1
Период разъяснений
с 27.05.2024 08:46
по 08.06.2024 09:55
2
Подача предложений
с 08.06.2024 09:55
по 20.06.2024 09:55
осталось 2 дня
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС 2 150 000 MDL
Период уточнений: 27 май 2024, 8:46 - 8 июн 2024, 9:55
Подача предложений: 8 июн 2024, 9:55 - 20 июн 2024, 9:55

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Подписаться

Servicii de organizare și desfășurare a sărbătorii Ziua Internațională a Tineretului, ediția 2024

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Autoritate administrativă Agenția Națională pentru Dezvoltarea Programelor și Activității de Tineret
Контактный номер
022 605757
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
27 май 2024, 8:46
Дата последних изменений
6 июн 2024, 9:55
Achizitii.md ID
21230343
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
duae.docx
Критерии соответствия
-
27.05.24 08:46
ajustat-specificatie tehnice-pret ziua tineret (06.06).docx
Техническая спецификация
-
6.06.24 09:55
Дата:
28 май 2024, 16:08
Название вопроса:
Intrebari de clarificare
Вопрос:
1. Ce materiale de comunicare imprimabile sunt necesare pentru a fi produse și în ce cantități? 2. Pe ce platforme urmează să fie făcut livestreamingul? 3. Pentru crearea spotului video de 60 sec pentru TV- se vor folosi materiale video din stocurile autorității contractante sau compania câștigătoare va organiza filmări pentru obținerea materialelor necesare pentru acest spot? 4. Va fi nevoie de filmare cu drona în cadrul evenimentului? 5. Care trebuie să fie perioada de promovare? 6. Există deja anumite pagini pe rețelele de socializare sau acestea trebuiesc create? 7. În ce limbă trebuiesc realizate postările și dacă vor trebui să fie traduse acestea? 8. Câte postări trebuiesc create și pentru câte dintre ele trebuie să fie făcută promovarea plătită?
Ответ (29 май 2024, 17:15):
Răspuns nr.1 Photo Wall - 1* Banner scena orizontal - 1* Banner scena lateral - 2* *Asigurarea serviciilor de decor în stilistica evenimentului. Operatorul va asigura decorarea scenei, a acoperișului, a turnurilor de sonorizare, photo wall-lui. Banerele și articolele de decor vor fi realizate potrivit parametrilor tehnici ai pieselor care urmează a fi decorate. Răspuns nr.2 Privesc.eu Realitatea.md Răspuns nr.3 Pentru crearea spotului video de 60 sec pentru TV- se vor folosi materiale video din stocurile autorității contractante sau compania câștigătoare va organiza filmări pentru obținerea materialelor necesare pentru acest spot? Compania câștigătoare va dezvolta un spot infographic, pentru a promova și anunța public evenimentul. Pot fi folosite elemente de desen grafic, text, poze artiști , hartă locație, muzica de fundal etc. Autoritatea contractantă nu va oferi stocuri/materiale existente. Răspuns nr.4 Da Răspuns nr.5 Care trebuie să fie perioada de promovare? 20 iulie - 17 august 2024 3 saptămâni înainte de eveniment + în ziua evenimentului + 1 săptămână după. Răspuns nr.6 Creăm doar pagina evenimentului și promovăm pe paginile deja create (Agenția Națională pentru Tineret facebook & insta) Răspuns nr.7 română Răspuns nr.8 Pre Event 6 postari Pre Event Promo platit minim 3 postări pre event, 25-50 euro/postare On Event 5 - story facebook&instagram 1 - postare de la event cu poze și activități Post event creare și promovare min 3 postari post event (generic, poze, video etc) Promo platit 1 postare de final , 25 euro
Дата:
29 май 2024, 12:08
Название вопроса:
Intrebari de clarificare
Вопрос:
Așa cum programul artistului Satoshi nu îi permite să participe la evenimente publice în această vară, ar putea fi propuși alți artiști cum ar fi: Dara, Aliona Moon, Magnat & Feoctist, Marej, Olga Verbitchi ?
Ответ (29 май 2024, 17:17):
Da, lista artiștilor din specificație este indicativă (pentru a înțelege cererea Beneficiarului).
Дата:
4 июн 2024, 17:03
Название вопроса:
Intrebari de clarificare
Вопрос:
1. "Declinarea conceptului pe materiale de comunicare (print și online/digital)" -> Aici includem in bugetul propus si productia in sine? 2. "Crearea de conținut/text pentru toate materialele de comunicare" -> Ce fel de materiale de comunicare sunt luate in calcul? Se pot nominaliza? 3. "Parteneriate media, minim 2 (agora, protv, jurnal,trm etc) (*diez, youth, radio tineret - există deja cu ANT)" -> Suntem limitati la aceste media pentru parteneriate sau pot fi si altele? 4. "Participare la minim 2 emisiuni TV" -> Exista preferinte? 5. "Participare la minim 2 emisiuni radio" -> Exista preferinte? 6. "Creare și difuzare spot radio 40 sec" -> Spot platit sau in parteneriat? Voce originala sau AI? 7. "Creare și difuzare spot TV 60 sec (tbc buget)" -> Spot din imagini de arhiva sau filmare pentru spot? 8. "Difuzarea Live on event pe social media" -> Live se doresc a fi doar dezbaterile sau si bucati din actiunile care au loc pe tot parcursul zilei? 9. "Comunicat de presă (partenerii media & generic)" -> Exista comunicate de presa si pre event? Sau se doresc? 10. "Gard de protecție în fața scenei 2 m x 1,2 m" -> Am dori sa inlocuim gardurile de jandarmi din fata scenei cu mojo barriers. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini? 11. "Termenul de livrare și montare 08.08.2024/Demontarea va avea loc la data de 10.08.2024" -> La acest volum de sceno-tehnica, montarea este de minim 5-6 zile, iar demontarea de minim 2 zile. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini? 12. "Operatorul economic câștigător va asigura artiștii evenimentului cu Corturi cu mărimea de 6x4 m – 5 unități, serviciul include închiriere, transportare, montare/demontare acestora" -> Putem livra corturi Roeder cu suprafata de 5x5, cu podea sau fara podea. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini? 13. "Asigurarea a minim 10 BIO Toalete pentru eveniment, inclusiv 1 buc. accesibilă pentru persoane cu dizabilități. Deservirea pe parcursul evenimentului. Termen de montare 09.08.2024" -> Cu siguranta 10 toalete sunt insuficiente pemntru acest tip de eveniment. Ca atare, putem modifica termenul de montare in 8.08.2024? Totodata, propunem in locul acelor toalete BIO, sa folosim containere care vor fi racordate la reteaua de apa si canal locala. Sunt permise aceste 2 aspecte si se pot modifica in caietul de sarcini?
Ответ (6 июн 2024, 09:57):
1. Răspuns: Da, conceptul agreat trebuie declinat pe materiale de comunicare din social media (banner, postare, story), Print (Photo wall, banner scena) Da, poate fi inclus, dar prioritar pentru noi este vizualizarea acestor 3 concepte, pentru a lua decizia finală. 2. Răspuns: Conținutul text trebuie creat pe materialele online (postare social media, descriere eveniment) și print (comunicate de presă) 3. Răspuns: Desigur că pofi și alții, dar evident trebuie să ajungă la grupul țintă: tineri, structuri de tineret, lucrători de tineret, organizații de tineret, centre de tineret, etc. 4. Răspuns: Recomandabil la TV cu acoperire națională 5. Răspuns: Recomandabil la posturi cu acoperire națională, dar și cele specializate (Expl. Radio Moldova Tineret) 6. Răspuns: Acest eveniment este organizat de către autoritățile statului, respectiv asocierea cu anumiți parteneri din sectorul privat nu va fi acceptată. Spotul va trebui bugetat în cadrul ofertei depuse. Vocea recomandabil să fie originală. 7. Răspuns: Compania câștigătoare va dezvolta un spot infographic, pentru a promova și anunța public evenimentul. Pot fi folosite elemente de desen grafic, text, poze artiști , hartă locație, muzica de fundal etc. Autoritatea contractantă nu va oferi stocuri/materiale existente. 8. Răspuns: Întregul eveniment va trebui transmis live pe parcursul zilei 9. Răspuns: Compania trebuie să dezvolte și să transmită comunicat de presă pre-event și post-event. 10. Răspuns: Da, este permis. În specificație nu este indicat un anumit tip. 11. Răspuns: Specificația tehnică a fost modificată. 12. Răspuns: Da, pot fi utilizate tipul menționat. În specificație nu este indicat un anumit tip. 13. Răspuns: Înlocuirea BIO Toaletelor nu se permite. Totodată, Operatorul este obligat să asigure prezența toaletelor la eveniment. Cantitatea indicată este de min. 10 unități, operatorul poate suplimenta acest număr dacă consideră oportun. Totodată, termenul de montare rămâne la discreția operatorului, în dependență de programul operatorului de realizare a acțiunilor planificate pentru deservirea evenimentului, poate efectua montare și mai devreme.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.