Государственная закупка
21220452
Lotul 4 „Servicii de consultanță și formare profesională”
1
Период разъяснений
с 24.04.2024 10:43
по 25.04.2024 12:00
по 25.04.2024 12:00
2
Подача предложений
с 25.04.2024 12:00
по 29.04.2024 10:00
по 29.04.2024 10:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
31 200 MDL
Период уточнений:
24 апр 2024, 10:43 - 25 апр 2024, 12:00
Подача предложений:
25 апр 2024, 12:00 - 29 апр 2024, 10:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Scopul consultanței
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice
• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.
Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice
• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.
Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
24 апр 2024, 10:37
Дата последних изменений
24 апр 2024, 10:43
Оценочная стоимость (без НДС)
31 200 MDL
Achizitii.md ID
21220452
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Срок действия контракта
1 май 2024 11:33 - 31 дек 2024 11:36
Список позиций
1)
Название
Servicii de consultanță și formare profesională
CPV: 73200000-4 - Консалтинговые услуги в области исследований и разработок
Количество: 1.0
Ед. измерения: Unitate
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0 repetat 3.docx
Документация к предложению
-
24.04.24 10:43
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0 repetat 3.pdf
anunt de participare servicii de consultanță profesională cota tva 0 repetat 3.pdf
Документация к предложению
-
24.04.24 10:43
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.
2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Asociația Obștească ”Didactica Aplicată”
Цена предложения:
31 100 MDL
Статус:
Победитель
OE întrunește cerințele solicitate de către AC.
02.05.24 16:03
Причина: OE întrunește cerințele solicitate de către AC.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
certificat de înregistrare.semnat.pdf
certificat de înregistrare.semnat.pdf
ID: 378a7e3e-c2a2-4bcd-aa00-3b1278c91e4e
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
certificat formare de formatori.semnat.pdf
certificat formare de formatori.semnat.pdf
ID: 39d396fa-52f6-4b29-96ea-90c3a1be9403
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
certificat de atribuire a contului ao didactica aplicata.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului ao didactica aplicata.semnat.pdf
ID: 51d273a0-d4a9-4de0-b516-857e1f2312ae
Документы соответствия
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
declarația de eligibilitate ao da.semnat.pdf
declarația de eligibilitate ao da.semnat.pdf
ID: 8119bdc4-32f1-4c8c-8b73-f2d23449649e
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
informații generale despre ofertant ao da.semnat.pdf
informații generale despre ofertant ao da.semnat.pdf
ID: b099db8d-1e57-4239-8fda-2ca677bc1eab
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
25.04.24 14:56
Дата открытия:
29.04.24 10:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK