Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21264830
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
950 596 MDL
Период уточнений:
31 июл 2024, 16:02 - 12 авг 2024, 11:00
Подача предложений:
12 авг 2024, 11:00 - 21 авг 2024, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Conform temei de proiectare
Информация об отмене
Причина отмены
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1722430419338 din 29.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1722430419338 din 21.08.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare pentru elaborarea raportului de expertiză tehnică și elaborarea soluțiilor de proiect privind reconstrucția podului de șosea poziționat pe drumul public G71 R3–Ialoveni–Băcioi–Sîngera–R2,km 21,442, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. cu prețul de 1 164 143,00 lei (un milion o sută șaizeci și patru de mii o sută patruzeci și trei lei, 00 bani) fără TVA și 1 396 971,60 lei (un milion trei sute nouăzeci și șase de mii nouă sute șaptezeci și unu lei, 60 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 22,47 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1722430419338 din 21.08.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. cu prețul de 1 164 143,00 lei (un milion o sută șaizeci și patru de mii o sută patruzeci și trei lei, 00 bani) fără TVA și 1 396 971,60 lei (un milion trei sute nouăzeci și șase de mii nouă sute șaptezeci și unu lei, 60 bani) inclusiv TVA, nu poate fi acceptată deoarece depășește cu 22,47 % valoarea estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1722430419338 din 21.08.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Дата отмены
2 дек 2024, 13:45
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
31 июл 2024, 16:02
Дата последних изменений
2 дек 2024, 13:45
Achizitii.md ID
21264830
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK