1
Период разъяснений
с 14.03.2024 12:19
по 27.03.2024 15:02
2
Подача предложений
с 27.03.2024 15:02
по 01.04.2024 16:02
3
Аукцион
с 02.04.2024 15:00
по 02.04.2024 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 848 540 MDL
Период уточнений: 14 мар 2024, 12:19 - 27 мар 2024, 15:02
Подача предложений: 27 мар 2024, 15:02 - 1 апр 2024, 16:02

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Balîca Evgheni
Контактный номер
067381138
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
14 мар 2024, 12:19
Дата последних изменений
21 мар 2024, 16:09
Achizitii.md ID
21186043
CPV
79810000-5 - Servicii tipografice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunț de participare serv. imprim și plicuire.pdf anunț de participare serv. imprim și plicuire.pdf
Документация к предложению
-
14.03.24 12:19
duae serv. imprim.doc
Документация к предложению
-
14.03.24 12:19
machet plic c6-c5 2024.pdf machet plic c6-c5 2024.pdf
Документация к предложению
-
14.03.24 12:19
documentația standard serv. imprim și plicuire.docx
Документация к предложению
-
14.03.24 12:19
Дата:
21 мар 2024, 16:09
Название вопроса:
Lot separat privind achizitia plicurilor personalizate
Вопрос:
Buna ziua. Solicitam sa suspendati/anulati achizitia in curs si sa o relansati modificand anuntul de participare si cerintele caietului de sarcini prin crearea unui lot separat privind achizitia plicurilor personalizate pentru a permite tururor agentilor economici interesati specializati in domeniu sa participe la aceasta achizitie, asigurand asttfel o concurenta efectiva sporita si economisind banii publici. Va multumim pentru intelegere.
Ответ (25 мар 2024, 15:02):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul demonstrat față de procedura în cauză și solicitarea de clarificare acordată. Astfel, ținem să menționăm că, având la bază experiența anilor precedenți în care au fost organizate proceduri de achiziție a serviciilor menționate prin divizare pe loturi separate, au fost constatate unele divergențe la nivelul de executare a contractelor, pe aspectul de livrări (livrarea plicurilor în termeni mai extinși), tehnologice (incompatibilitatea plicurilor cu echipamentul de plicuire), etc. În opinia autorității contractante, procesul de tipărire, împlicuire și livrare de plicuri prevede un șir de acțiuni strâns legate între ele începând de la generarea fișierelor format .pdf, imprimare, fălțuire și plicuire personalizată la anumiți parametri conform cerințelor tehnice, în diferite diapazoane şi în termeni restrânși, iar în acest sens pentru anul 2024, autoritatea contractantă, pentru o eficientizare optimă a costurilor precum și pentru a nu fi materializat riscul de tergiversare a livrării plicurilor inclusiv incompatibilitatea acestora cu echipamentul de plicuire a formulat solicitarea de achiziție a serviciilor de imprimare și plicuire în plicuri personalizate, prin achiziționarea serviciilor cap-coadă. În această ordine de idei, Grupul de lucru pentru achiziții, ținând cont de prevederile art. 39 alin. (3) din Legea privind achizițiile publice, nr. 131 din 03.07.2015 și bazându-se pe argumentele aduse în formularea solicitării de achiziție, întru minimalizarea riscurilor de perturbare a livrărilor de scrisori în termenii restrânși, a decis de a nu atribui contractul pe loturi. Notificăm, că obiectul principal al achiziției publice fiind stabilită prestarea serviciilor de plicuire a informațiilor livrate de autoritatea contractantă, dar nu achiziția de bunuri, la caz „plicuri”. Prin urmare, în coroborare cu prevederile art. 37, alin. (1) – (2) din Legea nr. 131/2015, Grupul de lucru pentru achiziții a fost perfectată documentația de atribuire care descrie exact și complet obiectului achiziției. În urma celor expuse, autoritatea contractantă nu acceptă solicitarea privind suspendarea/anularea procedurii de achiziție în cauză și își menține documentația de atribuire fără modificări. Totodată, este de menționat că, în conformitate cu prevederile art. 16, alin. (3) din Legea nr. 131/2015, -„Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanți asociați”, iar în această ordine de idei, vă propunem să examinați posibilitatea aplicării în cadrul procedurii în cauză, în formatul menționat.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.