Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 545 453,89 MDL
Период уточнений: 14 авг 2024, 16:13 - 19 авг 2024, 16:00
Подача предложений: 19 авг 2024, 16:00 - 28 авг 2024, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești

Информация об отмене
Причина отмены
se anulează procedura de achiziție publică în temeiul art. 71, alin. (1), lit. g).
Дата отмены
12 сен 2024, 9:56
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), 31 August 1989 nr.101 A
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Vrabie Natalia
Контактный номер
069831454
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
14 авг 2024, 16:13
Дата последних изменений
12 сен 2024, 9:56
Achizitii.md ID
21269255
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Дата:
15 авг 2024, 10:23
Название вопроса:
Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare
Вопрос:
Bună ziua. Ne interesează dacă instituția dumneavoastră deține următoarele documente: Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare cu furnizorul de energie electrică? Dacă da, vă rugăm să încărcați aceste documente pe platformă.
Ответ (15 авг 2024, 14:25):
Bună ziua, în contextul solicitării actelor specificate în întrebare, Direcția Situații Excepționale mun. Hîncești vă comunică că deține tot setul de acte. Astfel pentru a vă putea pune la dispoziție actele solicitate vă invităm în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.
Дата:
16 авг 2024, 09:48
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Conform anunt de particitare 1.pdf pct16. subpunct 12 Personal angajat permanent, publicati va rog in documentatie standart tipul de document confirmativ ce urmeaza a fi prezentat, deasemenea publicati caietul de sarcini forma F1 (desfasurat (Consum de resurse pe unitate de măsură)), - in vederea elaborarii unei oferte conforme.
Ответ (16 авг 2024, 15:33):
Buna ziua, tipul de document urmează a fi prezentat de ofertant în formă individuală, dar care să reflecte lista angajaților pe o perioadă de minim 3 ani. Pentru clarifiări mai detaliate la forma F1 vă prezentați în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.
Дата:
19 авг 2024, 10:53
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Poz. 19. (panourile livrate de beneficiar), poz 39. Panou fotovoltaic 500Wt 110 buc- vor fi livrate de beneficiar sau de ofertant?
Ответ (19 авг 2024, 11:17):
Bună ziua, la punctul 39 panourile vor fi livrate de beneficiar.
Дата:
19 авг 2024, 11:04
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Poz. 26. Conectori cablu solar MC4, sectiune pina la 10 mm2 - cum facem cu resursa dată?
Ответ (19 авг 2024, 15:13):
Bună ziua, poziția 26 conectori cablu solar MC4, secțiunea pînă la 10 mm vor fi livrate de ofertant.
Дата:
19 авг 2024, 11:19
Название вопроса:
LEGE Nr. 982 din 11-05-2000 privind accesul la informaţie Articolul 8. Accesul la informaţia cu caracter personal (1) Informaţia cu caracter personal face parte din categoria informaţiei oficiale cu accesibilitate limitată şi constă din date referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, a căror dezvăluire ar constitui o violare a vieţii private, intime şi familiale. (2) Accesul la informaţia cu caracter personal se realizează în conformitate cu prevederile legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal.
Вопрос:
Conform HOTĂRÂRII Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. 41. Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) capacitatea economică și financiară; 4) capacitatea tehnică; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. La care criteriu de calificare si selectie se atribuie solicitarea Personal angajat permanent, minim 15 persoane angajate official, muncitori, lista angajatilor pe o perioada de minimum 3 ani, de ce solicitati sa publicam pe platforma informatii respectiva, ce sa faceti voi cu informatia despre muncitorul angajat in cadrul companiei noastre cu 3 ani in urma, sau 2 sau 1, solicitam sa renuntati la solicitari abuzive.
Ответ (19 авг 2024, 14:53):
Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Дата:
19 авг 2024, 14:52
Название вопроса:
Personal angajat permanent
Вопрос:
Conform anunt de particitare 1.pdf pct12. Termeni si conditii de prestare: 01.12.2024 ; Conform HOTĂRÂRII Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Conform listei cu cantitati de lucrari Nr 4-1-1 ,indicii de resure a manoperei (h-om) la termenul de executie solicitat, constatam ca 15 persone angajate, muncitori este o solicitare abuziva, va rugam sa revizuiti aceasta solicitare.
Ответ (19 авг 2024, 14:55):
Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.