Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 1 330 000 MDL
Период уточнений: 11 мар 2024, 14:16 - 23 мар 2024, 15:15
Подача предложений: 23 мар 2024, 15:15 - 4 апр 2024, 12:15
Начало аукциона: 5 апр 2024, 15:37

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare.
Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Natalia Braga-Mîță
Контактный номер
022504833
Данные о закупке
Дата создания
11 мар 2024, 13:53
Дата последних изменений
25 мар 2024, 14:18
Оценочная стоимость (без НДС)
1 330 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
13 300 MDL
Achizitii.md ID
21183807
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Срок действия контракта
29 апр 2024 08:00 - 31 дек 2024 08:00
Список позиций
1)
Название
Lotul nr. 3 Plasare de produse (Media placement) - Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare. Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului. CPV: 79342200-5 - Услуги по продвижению товара
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
2)
Название
3.1 Plasare de produse (Media placement) a spoturilor video privind activitatea ASP la TV cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot TV, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin trei cele mai populare posturi TV cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). b. trei posturi TV regionale din nordul, centrul și sudul RM. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Услуги по продвижению товара
Количество: 550.0
Ед. измерения: Bucata
3)
Название
3.2 Plasare de produse (Media placement) la posturi de radio cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot Radio, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin cinci cele mai populare posturi de Radio cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 5 ori dimineața și 5 ori seara. b. unul dintre posturile de Radio propuse trebuie să fie cu difuzare în limba rusă. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 500 de minute. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Услуги по продвижению товара
Количество: 500.0
Ед. измерения: Bucata
4)
Название
3.3 Plasare de produse (Media placement) pe platformele de social media - • Derulare campanie online pe rețele de socializare (pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS) • Planificarea, crearea și gestionarea campaniilor Pay Per Click pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS în limita bugetului prevăzut pentru această activitate, după principiul un volum mai mare de trafic la un cost cât mai redus • Tipuri de campanii care urmează a fi desfășurate: o Campanie de tip search. o Campanie de tip display, google display network (GDP): wb siteuri, add de tip imagine (bannere-trafic mare, volum mare) o Campanie de tip video /youtube adds (adds de tip video, imagine (bannere). • Elaborare concept și realizare bannere, video și text, în baza produselor media (spoturi TV, videografice, explainere), realizate în cadrul respectivei campanii de comunicare. • Criterii de evaluare: un număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări/accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS. CPV: 79342200-5 - Услуги по продвижению товара
Количество: 5.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Документация к предложению
declaratie.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Документация к предложению
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.docx
Документация к предложению
anexe la documentatia standard.docx
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Документация к предложению
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.03.24 14:16
duae.docx
Документация к предложению
duae.docx
11.03.24 14:16
declaratie.doc
Документация к предложению
declaratie.doc
11.03.24 14:16
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Документация к предложению
duae.signed.pdf
11.03.24 14:16
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Документация к предложению
anunt de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
Документация к предложению
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
11.03.24 14:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения