Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
15.10.2024 15:00
по 25.10.2024 00:00
по 25.10.2024 00:00
2
Подача предложений
с
25.10.2024 00:00
по 29.10.2024 10:00
по 29.10.2024 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 000 000 MDL
Период уточнений:
15 окт 2024, 15:00 - 25 окт 2024, 0:00
Подача предложений:
25 окт 2024, 0:00 - 29 окт 2024, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Procurarea autobuzului școlar pentru acoperirea necesităților apăruțe la nivelul UAT.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.M.Eminescu 31
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
15 окт 2024, 15:00
Дата последних изменений
17 окт 2024, 9:47
Achizitii.md ID
21296261
MTender ID
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
5 2024 3 caiet de sarcini - autobuz scolar.semnat.pdf
5 2024 3 caiet de sarcini - autobuz scolar.semnat.pdf
Документация к предложению
-
15.10.24 15:00
4 2024 2 anunt de participare autobuz scolar dectst causeni.semnat.pdf
4 2024 2 anunt de participare autobuz scolar dectst causeni.semnat.pdf
Документация к предложению
-
15.10.24 15:00
Дата:
17 окт 2024, 09:47
Название вопроса:
parametrii tehnici
Вопрос:
Buna ziua.
Pentru a mari concurenta si cantitatea participantilor la procedura data va rugam sa schimbati norma de imisie de la "minim EURO 6.2" macar la minim EURO5
Ответ (17 окт 2024, 16:33):
Grupul de lucru a instituției pe care o reprezentăm a decis că suma care urmează a fi achitată pentru acest automobil este o sumă destul de mare, și de aceea solicităm să corespundă ultimelor caracteristici care sunt în vigoare la nivel european.
PS Standardul Euro 6.2 se aplică începând cu septembrie 2017 pentru tipurile de vehicule noi și intră în vigoare pentru toate tipurile de automobile în septembrie 2018.
Дата:
17 окт 2024, 11:35
Название вопроса:
parametri tehnici
Вопрос:
Stimați Daac-Hermes SRL, intervenim cu mesaj către solicitarea de mai sus. Ajunge să manipulați și să duceți în eroare autoritățile contractante cu EURO 5 și EURO 6. Aveți caietul de sarcini cu solicitate de EURO 6 fiti buni să aduceti marca solicitata. Cunosc foarte bine toti de fabrica din Istanbul care fabrica Ford pentru tarile de categoria a 3 și care sunt pentru UE sunt total autobuze diferite cat la calitate si cat la pret. Cunoastem foarte bine motoarele 2,2 litri care stau defectate prin toata tara si multe altele.
Ответ (17 окт 2024, 16:34):
Stimate operator econoic, vă rugăm să găsiți alte căi de reglare de conturi fără a implica pagina direcției educație în acest atac.
Vă mulțumim pentru receptivitate.
Дата:
17 окт 2024, 14:29
Название вопроса:
Cerere de modificare a caietului de sarcini pentru majorarea concurenței
Вопрос:
În urma analizei caietului de sarcini pentru Procurarea autobuzului școlar pentru acoperirea necesităților apăruțe la nivelul UAT, considerăm că o serie de modificări ar putea facilita o competiție mai mare între furnizori și, astfel, ar putea conduce la obținerea unor oferte mai avantajoase.
1. Cerem modificarea cerintei la norme de emisii la Euro 5 - Modificarea acestor cerințe tehnice ar putea permite o diversificare a produselor oferite de către furnizori, crescând numărul acestora și stimulând competiția
2. Excluderea punctului Cameră 360 grade - Există soluții mai simple și mai eficiente din punct de vedere al costurilor, care pot atinge aceleași rezultate fără a necesita echipamente speciale
3. a exculde cerinta rafturi deasupra capului căptușit complet - Rafturile căptușite pot reprezenta un risc în cazul unor manevre bruște sau accidente. Dacă un obiect de pe raft cade, poate provoca răni copii transportati
4. a exclude Pilot automat autoadaptiv - rutele urbane unde vor fi expluatate autobusele au o infrastructură care nu este optimizată pentru vehicule autonome, ceea ce poate limita eficiența și siguranța sistemului (si acest sistem nu va fi folosit nuci o data). In anumite situații, șoferii umani pot reacționa mai bine la condițiile de trafic și la comportamentul imprevizibil al altor participanți la trafic decât un sistem automat
Se creează impresia că caietul de sarcini a fost copiat de la un model specific de autobuz, ceea ce nu este corect
Ответ (17 окт 2024, 16:34):
Nu ar fi corect dacă ne-om conforma la toate cerintele operatorilor economici care au interes de a-și realiza marfa de care dispun.
Deci vă rugăm să vă conformați cerințelor și să lăsăm aberațiile.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK