1
Период разъяснений
с 22.07.2024 14:58
по 07.09.2024 18:02
2
Подача предложений
с 07.09.2024 18:02
по 07.10.2024 18:37
осталось 20 дней
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Активный
Оценочная стоимость без НДС 1 000 000 MDL
Период уточнений: 22 июл 2024, 14:58 - 7 сен 2024, 18:02
Подача предложений: 7 сен 2024, 18:02 - 7 окт 2024, 18:37
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Подать предложение
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Aurelia Botica
Контактный номер
022222364
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
22 июл 2024, 14:53
Дата последних изменений
5 сен 2024, 18:02
Оценочная стоимость (без НДС)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21261412
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Срок действия контракта
1 янв 2025 02:00 - 30 дек 2027 02:00
Список позиций
1)
Название
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360 CPV: 33100000-1 - Медицинское оборудование
Количество: 8.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Документация к предложению
-
22.07.24 14:58
duae_ro_0 (1).doc
Документация к предложению
-
22.07.24 14:58
contract nou.docx
Документация к предложению
-
22.07.24 14:58
acord - cadru 1.doc
Документация к предложению
-
22.07.24 14:58
formularele (3).xlsx
Документация к предложению
-
5.09.24 18:02
anunt de participare acord -cadru modificat 05.09.02.signed.pdf anunt de participare acord -cadru modificat 05.09.02.signed.pdf
Документация к предложению
-
5.09.24 18:02
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Дата:
5 сен 2024, 14:57
Название вопроса:
accesorii / consumabile
Вопрос:
Se solicită ca accesorii de unică folosință: vas colector. Totodată, pentru economisirea bugetului rugăm să includeți posibilitatea ofertării vaselor reutilizabile / autoclavabile, să fie admise pentru ofertare cât dispozitive cu vase de colectare cât jetablile, atât și cele reutilizabile. Dacă vasul colector este de singură folosință - să fie oferit 10 buc conform specificației. Dar dacă producătorul oferă vas reutilizabil (sterilizabil de ex. prin autoclavare) - cantitatea să fie micșorată; totodată instituția nu va fi obligată să procure de fiecare dată vas colector pentru fiecare procedură / pacient, eficientizînd cheltuieli și nu fiind în detrimentul actului medical.
Ответ (6 сен 2024, 13:50):
Solicitarea de a introduce „vas colector” de tip reutilizabil va fi luată în considera pentru viitoarele proceduri.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Дата:
5 сен 2024, 15:03
Название вопроса:
consumabil - pansament steril
Вопрос:
Nu toți producători necesită pentru tratarea plăgilor cu vacuum în calitate de consumabil utilizarea pansamentului steril. Rugăm să lărgiți admiterea producătorilor care pot asigura tratarea plăgilor fără utilizarea pansamentului steril, indicînd în specificația tehnică sintagma <<dacă este indicat pentru utilizare de către producător>>
Ответ (6 сен 2024, 13:50):
Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Дата:
6 сен 2024, 16:56
Название вопроса:
Vas colector reutiizabil - Propunerea va fi luată în considerare pentru viitor
Вопрос:
De ce nu poate fi luată în considerare actualmente? Care este motivul tehnic? În întrebarea cu vas colector reutilizabil au fost expuse motivele rezonabile, iar în calitate de argumentare din partea Dvs - ne vom gândi în viitor. Rugăm să Vă bazați pe temeiuri tehnice rezonabile la formulare caietului de sarcini și să revizuiți parametri atunci când este un moment logic și esențial. Blocați neîntemeiat un parametru rezonabil și eficient pentru trei ani. Revizuiți Vă rugăm caietul de sarcini și lărgiți limitele echipamentelor admise spre competiție
Ответ (6 сен 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Дата:
6 сен 2024, 16:58
Название вопроса:
consumabil - pansament steril
Вопрос:
la fel - rugăm să revedeți decizia Dvs sau să întemeiați tehnic refuzul de a revedea parametrul dat. Refuzul actual Dvs de a revedea parametrul dat este unul fără temei și conrtaargumente tehnice
Ответ (6 сен 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Дата:
6 сен 2024, 17:51
Название вопроса:
nu este răspuns la întrebare
Вопрос:
creeați obstacole nejustificate nerăspunzînd la subiectul întebării de mai sus formulat clar. obstacol nejustificat este un fapt ilicit
Ответ (7 сен 2024, 17:43):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Дата:
6 сен 2024, 18:13
Название вопроса:
Mărimi pansamente
Вопрос:
Vă rugăm să indicați mărimile minime pentru pansamente. Fără indicarea acestui parametru, evaluarea nu va putea fi efectuată corect și instituțiile nu vor beneficia de produse de care chiar au nevoie, deoarece locul de manevră lăsat de către dumneavoastră este prea mare.
Ответ (7 сен 2024, 17:44):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения