Статус Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС 1 405 013 MDL
Период уточнений: 20 окт 2023, 14:28 - 5 ноя 2023, 15:30
Подача предложений: 5 ноя 2023, 15:30 - 13 ноя 2023, 15:30
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Conform Temelor de proiectare
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Natalia Turcan
Контактный номер
79854555
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
20 окт 2023, 14:24
Дата последних изменений
13 ноя 2023, 15:30
Оценочная стоимость (без НДС)
1 405 013 MDL
Achizitii.md ID
21108087
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Срок действия контракта
10 ноя 2023 14:27 - 30 дек 2024 14:27
Список позиций
1)
Название
Lucrări de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe sectoarele de drum: R32 M3 - Vulcănești - Cahul – Taraclia, km 31,260 - intersecție cu drumul local L 664 și R2 Chișinău-Bender-Tiraspol-M5, km 38,100 - 39,100 definitivate ,,Puncte negre”. CPV: 71300000-1 - Инженерные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Unitate
Документы процедуры закупок
pir centralizator.pdf pir centralizator.pdf
Документация к предложению
-
20.10.23 14:28
tema si pir vizat r32.pdf tema si pir vizat r32.pdf
Документация к предложению
-
20.10.23 14:28
tema si pir vizat r2.pdf tema si pir vizat r2.pdf
Документация к предложению
-
20.10.23 14:28
anunț de participare pn r32 r2.docx
Документация к предложению
-
20.10.23 14:56
dl proiectari i.docx
Документация к предложению
-
20.10.23 14:56
duae p pn r32 r2.doc
Документация к предложению
-
20.10.23 14:56
История аукциона
Просмотр аукциона
Апелляция
Подать апелляцию
Lucrări de proiectare cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pe sectoarele de drum: R32 M3 - Vulcănești - Cahul – Taraclia, km 31,260 - intersecție cu drumul local L 664 și R2 Chișinău-Bender-Tiraspol-M5, km 38,100 - 39,100 definitivate ,,Puncte negre”.
Дата:
20 окт 2023, 21:00
Название вопроса:
Investigarea sectorului de concentrare a accidentelor rutiere
Вопрос:
Pentru inițierea proiectării cu privire la elaborarea măsurilor de sporire a siguranței circulației rutiere pentru îmbunătățirea siguranței unui sector de concentrare a accidentelor rutiere, având în vedere lipsa unei legislații interne, conform legislației UE este necesară o investigare a accidentelor rutiere cel puțin pentru ultimii 3 ani pentru stabilirea problemelor aferente infrastructurii în acest punct negru. Prin urmare, investigarea unui sector de concentrare a accidentelor rutiere se finalizează cu un raport cu detalii a cauzelor ce provoacă accidentele și propuneri de măsuri de îmbunătățire pe termen scurt, mediu și lung. Un asemenea raport poate și trebuie să servească ca temei pentru eventuale proiectări de reabilitare, iar de aici și întrebările: 1) Are ASD elaborate rapoarte de investigare acestor 2 sectoare, stabilite de concentrare a accidentelor rutiere? 2) Dacă da, de ce acestea nu sunt parte a ofertei? 3) În ce bază și sub ce raționament a fost stabilită necesitate investigațiilor solicitate în ofertă (geodezice, geologice, etc)? Sunt acestea cauze a accidentelor rutiere pe locațiile stabilite?
Ответ (26 окт 2023, 14:37):
Scopul elaborării proiectului de execuție, inclusiv și ulterioara implementare a acestuia, este de sporire a siguranței circulației rutiere pentru îmbunătățirea siguranței unor sectoare de concentrare a accidentelor rutiere, definitivate ,,puncte negre” conform legislației naționale, în baza definiției din RCR. Astfel, investigațiile accidentelor rutiere pe sectoarele stabilite pentru ultimii 5 ani (sau cel puțin 3 ani) sunt înregistrate (timpul producerii, cauzele, schema de producere a accidentului, prejudicii, etc.), drept urmare, definitivate ,,puncte negre” de către Inspectoratul General al Poliție (IGP), respectiv datelor colectate (ce conțin și date cu caracter personal), vor fi solicitate de către Prestator, după încheierea contractului. Referitor la investigația accidentelor rutiere pe sectoarele stabilite și întocmirea raportul de investigație menționat de Dvs., care va stabili erorile și cauzele care au condus la producerea și concentrarea accidentelor rutiere pe sectorul nominalizat, va fi elaborat de către Prestator în cadrul elaborării proiectului de execuție, cu utilizarea datelor de la IGP (după încheierea contractului Prestatorul va obține materialele menționate), în scopul întocmirii raportului de investigație, care va sta la baza soluțiilor de proiect (mențiuni indicate și în tema de proiectare). Mai mult, Prestatorul în cadrul etapei de analiză tehnico-economică, va identifica, studia și propune minim 2 scenarii/ opțiuni tehnico-economice diferite, fundamentând și recomandând, justificat și documentat, scenariul/opțiunea tehnico-economică optimă pentru realizarea obiectivului de investiții (desigur cu realizarea scopului de bază sus menționat a acestui proiect de excuție) . Necesitate investigațiilor solicitate în ofertă (geodezice, geologice, etc), sunt necesare pentru elaborarea proiectului de execuție (conținutul-cadru a documentației de proiect pentru construcții), fără de care nu se poate realiza un proiect de execuție, precum și nici adoptarea unei/unor soluții tehnice.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения