1
Период разъяснений
с 03.04.2024 18:44
по 08.04.2024 17:00
2
Подача предложений
с 08.04.2024 17:00
по 11.04.2024 17:00
3
Аукцион
12.04.2024 15:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 395 000 MDL
Период уточнений: 3 апр 2024, 18:44 - 8 апр 2024, 17:00
Подача предложений: 8 апр 2024, 17:00 - 11 апр 2024, 17:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Consumabile poligrafice
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Andrei Garstea
Контактный номер
079571835
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
3 апр 2024, 18:44
Дата последних изменений
8 апр 2024, 9:51
Achizitii.md ID
21198656
CPV
22500000-5 - Plăci sau cilindri tipografici, alte echipamente de tipografie
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lotul nr. 1
Бюджет: 337750.0 MDL
Активный
Lotul nr. 2
Бюджет: 57250.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
Lotul nr. 1
Дата:
8 апр 2024, 09:51
Название вопроса:
Licitație electronică pentru lotul 1.
Вопрос:
Licitație electronică pentru lotul 1. Vă rugăm să verificați necesitatea unei proceduri de licitație electronică pentru lotul 1. Lotul 1 conține consumabile pentru trei tipuri diferite de echipamente pentru tipar: Poz. 2-4 - duplicator digital bazat pe serigrafie; Poz. 9-14 - masina offset industriala; Poz. 15-18 - imprimanta laser digitala de inalta performanta. Echipamentul necesită materiale originale. Prin urmare, producătorii lucrează cu distribuitorii locali ai produsului lor după marcă. Astfel, lotul 1 ar să conțină trei propuneri din partea reprezentanților producătorilor pe tip de echipament. O licitație electronică nu are sens. Deoarece suma fiecărei oferte va conține costul segmentului său de produse și va fie mai scăzut de valoarea declarată a lotului. Produse al tipurilor diferite vor concura. Nu veți obține rezultatul corect. Vă rugăm să luați în considerare două opțiuni pentru a aduce modificări termenilor procedurii de achiziție: 1) anularea licitației electronice; 2) modificați numărul și structura loturilor: Poz. 1-5 să mutați la lotul 2, deoarece Lotul 2 conține consumabile de același tip. Și conform experienței anilor trecuți, aceste bunuri au venit de la un singur furnizor. Poz. 15-18 - să alocati ca lot separat. Este mai ușor, desigur, să anulați licitația electronică.
Ответ (8 апр 2024, 16:50):
Stimate Operator Economic, vă informăm că atribuirea unui contract de achiziții publice pentru bunuri și servicii prin cererea ofertelor de preţuri este precedată obligatoriu de licitația electronică. Vă rugăm să vă conformați cerințelor Autorității Contractante.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.