1
Период разъяснений
с 27.06.2024 13:52
по 11.07.2024 16:18
2
Подача предложений
с 11.07.2024 16:18
по 22.07.2024 16:18
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 458 333 MDL
Период уточнений: 27 июн 2024, 13:52 - 11 июл 2024, 16:18
Подача предложений: 11 июл 2024, 16:18 - 22 июл 2024, 16:18

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Serviciilior de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 11 august 2024”

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Andrei Pavaloi
Контактный номер
022233063
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
27 июн 2024, 13:52
Дата последних изменений
7 июл 2024, 2:18
Achizitii.md ID
21244423
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
documentația standart.docx
Документация к предложению
-
27.06.24 13:52
duae.doc
Критерии соответствия
-
27.06.24 13:52
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Техническая спецификация
-
27.06.24 13:52
Дата:
7 июл 2024, 02:18
Название вопроса:
Servicii de închiriere, montare/ demontare a echipamentului audio
Вопрос:
Bună ziua. Vă rugăm să verificați corectitudinea specificațiilor indicate: Bandwidth ≤ 28 Hz ≥ 150 kHz. Vă rugăm să verificați specificațiile tehnice. Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:18):
Buna ziua! este o eroare gramaticală Bandwidth ≤ 28 Hz ≥ 150 Hz
Дата:
7 июл 2024, 02:45
Название вопроса:
Servicii de închiriere corturi și recuzită pentru participanții evenimentului
Вопрос:
Corturile vor fi dotate cu mobilier și echipamente necesare (masă, scaun, culer de apă). Vă rugăm să indicația cantitatea pentru fiecare poziție: Masă – câte unități? Dimensiunile pentru masă - ? Scaune - câte unități? Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:17):
Buna ziua! Corturile vor fi dotate cu câte o masă pentru fiecare cort, de dimensiuni standart (1,5mx0,85mx0,78m), scaune în nr. de 6-8 buc.
Дата:
7 июл 2024, 02:51
Название вопроса:
Serviciu de decor a evenimentului
Вопрос:
Selfie Box – de cine va fi oferit? Câștigătorul va oferi doar decor pentru zona foto, corect? Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:16):
Selfie Box va fi oferit de ofertant, câștigătorul va oferi atât decorul pentru zona foto cât și Selfie Box.
Дата:
7 июл 2024, 02:59
Название вопроса:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Вопрос:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea, dimensiunile și cerințrlr tehnice pentru: ecusoane pentru personalul implicat în eveniment, personalul tehnic, voluntari, organizatori. Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:15):
Numărul exact al ecusoanelor va fi stabilit în funcție de personalul implicat în cadrul proiectului, marimile conform standartelor ce se practică.
Дата:
7 июл 2024, 03:00
Название вопроса:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Вопрос:
Bună ziua. Vă rugăm să descrieți detaliat materialele de comunicare pe rețelele de socializare. Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:14):
Buna ziua! Materialele de comunicare vor fi distribuite în felul următor: Postare afișa plus descriere eveniment, postări reelsuri cu fiecare artist în parte plus menționarea artistului în text, postări stories, cover foto și afișa pentru crearea paginii de eveniment etc.
Дата:
7 июл 2024, 03:12
Название вопроса:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Вопрос:
Bună ziua. Vă rugăm să descrieți această sarcină: difuzarea LIVE pe social media. Ce va fi difezat, evenimentul? Spoturile create? Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:13):
Buna ziua! LIVE va fi difuzat evenimentul pe o platformă coordonată cu organizatărul
Дата:
7 июл 2024, 03:13
Название вопроса:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Вопрос:
Bună ziua. Serviciu: creare și difuzare spot radio 30 sec. Vă rugăm să indicați, unde vor fi difuzate spoturile radio. Indicați sarcinile decrise detaliat, durata campaniei pentru difuzare, cantitatea per zi, posturile radio și etc. Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:12):
Buna ziua! spoturile audio vor fi difuzate la cele 2 radiouri ce vor fi identificate de către ofertant, drept parteneri media ai evenimentului, durata campaniei pentru difuzare va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, dar recomandat cel putin cu 2 saptamâni înainte de eveniment, 5 difuzări zilnic.
Дата:
7 июл 2024, 03:13
Название вопроса:
Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
Вопрос:
Bună ziua. Serviciu: creare și difuzare spot TV 45 sec. Vă rugăm să indicați, unde vor fi difuzate spoturile video. Indicați sarcinile decrise detaliat, durata campaniei pentru difuzare, cantitatea per zi, posturile TV și etc. Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:09):
Buna ziua! spotul video va fi difuzat la partenerul media general ce va fi identificat de către ofertant drept partener media general al evenimentului,durata campaniei pentru difuzare va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, dar recomandat cel putin cu 2 saptamâni înainte de eveniment, 5 difuzări zilnic.
Дата:
7 июл 2024, 03:27
Название вопроса:
Servicii de implementare a scenariului, regiei și părții artistice a evenimentului
Вопрос:
Bună ziua. Serviciu: Operatorul va identifica o persoană responsabilă de moderarea evenimentului. Vă rugăm să veniți cu detalii, acest serviciu presupune coordonare sau oferirea Moderatorului, care va modera evenimentul din scenă? Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:08):
Buna ziua! Da, ofertantul va identifica și propune o persoană ce va coordona și Modera evenimentul de pe scenă.
Дата:
7 июл 2024, 03:38
Название вопроса:
Servicii de organizare a părții artistice a evenimentului
Вопрос:
Bună ziua. Aproape toți artiștii enumerați în specificațiile tehnice sunt ocupați și nu vor putea participa la acest eveniment. Vă rugăm să indicați dacă există alte dorințe sau ce linii directoare pot fi luate ca bază atunci când vom propune artiști pentru eveniment. Care este durata programului pentru fiecare artist? Câți artiști intenționați să ofere ofertanții pentru acest eveniment? Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:07):
Buna ziua! Lista artiștilor menționați este una indicativă, ofertantul poate veni cu propuneri, potrivite conceptului acestui eveniment. Durata programului 18:00 – 00:00. Numărul artiștilor trebuie să corespundă conform graficului programului.
Дата:
7 июл 2024, 03:54
Название вопроса:
Crearea conceptului evenimentului
Вопрос:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați: Locația – unde va fi desfășurat evenimentul. Durata evenimentului. Vă rugăm să descrieți toate detaliile despre eveniment. Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:06):
Buna ziua! Locația va fi în Piața Marii Adunări Naționale. Durata evenimentului: 18:00-00:00.
Дата:
7 июл 2024, 03:54
Название вопроса:
Serviciu de decor a evenimentului
Вопрос:
Bună ziua. Asigurarea serviciilor de decor în stilistica evenimentului. Vă rugăm să indicați detalii cu descrierea stilisticii (culori, cover, toate elementele, care sunt la acest moment). Mulțumim.
Ответ (9 июл 2024, 16:04):
Bună ziua! ofertantul va veni cu idei de concepte vizuale în tematica Chișinău Youth Fest.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.