1
Период разъяснений
с 20.03.2024 17:57
по 01.04.2024 09:00
2
Подача предложений
с 01.04.2024 09:00
по 22.04.2024 09:00
3
Аукцион
23.04.2024 14:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 4 461 800 MDL
Период уточнений: 20 мар 2024, 17:57 - 1 апр 2024, 9:00
Подача предложений: 1 апр 2024, 9:00 - 22 апр 2024, 9:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Achiziționarea Dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Institutul de Cardiologie pentru anul 2024
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Sergiu Balta
Контактный номер
+ 373 022 222 364
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
20 мар 2024, 17:57
Дата последних изменений
22 мар 2024, 11:45
Achizitii.md ID
21189604
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
formularele.xlsx
Документация к предложению
-
20.03.24 17:57
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Документация к предложению
-
20.03.24 17:57
anunt de participare_kryo.signed.pdf anunt de participare_kryo.signed.pdf
Документация к предложению
-
20.03.24 17:57
duae_ro_0 (1).doc
Документация к предложению
-
20.03.24 17:57
contract nou.docx
Документация к предложению
-
20.03.24 17:57
Дата:
22 мар 2024, 11:45
Название вопроса:
documente solicitate
Вопрос:
Rugam sa specificati daca cerintele solicitate in caietul de sarcini, declaratiile cu numarul 12, 14, 15, 16, si dovada pentru solicitarea cu numarul 17, sunt solicitate pentru toate loturile sau nu? Confirmati!
Ответ (26 мар 2024, 14:48):
Cerințele solicitate în anunțul de participare pct. 14 subpct. 12, 14, 15, 16 și 17 se referă pentru dispozitivul medical ce urmează a fi acordat în comodat. Mulțumim pentru clarificare.
Дата:
28 мар 2024, 15:00
Название вопроса:
Criterii de calificare
Вопрос:
Venim cu solicitarea ca Neprezentarea numărului de înregistrare în termenul menționat (până la termenul limită de depunere a ofertelor) sa nu serveasca drept temei de descalificare a ofertei si de a fi acceptate oferte cu dispozitive medicale, care vor avea numarul notificarii de depunere a pachetului de docuente, pentru inregistrare in RS al AMDM. Necesita foarte mult timp ca pachetul cu acte sa fie evaluat de grupul de laucru al AMDM-ului. Pana la expirarea timpului de valabilitate a ofertelor, 120 zile, stipulat in caietul de sarcini, poate sa apara sansa de a fi prezentat numarul de inregistrare al dispozitivului propus la procedura. Deci la livrare, in cazul contractarii, bunul va fi livrat conform Criteriilor de calificare și de selecție - doar Dispozitive Medicale inregistrate in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale. Acest fapt nu va limita participarea doritorilor la procedura data.
Ответ (29 мар 2024, 11:29):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Conform prevederilor art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit căruia pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție publică. În funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art.1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Totodată, alin. (8) din articolul menționat dispune că, criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, iar alin. (9) din același articol, prevede că, autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le îndeplinească. Subsecvent, potrivit art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. În context, reieșind din prevederile normelor sus menționate, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia, însă această decizie nu trebuie să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată vă reamintim că, anterior CAPCS a achiziționat atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, cu condiția înregistrării acestora până la data livrării. Ca urmare, Curtea de Conturi, în rapoartele de audit a constatat și a informat CAPCS despre livrarea de către operatorii economici desemnați câștigători a bunurilor neînregistrate către beneficiari. Ulterior, CAPCS a modificat documentația de atribuire, achiziționând atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, oferind posibilitatea operatorilor economici de a prezenta Notificare sau documente pentru Notificare. Drept urmare, CAPCS, a constatat că toate procedurile de achiziții demarate, au fost tergiversate prin depunerea ofertelor pentru dispozitive medicale neînregistrate, ce ulterior transmiterii notificărilor către AMDM, nu au fost înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, prin ce au fost încălcate toate termenele de efectuare a procedurilor, precum și nu a fost posibilă asigurarea beneficiarilor conform necesităților înaintate, reieșind din imposibilitatea demarării procedurilor repetate. În aceste condiții, autoritatea contractantă este singura în măsură să își identifice necesitățile sale, în vederea bunei desfășurări a activității instituției și beneficiarilor, or, există riscul ca CAPCS să achiziționeze dispozitive medicale ce ulterior nu vor putea fi înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, iar acest fapt este contrar prevederilor art. 7 alin. (2) și alin. (7) din Legea nr. 102 din 09.03.2017 cu privire la dispozitivele medicale. Totodată, operatorul economic nu poate garanta CAPCS că ar putea obține înregistrarea dispozitivului fără riscul de a primi refuz, în acest sens, din partea Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.