Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21340395
1
Период разъяснений
с
10.01.2025 08:06
по 15.01.2025 10:00
по 15.01.2025 10:00
2
Подача предложений
с
15.01.2025 10:00
по 23.01.2025 11:00
по 23.01.2025 11:00
осталось 2 дня
3
Аукцион
24.01.2025 14:00
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС
291 666,67 MDL
Период уточнений:
10 янв 2025, 8:06 - 15 янв 2025, 10:00
Подача предложений:
15 янв 2025, 10:00 - 23 янв 2025, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Подача предложений
conform Anunțului de participare
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
10 янв 2025, 8:06
Дата последних изменений
12 янв 2025, 18:32
Achizitii.md ID
21340395
MTender ID
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Servicii de mentenanță pentru site-urile web: moldova1.md; radiomoldova.md
Бюджет: 291666.67 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Документация к предложению
anunt de participare.semnat.pdf
10.01.25 08:06
anexele la documentatia standard.docx
Документация к предложению
anexele la documentatia standard.docx
10.01.25 08:06
declarația beneficiarilor efectivi.doc
Документация к предложению
declarația beneficiarilor efectivi.doc
10.01.25 08:06
Дата:
12 янв 2025, 18:32
Название вопроса:
Baza legala
Вопрос:
Care este baza legală prin care se anunță o achiziție de mentenanță și suport al paginei web dar în cerințe se cere achitarea altor servicii conexe (de exemplu: Azure, Cont de inteligență Artificială, etc) care nu au nici o legătură cu mentenanță și suport al paginei Web. AGE sau AAP au avizat caietul ? In această ordine de idei este posibil de solicitat să fie achitat și combustibil pe mașina de serviciu și rechizite de birou de exemplu, dar tot care se încadrează în prevederile contractuale pentru mentenanță și support al paginei WEB.
Ответ (14 янв 2025, 09:01):
În contextul achiziției de servicii de mentenanță și suport pentru pagina web, includerea în cerințe a serviciilor conexe, precum Azure și alte soluții de inteligență artificială, este pe deplin justificată, având în vedere că site-ul și sistemele aferente funcționează integral în cloud. Aceste platforme sunt utilizate pentru găzduire, scalabilitate și performanță, contribuind semnificativ la operarea optimă a infrastructurii web.
Costurile asociate acestor servicii variază lunar, în funcție de nivelul de utilizare, și sunt indispensabile pentru asigurarea continuității și funcționalității site-ului. Astfel, achitarea acestor servicii conexe reprezintă o componentă integrată și esențială a activităților de mentenanță și suport oferite.
Menționăm că documentația tehnică aferentă achiziției, inclusiv caietul de sarcini, a fost elaborată în conformitate cu normele legale în vigoare, reflectând necesitățile operaționale ale Companiei Teleradio Moldova
Дата:
14 янв 2025, 13:12
Название вопроса:
Contextul achiziției
Вопрос:
Deoarece costurile pentru serviciile de cloud și inteligență artificială sunt variabile, caietul de sarcini ar trebui să includă o structură clară privind estimarea cheltuielilor și modul în care vor fi gestionate aceste variații lunare. De exemplu, se poate specifica un plafon maxim sau un mecanism de ajustare a costurilor. Pentru a evita orice interpretare greșită, este esențial ca documentația tehnică să fie clară, iar obiectul achiziției să fie definit astfel încât să reflecte integral necesitățile operaționale. Dacă toate aceste aspecte sunt îndeplinite, includerea serviciilor conexe precum Azure sau AI poate fi considerată justificată și legală.
Ответ (15 янв 2025, 09:04):
Buna ziua, Stimate operator economic, urmează să elaborați oferta raportată la necesitățile autorității contractante, conform cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK