Выберите тип процедуры
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
99 000 MDL
Период уточнений:
19 авг 2024, 16:31 - 22 авг 2024, 8:00
Подача предложений:
22 авг 2024, 8:00 - 26 авг 2024, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Jaluzele
Информация об отмене
Причина отмены
Prin prezenta, grupul de lucru pentru achiziții al Agenției Naționale pentru Sănătate Publică, informează, că în urma evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică, prin decizia grupului de lucru nr. 74 din 02.09.2024 s-a decis, în conformitatea cu prevederile art. 71) alin. 1) lit. d) al Legii 131/2015, anularea procedurii de achiziție publică „Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece au fost depuse numai oferte care: nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.”
1. A respinge ofertele operatorilor economici pentru următoarele motive:
- „Diados Grup” SRL pentru Lot 1, Lot 2- Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 7 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de garanție a bunurilor 3 ani, operatorul economic propune 12 luni.
- „Perfect Solution” SRL Pentru Lotul 1, Lot 2 - Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 20 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile, operatorul economic propune 30 zile. Potrivit Pct. 37 al HG nr. 870/2022 „Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.”
De asemenea, se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
3) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani .
- „Boni-S Design” SRL pentru Lotul 2 - - Pct. 51, subpct. 1) al HG nr.870/2022 „Ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare.” Se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Declarație de garanție a bunului, min 3 ani din data instalării și semnării actului de predare-primire;
3) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
4) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani.
1. A respinge ofertele operatorilor economici pentru următoarele motive:
- „Diados Grup” SRL pentru Lot 1, Lot 2- Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 7 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de garanție a bunurilor 3 ani, operatorul economic propune 12 luni.
- „Perfect Solution” SRL Pentru Lotul 1, Lot 2 - Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 20 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile, operatorul economic propune 30 zile. Potrivit Pct. 37 al HG nr. 870/2022 „Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.”
De asemenea, se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
3) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani .
- „Boni-S Design” SRL pentru Lotul 2 - - Pct. 51, subpct. 1) al HG nr.870/2022 „Ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare.” Se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Declarație de garanție a bunului, min 3 ani din data instalării și semnării actului de predare-primire;
3) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
4) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani.
Дата отмены
2 сен 2024, 15:31
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
19 авг 2024, 16:31
Дата последних изменений
2 сен 2024, 15:31
Achizitii.md ID
21270336
MTender ID
CPV
39500000-7 - Articole textile
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK