1
Период разъяснений
с 18.09.2024 08:24
по 20.09.2024 08:40
2
Подача предложений
с 20.09.2024 08:40
по 23.09.2024 10:00
3
Аукцион
24.09.2024 15:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 213 135 MDL
Период уточнений: 18 сен 2024, 8:24 - 20 сен 2024, 8:40
Подача предложений: 20 сен 2024, 8:40 - 23 сен 2024, 10:00
Начало аукциона: 24 сен 2024, 15:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

1. Completarea funcționalității cu subtitlurile de indemnizații:
a) 00107- Indemnizația unică pentru perioada de încredințare a copilului adoptabil;
b) 00108-Indemnizație unică pentru copilul adoptat sau luat în plasament în serviciul de tutelă/curatelă;
c) 00109-Indemnizaţia lunară pentru creșterea copilului cu vârsta mai mare de 3 ani adoptat sau luat în plasament în serviciul de tutelă/curatelă;
2. Analiza şi documentarea sarcinii tehnice, conform Ordinului a Ministerului tehnologiilor informaționale şi comunicațiilor nr.94/2009 cu privire la aprobarea unor reglementări tehnice.
3. Dezvoltarea și implementarea funcționalității pe mediul de test și producere;
4. Integrarea cu baza de date a sistemului informațional de bază ,,Protecția Socială” al CNAS (platforma Oracle);
5. Actualizarea și configurarea mediilor.

Temei: Hotărârea Guvernului nr.1478/2002 cu privire la indemnizațiile adresate familiilor cu copii






01 noiembrie 2024
Dezvoltarea şi implementarea funcționalității noi ,,Dosar de pensii/personal”:
1. Dezvoltarea și implementarea funcționalității pentru dosarul electronic a beneficiarului de:
a) pensie pentru limită de vârstă (P-1);
b) pensie de dizabilitate (P-2);
c) pensie de urmaş (P-3, P-4).
2. Modificarea setărilor resursei e-Dosar care este găzduit pe platforma MCloud, ca urmare a creșterii semnificative a logicii şi recepționării datelor;
3. Modificarea configurărilor platformei e-Dosar în MCloud pentru a funcționa cu RDBMS Oracle CNAS;
4. Suportul și setarea mașinii virtuale a platformei e-Dosar în MCloud;
5. Analiza şi documentarea sarcinii tehnice, conform Ordinului a Ministerului tehnologiilor informaționale şi comunicațiilor nr.94/2009 cu privire la aprobarea unor reglementări tehnice.
6. Integrarea cu baza de date a sistemului informațional de bază ,,Protecția Socială” al CNAS (platforma Oracle);
7. Actualizarea și configurarea mediilor.

Nota: Dosarul electronic urmează a fi implementat pentru oficiile teritoriale Dubăsari şi Criuleni (etapa 1).

Temei: Hotărârea Guvernului nr.70/20224 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr.230/2020 cu privire la organizarea şi funcţionarea Casei Naţionale de Asigurări Sociale.










10 decembrie 2024
Nivelul serviciilor:
1) Existența serviciului “Hot-Line” 5/7, 8/24;
2) Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
3) Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
4) Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate;
5) Ofertantul economic în timpul executării contractului/serviciilor trebuie să:
a) presteze serviciile în termenul de până la 10 decembrie 2024 în volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerințelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
b) respecte următoarele acte normative:
- Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
- Hotărârea Guvernului nr. 1123/2010 privind aprobarea Cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal;
- Hotărârea Guvernului nr. 1176/2010 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la asigurarea regimului secret în cadrul autorităților publice şi al altor persoane juridice;
- Politica de securitate privind protecția datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale gestionate de Casa Națională de Asigurări Sociale aprobată prin ordinul directorului general nr.138 – A din 04.06.2021;
- Ordinul Ministerului Dezvoltării Informaționale nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viață al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9).
6) Existența grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate:
- Project Manager;
- Business Analitic;
- Programator ORACLE PL/SQL;
- Dezvoltator.
Echipa de proiect necesită să aibă experiență în domeniu (Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net, ( conform cerinţelor în Anexa nr.1).
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Donici Serghei
Контактный номер
+37322257681
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
18 сен 2024, 8:24
Оценочная стоимость (без НДС)
213 135 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21279424
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform cerințelor din documentația de atragere a ofertelor.
Срок действия контракта
4 окт 2024 03:00 - 1 ноя 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Extinderea funcționalităților aplicației specializate ,,e-Dosar” CPV: 72100000-6 - Консультационные услуги в области аппаратных средств
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
2)
Название
Dezvoltarea şi implementarea funcționalității noi ,,Dosar de pensii/personal” CPV: 72100000-6 - Консультационные услуги в области аппаратных средств
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
Anunt de participare eDosar.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
18.09.24 08:24
Anunt de participare eDosar
Техническая спецификация
Anunț de participare în word
18.09.24 08:24

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.

2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Цена предложения: 206 740 MDL
Статус: Победитель
Причина: Conform deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения