1
Период разъяснений
с 25.11.2024 14:42
по 02.12.2024 11:00
2
Подача предложений
с 02.12.2024 11:00
по 09.12.2024 10:00
3
Аукцион
10.12.2024 13:32
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 23 999 MDL
Период уточнений: 25 ноя 2024, 14:42 - 2 дек 2024, 11:00
Подача предложений: 2 дек 2024, 11:00 - 9 дек 2024, 10:00
Начало аукциона: 10 дек 2024, 13:32

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Conform proiectului de execuție
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Cristian Dragalin
Контактный номер
-
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
25 ноя 2024, 14:04
Дата последних изменений
25 ноя 2024, 14:42
Оценочная стоимость (без НДС)
23 999 MDL
Размер минимального шага понижения цены
5 MDL
Achizitii.md ID
21315415
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Срок действия контракта
31 дек 2024 14:17 - 28 фев 2025 14:41
Список позиций
1)
Название
Servicii de elaborare a raportului de audit al siguranței rutiere pentru proiectul de execuție privind reconstrucția drumului de ocolire a s. Giurgiulești, r. Cahul CPV: 71200000-0 - Архитектурные и сопутствующие услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
duae audit siguranta rutiera 7 loturi.doc
Документация к предложению
-
25.11.24 14:42
contract servicii.docx
Документация к предложению
-
25.11.24 14:42
documentația standard bunuri servicii.docx
Документация к предложению
-
25.11.24 14:42

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

CRAYS Consulting

Цена предложения: 26 500 MDL
Статус: Победитель
Причина: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1732536394110 din 19.12.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1732536394110 din 09.12.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de elaborare a raportului de audit al siguranței rutiere pentru proiectele de execuție conform loturilor (7 loturi), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SC ,,CRAYS Consulting” SRL” a propus prețul de 454 000,00 (patru sute cincizeci și patru mii lei, 00 bani) fără TVA și 90 800,00 (nouăzeci mii opt sute lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul achizițiilor seerviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения