Государственная закупка
21318621
Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2025
1
Период разъяснений
с 02.12.2024 15:27
по 13.12.2024 14:00
по 13.12.2024 14:00
2
Подача предложений
с 13.12.2024 14:00
по 09.01.2025 10:00
по 09.01.2025 10:00
осталось 18 дней
3
Аукцион
10.01.2025 14:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
862 500 MDL
Период уточнений:
2 дек 2024, 15:27 - 13 дек 2024, 14:00
Подача предложений:
13 дек 2024, 14:00 - 9 янв 2025, 10:00
Начало аукциона:
10 янв 2025, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Prestatorul se obligă în termen de 15 (cincisprezece) zile după semnarea Contractului să evalueze/examineze starea tehnică a Complexului.
2. Serviciile de mentenanță tehnică a complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea consecutivitate: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor.
3. Mentenanța tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
1.
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
2.
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
3.
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server.
4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.
5. Mentenanța periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Mentenanța periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.
6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.
7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.
8. La elaborarea contractului de mentenanță Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.
9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.
10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.
11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentenanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, precum și dezvoltarea acestuia.
12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
2. Serviciile de mentenanță tehnică a complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea consecutivitate: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor.
3. Mentenanța tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
1.
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
2.
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
3.
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server.
4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.
5. Mentenanța periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Mentenanța periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.
6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.
7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.
8. La elaborarea contractului de mentenanță Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.
9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.
10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.
11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentenanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, precum și dezvoltarea acestuia.
12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
2 дек 2024, 15:12
Дата последних изменений
2 дек 2024, 15:43
Оценочная стоимость (без НДС)
862 500 MDL
Размер минимального шага понижения цены
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21318621
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Срок действия контракта
13 янв 2025 15:24 - 30 дек 2025 15:24
Список позиций
1)
Название
Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2025
CPV: 72253200-5 - Услуги по поддержке для систем
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
Документация к предложению
anunt de participare .signed.pdf
2.12.24 15:27
anexe la documentatia standard.docx
Документация к предложению
anexe la documentatia standard.docx
2.12.24 15:27
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
Документация к предложению
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
2.12.24 15:27
anexe la documentatia standard .signed.pdf
anexe la documentatia standard .signed.pdf
Документация к предложению
anexe la documentatia standard .signed.pdf
2.12.24 15:27
declaratie .signed.pdf
declaratie .signed.pdf
Документация к предложению
declaratie .signed.pdf
2.12.24 15:27
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
Документация к предложению
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
2.12.24 15:43
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK