1
Период разъяснений
с 10.11.2023 12:05
по 14.11.2023 14:00
2
Подача предложений
с 14.11.2023 14:00
по 21.11.2023 12:00
3
Аукцион
22.11.2023 14:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 333 333 MDL
Период уточнений: 10 ноя 2023, 12:05 - 14 ноя 2023, 14:00
Подача предложений: 14 ноя 2023, 14:00 - 21 ноя 2023, 12:00
Начало аукциона: 22 ноя 2023, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Denumirea serviciilor:

a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);

b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)

1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2023
2.1.5 Comprimarea lunară a documentelor (păstrarea documentului de intrare și documentului final/semnat) pentru ultimele 12 luni
2.1.6 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.7 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.8 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, Msign, Mconnect, Mlog, Mnotify, etc)
2.1.9 Ținerea evidenței actelor normative: elaborare, examinare, avizare, sinteza, aprobare
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DdoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
h) semna în mod obligatoriu acordul privind asigurarea securității datelor şi utilizarea accesului de la distanță la resursele informaționale CNAS (Anexa nr.4 din model de contract);
i) purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului;
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Donici Serghei
Контактный номер
+37322257681
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
10 ноя 2023, 12:05
Оценочная стоимость (без НДС)
333 333 MDL
Размер минимального шага понижения цены
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21116488
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atribuire
Срок действия контракта
1 янв 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Serviciilor de acces și actualizare SI pentru gestiune electronică a documentelor în cadrul CNAS CPV: 48900000-7 - Различные пакеты программного обеспечения и информационные системы
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
Anunt de participare menegement documentelor 2024.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
10.11.23 12:05
DUAE Menegement documentelor CNAS 2024.semnat
Техническая спецификация
DUAE
10.11.23 12:05
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Menegement documentelor 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
10.11.23 12:05
DUAE Menegement documentelor CNAS 2024
Техническая спецификация
Duae în Word
10.11.23 12:05
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 Menegement documentelor 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
10.11.23 12:05

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Цена предложения: 330 000 MDL
Статус: Победитель
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения