Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21280012
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
609 807 MDL
Период уточнений:
19 сен 2024, 8:48 - 30 сен 2024, 11:00
Подача предложений:
30 сен 2024, 11:00 - 10 окт 2024, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Extinderea sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv a serviciilor de montare, reglare și conectare
Информация об отмене
Причина отмены
In temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului privind achiziționarea extinderii sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv servicii de montare, reglare și conectare.
În context, menționăm că, la data de 25.11.2024, a fost depusă contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor de către operatorul economic „Complexteh Com” SRL referitor la rezultatele procedurii de achiziție publică prin licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1726723068614 din data de 11.10.2024 cu privire la achiziţionarea extinderii sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv a serviciilor de montare, reglare și conectare, rezultate care au fost expuse în Decizia de atribuire nr. 341 din 22.11.2024 și în scrisoarea de înștiințare, care a fost transmisă ofertanților în aceeași zi.
Ulterior, la data de 24.12.2024, a fost recepționată Decizia Nr. 03D-935-24 din 23.12.2024 emisă de Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, prin care se menționează că „se respinge ca neîntemeiată contestația nr. 02/1073/24 din 25.11.2024, depusă de către „Complexteh Com” SRL, pe marginea rezultatelor procedurii de achiziție publică nr. MD-1726723068614””.
La momentul actual, autoritatea contractantă constată că există abateri de la prevederile legale care fac imposibilă încheierea și executarea contractului, or, conform prevederilor art. 31 alin. (6) și art. 74 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, sunt prevăzute termene pentru semnarea și executarea contractului (conform documentației de atribuire, bunurile urmau a fi livrate și serviciile aferente de montare, reglare și conectare urmau a fi prestate până la data de 27.12.2024 din data semnării Contractului, conform cerințelor tehnice și cantității specificate, însă, în perioada de timp rămasă până la finele anului de gestiune, autoritatea contractantă este în imposibilitatea respectării tuturor condițiilor stabilite în documentația de atribuire, astfel, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziții.
În context, menționăm că, la data de 25.11.2024, a fost depusă contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor de către operatorul economic „Complexteh Com” SRL referitor la rezultatele procedurii de achiziție publică prin licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1726723068614 din data de 11.10.2024 cu privire la achiziţionarea extinderii sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în Centrele multifuncționale și SÎT CCA, inclusiv a serviciilor de montare, reglare și conectare, rezultate care au fost expuse în Decizia de atribuire nr. 341 din 22.11.2024 și în scrisoarea de înștiințare, care a fost transmisă ofertanților în aceeași zi.
Ulterior, la data de 24.12.2024, a fost recepționată Decizia Nr. 03D-935-24 din 23.12.2024 emisă de Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, prin care se menționează că „se respinge ca neîntemeiată contestația nr. 02/1073/24 din 25.11.2024, depusă de către „Complexteh Com” SRL, pe marginea rezultatelor procedurii de achiziție publică nr. MD-1726723068614””.
La momentul actual, autoritatea contractantă constată că există abateri de la prevederile legale care fac imposibilă încheierea și executarea contractului, or, conform prevederilor art. 31 alin. (6) și art. 74 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, sunt prevăzute termene pentru semnarea și executarea contractului (conform documentației de atribuire, bunurile urmau a fi livrate și serviciile aferente de montare, reglare și conectare urmau a fi prestate până la data de 27.12.2024 din data semnării Contractului, conform cerințelor tehnice și cantității specificate, însă, în perioada de timp rămasă până la finele anului de gestiune, autoritatea contractantă este în imposibilitatea respectării tuturor condițiilor stabilite în documentația de atribuire, astfel, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziții.
Дата отмены
26 дек 2024, 13:37
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
19 сен 2024, 8:48
Дата последних изменений
26 дек 2024, 13:37
Achizitii.md ID
21280012
MTender ID
CPV
32320000-2 - Echipament audiovizual şi de televiziune
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK