Государственная закупка
21177282
Lotul II tematica de instruire Elaborarea și coordonarea proiectelor de acte normative
1
Период разъяснений
с 23.02.2024 12:09
по 04.03.2024 10:00
по 04.03.2024 10:00
2
Подача предложений
с 04.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
3
Аукцион
с 19.03.2024 09:18
по 19.03.2024 09:28
по 19.03.2024 09:28
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
11 200 MDL
Период уточнений:
23 фев 2024, 12:09 - 4 мар 2024, 10:00
Подача предложений:
4 мар 2024, 10:00 - 18 мар 2024, 10:00
Начало аукциона:
19 мар 2024, 9:18
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Elaborarea și coordonarea proiectelor de acte normative
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul elaborării şi coordonării proiectelor de acte normative
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Elaborarea proiectelor de acte normative (cerințe, standarde, cadrul normativ);
2) Categoriile actelor normative, procesele de elaborare;
3) Tipuri de proiecte.Elaborarea corectă a proiectelor;
4) Competențele autorităților publice în procesul de elaborare a actelor normative.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 16 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
15 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Elaborarea și coordonarea proiectelor de acte normative
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul elaborării şi coordonării proiectelor de acte normative
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Elaborarea proiectelor de acte normative (cerințe, standarde, cadrul normativ);
2) Categoriile actelor normative, procesele de elaborare;
3) Tipuri de proiecte.Elaborarea corectă a proiectelor;
4) Competențele autorităților publice în procesul de elaborare a actelor normative.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 16 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
15 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 фев 2024, 12:09
Оценочная стоимость (без НДС)
11 200 MDL
Размер минимального шага понижения цены
112 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Срок действия контракта
25 мар 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul II tematica de instruire Elaborarea și coordonarea proiectelor de acte normative
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Universitatea de Stat din Moldova
Цена предложения:
11 088 MDL
Статус:
Победитель
Conform deciziei grupului de lucru
08.04.24 08:18
Причина: Conform deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 9699dab8-de9a-429a-a055-4529bb178fc5
Oбъявление о присуждении
8.04.24 08:18
scrismărgineanuvalentinsemnat.pdf
ID: a0b02e28-a65e-43b3-8bdf-655517c82af6
Oбъявление о присуждении
8.04.24 08:18
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:57
Дата открытия:
19.03.24 14:24
specificatii tehnice_lot_2 semnat.pdf
specificatii tehnice_lot_2 semnat.pdf
ID: 52b19ad2-e49c-446a-8a49-a3dff142e127
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:57
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:10
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_2.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_2.semnat.pdf
ID: 540aef60-9279-4d1c-a27a-459570e5cedd
Финансовое предложение
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:57
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma dr. s.tatarov, pag.1.pdf
diploma dr. s.tatarov, pag.1.pdf
ID: c64b8c7d-2fa9-40f8-b776-9d61567282e0
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:58
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:59
Дата открытия:
19.03.24 16:25
2
Наименование участника:
Mărgineanu Valentin
Цена предложения:
11 200 MDL
Статус:
В ожидании
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
declarațiaprivindvalabilitateaoferteisemnat.pdf
ID: 72bb9d56-9cb9-452f-bf9c-7c28082583b0
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
17.03.24 21:06
Дата открытия:
19.03.24 14:24
cvmargineanuvalentinsemnat.pdf
ID: 9ae87111-5f3c-47ac-82f8-c2cb4af87dbe
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
17.03.24 21:06
Дата открытия:
19.03.24 14:24
cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: c5362955-9c05-4fa6-9836-5fb2b5c51b95
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
17.03.24 21:06
Дата открытия:
19.03.24 14:24
documenterelevantevmargineanusemnat.pdf
ID: dc784076-e0c8-48d8-a59e-10d57507f6a6
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
17.03.24 21:06
Дата открытия:
19.03.24 14:24
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK