1
Период разъяснений
с 26.07.2024 14:19
по 05.08.2024 13:00
2
Подача предложений
с 05.08.2024 13:00
по 19.08.2024 13:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 080 000 MDL
Период уточнений: 26 июл 2024, 14:19 - 5 авг 2024, 13:00
Подача предложений: 5 авг 2024, 13:00 - 19 авг 2024, 13:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Achiziționarea serviciilor de realizare si automatizare a fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate, optimizarea cooperării dintre autoritățile publice, prin implementarea unei soluții moderne de e-guvernare pentru sporirea transparenței procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate în cadrul Registrului Aerian al Republicii

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Rodica Burdujan
Контактный номер
022823603
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
26 июл 2024, 14:19
Дата последних изменений
29 июл 2024, 10:43
Achizitii.md ID
21263282
CPV
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
duae aac 26.07.2024.doc
Документация к предложению
-
26.07.24 14:19
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Документация к предложению
-
26.07.24 14:19
Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
Дата:
29 июл 2024, 10:43
Название вопроса:
Capitolul VIII SPAȚIUL TEHNOLOGIC AL SI RA
Вопрос:
Buna ziua, p. 48 "Din punct de vedere funcțional, se va realiza o soluție fiabilă și scalabilă atât în cazul creșterii numărului de utilizatori ce folosesc resursele sistemului informatic, cât și în cazul creșterii volumului de informație gestionată de acesta." Va rugam sa ne comunicati nr de utilizatori minim preconizate initial si aproximativ estimarile pentru cresterea nr de utilizatori per an/luna si etc. Va multumim anticipat
Ответ (29 июл 2024, 13:33):
Inițial, este planificat: conducător 3, inspector aeronautic 11, destinatari ai datelor 1, administrator 1. În viitor, toate autoritățile de stat (la cererea acestora) interesate de informațiile disponibile în registru ar trebui să fie conectate (în prezent, numărul de utilizatori este neidentificat).
Дата:
31 июл 2024, 14:51
Название вопроса:
Clarificare la cerinta pag. 4 « Dezvoltarea SI RA urmează să asigure: • … • îmbunătăţirea eficienţei activităţii interne a autorității de certificare, supraveghere şi control în domeniul aviaţiei civile;»
Вопрос:
Întrebarea: Pentru a determina volumul de eforturi, vă rugăm să specificați ce funcții de certificare, supraveghere și control trebuie să fie automatizate în sistemul actual.
Ответ (1 авг 2024, 11:14):
Certificare: certificat de înmatriculare a aeronavei, certificat de radiere a aeronavei, duplicat al certificatului de înmatriculare Supraveghere și control: În SI RA, se vor anexa de către inspectori, actele care rezultă din inspecțiile efectuate la aeronavă în contextul supravegherii condițiilor de certificare a navigabilității aeronavei.
Дата:
31 июл 2024, 14:52
Название вопроса:
Clarificare la cerinta pag. 11 « În cadrul SI RA se folosesc următoarele categorii de documente: 1) documentele de intrare, care sunt fundamentale pentru introducerea datelor în sistem; de exemplu: • solicitarea privind către AAC în vederea obținerii confirmării posibilității înmatriculării aeronavei în Registrul aerian al Republicii Moldova; • cererea privind solicitarea rezervării de către AAC a însemnului de înmatriculare, adresei • aeronavei şi aprobarea prealabilă a schemei de vopsire; • cerere privind solicitarea înmatriculării aeronavei; • cererea privind solicitarea atribuirii adresei aeronavei; • titlul de proprietate; … »
Вопрос:
Întrebarea: Oare înțelegem corect, că pentru fiecare document de intrare descris în TOR, ar trebui să existe un formular de introducere a datelor în sistem, iar documentul de intrare va fi atașat ca alt tip de fișier sau copie scanată?
Ответ (1 авг 2024, 11:15):
Din categoria documentelor de intrare, fac parte și formulare tipizate și alte documente în formă liberă. Da, documentele intrate în sistem, sunt pdf, scanate.
Дата:
31 июл 2024, 14:54
Название вопроса:
Clarificare la cerinta pag. 13 « Pentru documentele create în sistem, utilizatorii au posibilitatea să aleagă șablonul corespunzător etapei procedurii. Documentele de ieșire ale SI RA sunt următoarele: • Înmatricularea aeronavei • Modificarea datelor din registru • Eliberarea duplicatului Certificatului de înmatriculare • …»
Вопрос:
Întrebarea: Oare înțelegem corect, că toate documnetele de ieșire ar trebuie să fie create (generate) în sistem în mod automat pe baza șabloanelor, cu posibilitatea de a le imprima?
Ответ (1 авг 2024, 11:16):
Da.
Дата:
31 июл 2024, 14:55
Название вопроса:
Clarificare la cerinta pag. 19 «Prestatorul va efectua pe o perioadă de 1 lună servicii de monitorizare, prevenție și remediere erori (mentenanță corectivă, adaptivă) cu scopul remedierii și evitării problemelor de funcționare în viitor»
Вопрос:
Întrebarea: Oare înțelegem corect, că serviciile de monitorizare vor fi incluse în 12 luni de mentenața a produsului software?
Ответ (1 авг 2024, 11:16):
Da.
Дата:
31 июл 2024, 14:56
Название вопроса:
Clarificare la cerinta pag.21 « În tabelul de mai jos propunem o formulă de calcul a efortului om/ore: Tabelul cu calcul a efortului om/ore»
Вопрос:
Întrebarea: Menționăm că tabelul nu include calcul a efortului om/ore pentru următoarele tipuri de lucrări: - Mentenanța pentru sistem timp de 12 luni - Monitorizarea sistemului timp de 1 lună - Migrarea datelor existente din tabele Excel Rugăm să includeți aceste lucrări în calcul a efortului om/ore.
Ответ (1 авг 2024, 11:17):
Înțelegem importanța includerii acestor activități în calculul efortului om/ore pentru a obține o estimare completă a resurselor necesare. Totuși, trebuie să menționăm că, fără a cunoaște nivelul de competență al specialiștilor dvs. de suport, este dificil să calculăm exact timpul necesar pentru aceste activități. Tabelul prezentat în document oferă valori orientative care ar putea varia în funcție de experiența și eficiența echipei dvs. Recomandăm ca estimările exacte ale efortului om/ore pentru aceste activități să fie ajustate pe baza experienței și abilităților echipei dvs. de suport. Tabelul prezentat oferă valori orientative care pot fi adaptate în funcție de circumstanțele specifice ale proiectului dvs. și de nivelul de competență al specialiștilor implicați.
Дата:
31 июл 2024, 14:57
Название вопроса:
Clarificare la cerinta pag.21 «Capitolul XIII METODOLOGIE În tabelul de mai jos propunem o formulă de calcul a efortului om/ore: Tabelul cu calcul a efortului om/ore» Și pag.23-24 ” Capitolul XV ALTE CERINTE FATA DE OFERTANT: Expert cheie 1: Manager de Proiect Expert cheie 2: Coordonator Tehnic Expert IT - dezvoltare software”
Вопрос:
Întrebarea: Rugăm să indicați care dintre specialiștii enumerați în „Capitolul XV ALTE CERINȚE PENTRU PARTICIPAREA LA LICITAȚIE” se referă la specialistul enumerat în «Capitolul XIII METODOLOGIE.»
Ответ (1 авг 2024, 11:20):
Acest capitol descrie cerințele pentru ofertant, iar tabelul prezintă calculul activității echipei de dezvoltare. Capitolul XIII detaliază metoda de calcul a efortului om/ore pentru activitățile echipei de dezvoltare software, fără a specifica direct atribuțiile experților enumerați în Capitolul XV. Capitolul XV descrie cerințele pentru ofertant și calificările necesare ale experților cheie, dar nu intră în detalii privind metodologia de calcul a efortului. În esență, Capitolul XIII se concentrează pe planificarea activităților tehnice și a resurselor necesare, în timp ce Capitolul XV se referă la criteriile de selecție a ofertantului, bazate pe competențele echipei sale de experți.
Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
Дата:
1 авг 2024, 11:58
Название вопроса:
Cerinte obligatorii
Вопрос:
Buna ziua, "ITIL Foundation în IT Service Management al angajaților pentru a demonstra înțelegerea procedurilor și a proceselor de lucru." Va rugam sa concretizati cum va fi tratata cerinta susmentionata: toti expertii propusi pentru proiect trebuie sa fie certificati ITIL foundation, sau cel putin o persoana din echipa de proiect,sau orice alt angajat a companiei?
Ответ (1 авг 2024, 14:25):
Răspuns: Cel puțin o persoana din echipa trebuie să fie certificat ITIL Foundation.
Дата:
2 авг 2024, 09:16
Название вопроса:
Clarificare la cerinta «Capitolul V, lit. l) Să includă un mecanism configurabil de fluxuri de lucru, care să poată fi adaptat după eventualele schimbări în procedurile interne»
Вопрос:
Întrebarea: Pentru a intelege volum de lucru, va rugam sa specificati numarul aproximativ de rapoarte care necesita realizate odata cu lansarea sistemului si daca se poate, cateva exemple de rapoarte existente.
Ответ (2 авг 2024, 14:25):
Răspuns: În Capitolul VI, sunt menționate toate documentele.
Дата:
2 авг 2024, 09:17
Название вопроса:
Clarificare la cerinta « Capitolul V, lit. j)»
Вопрос:
Întrebarea: Pentru a intelege volum de lucru, va rugam sa oferiti descrierea proceselor de lucru actuale cum ar fi "Introducerea manuala a inspectiilor de audit", "Radierea aeronavei din RA".
Ответ (2 авг 2024, 14:25):
Răspuns: Descrierea proceselor de lucru actuale: * Introducerea manuală a inspecțiilor de audit Inițierea procesului Colectarea datelor Introducerea datelor Verificarea datelor Generarea rapoartelor * Radierea aeronavei din RA (Registrul Aerian) Recepționarea cererii Verificarea documentelor Actualizarea registrului Emiterea certificatului de radiere Arhivarea documentelor
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.