Государственная закупка
21177282
Lotul VIII tematica de instruire Formare de formatori
1
Период разъяснений
с 23.02.2024 12:09
по 04.03.2024 10:00
по 04.03.2024 10:00
2
Подача предложений
с 04.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
3
Аукцион
19.03.2024 11:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
168 000 MDL
Период уточнений:
23 фев 2024, 12:09 - 4 мар 2024, 10:00
Подача предложений:
4 мар 2024, 10:00 - 18 мар 2024, 10:00
Начало аукциона:
19 мар 2024, 11:09
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Formare de formatori
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
• Obţinerea (pentru grupul I și II din semestrul I, 2024) / actualizarea (pentru grupul I din semestrul II, 2024) cunoştinţelor privind specificul procesului de dezvoltare profesională continuă a funcţionarilor publici, metodologia şi managementul activităţilor de instruire.
• Dezvoltarea abilităţilor de elaborare a programului de instruire în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete.
• Aplicare corectă a formelor și metodelor interactive de instruire pentru a asigura un caracter practic.
• Modelarea comportamentului de formator prin sporirea gradului de responsabilitate, educare a atitudinii pozitive, respectuoase faţă de participanţi.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Elaborarea programelor de instruire flexibile în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete și cu un caracter practic.
- Implementarea programelor de instruire asigurând calitatea serviciilor de instruire prestate, cu utilizarea diferitor forme şi metode interactive de instruire, evitând sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurând caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire, inlusiv elaborarea materialelor de suport pentru participanții la activitățile de instruire.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 80 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere şi de execuţie din cadrul subdiviziunilor aparatului central al CNAS desemnaţi în calitate de formatori/instructori în cadrul instruirii interne.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
46 participanți.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2024 – 2 grupe (34 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 1 grup (12 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Formare de formatori
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
• Obţinerea (pentru grupul I și II din semestrul I, 2024) / actualizarea (pentru grupul I din semestrul II, 2024) cunoştinţelor privind specificul procesului de dezvoltare profesională continuă a funcţionarilor publici, metodologia şi managementul activităţilor de instruire.
• Dezvoltarea abilităţilor de elaborare a programului de instruire în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete.
• Aplicare corectă a formelor și metodelor interactive de instruire pentru a asigura un caracter practic.
• Modelarea comportamentului de formator prin sporirea gradului de responsabilitate, educare a atitudinii pozitive, respectuoase faţă de participanţi.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Elaborarea programelor de instruire flexibile în baza necesităţilor participanţilor la activităţile de instruire, cu obiective concrete și cu un caracter practic.
- Implementarea programelor de instruire asigurând calitatea serviciilor de instruire prestate, cu utilizarea diferitor forme şi metode interactive de instruire, evitând sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurând caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire, inlusiv elaborarea materialelor de suport pentru participanții la activitățile de instruire.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 80 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere şi de execuţie din cadrul subdiviziunilor aparatului central al CNAS desemnaţi în calitate de formatori/instructori în cadrul instruirii interne.
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
46 participanți.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2024 – 2 grupe (34 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 1 grup (12 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 фев 2024, 12:09
Оценочная стоимость (без НДС)
168 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
1 680 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Срок действия контракта
25 мар 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Universitatea de Stat din Moldova
Цена предложения:
168 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
08.04.24 15:35
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 361f72ec-44c8-402c-9ffc-1ae22eee461d
Oбъявление о присуждении
8.04.24 15:35
Документы, поданные с предложением
specificatie tehnice_lot_8.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_8.semnat.pdf
ID: 5eebb12d-44c3-46a2-abc7-59665a347e81
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 09:10
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 09:10
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:10
Дата открытия:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_8.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_8.semnat.pdf
ID: 2a925c4c-1ea5-4425-9dab-6a76e23724e7
Финансовое предложение
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 09:10
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma de licenta_butnaru.jpg
ID: 4166202b-4b1e-454f-9711-e26bab2d5d09
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat leadership_2_butnaru.jpg
ID: 7ef55662-f9e4-4d04-a21a-938c63da7c3e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: 888c1905-1ea6-47bf-9bfa-6e33a268266e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
ID: 8fb79b0f-3e45-48bd-9a90-8272bd5ae335
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat leadership_1_butnaru.jpg
ID: 98e8c489-1c5f-4561-a748-14a3de5d6d47
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_leadership_3_butnaru.jpg
ID: aae78651-d1b2-45ae-9509-d564a7fa836b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma de master_butnaru.jpg
ID: cae5c875-8212-4a31-bcb9-33ba9cd776b0
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 09:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 09:10
Дата открытия:
19.03.24 16:25
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK