
21347885
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt de participare_nord.pdf
anunt de participare_nord.pdf
Документация к предложению
-
15.01.25 17:35
Дата:
16 янв 2025, 12:54
Название вопроса:
Întrebări
Вопрос:
1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului-Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
Ответ (16 янв 2025, 17:12):
1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
- Drapelele vor fi asigurate de către organizatori.
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
- Cel puțin câte un drapel al RM și al UE. Dimensiuni mari 1m x 2m.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
- De către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”.
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
- Autoritatea contractantă.
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
- În mod fizic, vor fi înregistrați pe support de hârtie.
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
- Autoritatea contractantă.
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
- Recitalul muzical este planificat pentru o durată de 40 min, numărul ansamblurilor și artiștilor este la discreția ofertantului.
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
10:00 – 11:00 Înregistrare, cafea de bun venit
11:00 – 12:00 Sesiunea oficială
12:00 – 12:40 Recital muzical
12:40 – 14:00 Recepție/socializare/fotografii de grup.
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
- Mai sus vedeți agenda.
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
- Nu, trebuie elaborată și coordonată cu autoritatea contractantă.
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
- Da. Este necesar.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK