1
Период разъяснений
с 12.09.2023 14:27
по 24.09.2023 16:04
2
Подача предложений
с 24.09.2023 16:04
по 15.10.2023 16:04
3
Аукцион
с 16.10.2023 15:00
по 16.10.2023 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 300 000 MDL
Период уточнений: 12 сен 2023, 14:27 - 24 сен 2023, 16:04
Подача предложений: 24 сен 2023, 16:04 - 15 окт 2023, 16:04

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Achiziționarea Transportului sanitar (ambulanță de tip A2) conform necesităților
IMSP Institutul de Cardiologie (repetat)

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Sergiu Balta
Контактный номер
+ 373 022 222 364
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
12 сен 2023, 14:27
Дата последних изменений
22 сен 2023, 8:29
Achizitii.md ID
21091996
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - AMBULANŢA DE TIP A2
Бюджет: 1300000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
espd.doc
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
duae_ro_0 (1).doc
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
model contract -agreement.doc
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
formularele.xlsx
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
modele de documente.docx
Документация к предложению
-
12.09.23 14:27
Дата:
22 сен 2023, 08:29
Название вопроса:
Referitor la draft contract, art.2.3.
Вопрос:
1.Va rugam sa clarificati prevederile art. 2.3 in care se prevede: „ Beneficiarul poate solicita o reducere sau majorare argumentată a cantităţii de Bunuri în limitele prevederilor legislației în vigoare în domeniul achizițiilor publice, informînd despre aceasta Vînzătorul cu 10 zile înainte de livrare”. In conditiile in care contractul este asumat si semnat pentru livrarea în tranșe în termen de până la 12 luni din data semnării acestuia, inserarea unei clauze prin care Beneficiarul poate solicita o majorare a cantitatii de bunuri cu 10 zile inainte de livrare, ni se pare neavenita si total lipsita de sens. Furnizorul, dupa semnarea contractului de achizitie, incepe executarea acestuia, dar, producerea tuturor celor 21 de bucati de produs nu se realizeaza dintr-o data, ci pe parcursul derularii contractului. Societatea noastra este implicata in multe si diverse proiecte care sunt in curs de executare, cu planificarea exacta a activitatii de productie, planificare realizata cu scopul de a-si putea onora intocmai obligatiile de livrare asumate in cadrul contractelor cu diversi beneficiari. Avem fara indoiala capacitatea de a executa obiectul contractului, detinand intreaga logistica pentru realizarea lui, dar termenul acordat prin inserarea acestei termen de 10 zile nu corespunde unei realitati fizice. In consecinta, va rugam sa eliminati posibilitatea stabilita in favoarea beneficiarului de a solicita suplimentarea cantitatii produsului cu 10 zile inainte de livrare.
Ответ (22 сен 2023, 15:42):
Prevederile pct. 2.3 din modelul de contract atașat, sunt aprobate prin HG 1128/2016, respectiv, acestea nu pot fi modificate. Totodată, vă informăm că micșorarea sau majoarea în limitele Legii nr. 131/2015 poate fi realizată doar prin acordul de voință a tuturor părților, semnând un acord adițional în acest sens. Suplimentar vă informăm că termenul de 10 zile este un termen de referință în cazul micșorării cantității. Totodată, menționăm că canitatea spre contractare este o unitate, respectiv, conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, majorare se efectuează în mărime de 15% din cantitatea inițială contractată.
Дата:
22 сен 2023, 08:30
Название вопроса:
Referitor la draft contract, art.3.3.
Вопрос:
2. Va rugam reformularea clauzei din art. 3.3. „Achitarea plăților pentru Bunurile livrate se va efectua de către Centru, în euro/lei MDL conform cursului oficial al BNM, la data achitării, în termen de 15 zile lucrătoare după recepţionarea Documentaţiei de însoţire a Bunurilor şi a Actului de predare-primire semnat de către Vînzător și Beneficiar”, in sensul modificarii datei la care se va raporta paritatea euro/lei MDL, respectiv din „la data achitarii”, in „la data emiterii facturii”. Solicitam aceasta deoarece exista posibilitatea ca la data emiterii facturii de catre societatea noastra, cursul euro/leu MDL sa fie stabilit la o anumita valoare, iar la data achitarii, aceasta sa fie o valoare diferita, caz in care, in situatia scaderii ei, societatea noastra ar suferi un prejudiciu rezultat din diferenta de valoare intre cele doua cursuri.
Ответ (22 сен 2023, 15:42):
Achitarea plăților pentru Bunurile livrate se va efectua de către Centru, în euro (pentru nerezidenți)/lei (pentru rezidenți) MDL conform cursului oficial al BNM, la data achitării.
Дата:
22 сен 2023, 08:30
Название вопроса:
Referitor la draft contract, art.9.9 si 9.10
Вопрос:
3. Solicitam stabilirea unor penalitati identice atat la art. 9.9, cat si la art. 9.10, in sensul ca acestea sa fie aceleasi atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator. Nu exista nicio justificare pentru ca penalitatile datorate de autoritatea contractanta sa fie mai mici decat cele datorate de catre contractant in eventualitatea intarzierii. Drepturile si obligatiile in cadrul contractului trebuie sa fie corelative, stabilite in asa fel incat sa nu puna una dintre parti intr-o situatie juridica superioara celeilalte.
Ответ (22 сен 2023, 15:45):
Prevederile pct. 9.9 și 9.10 din modelul de contract atașat, sunt aprobate prin HG 1128/2016, respectiv, acestea nu pot fi modificate.
Дата:
22 сен 2023, 08:32
Название вопроса:
Referitor la draft contract, art.9.9 si 9.10
Вопрос:
4. Solicitam plafonarea penalitatilor de intarziere datorate de catre autoritatea contractanta conform art.9.10, la 30% din valoarea contractuala (in loc de 5%), similar penalitatilor prevazute la art.9.9, avand in vedere faptul ca partile contractului trebuie sa fie pe aceeasi pozitie economica si juridica.
Ответ (22 сен 2023, 16:02):
Prevederile pct. 9.9 și 9.10 din modelul de contract atașat, sunt aprobate prin HG 1128/2016, respectiv, acestea nu pot fi modificate.
Дата:
22 сен 2023, 08:36
Название вопроса:
Referitor la conditiile de plata
Вопрос:
Va rugam respectuos sa acceptati ca plata la termenul de 15 zile lucrătoare după recepţionarea Documentaţiei de însoţire a Bunurilor şi a Actului de predare-primire semnat de către Vînzător și Beneficiar sa se poata realiza prin acreditiv bancar (Letter of Credit) .
Ответ (22 сен 2023, 16:01):
Se acceptă pentru operatorii economici nerezidenți.
Дата:
22 сен 2023, 11:16
Название вопроса:
Referinta: Pag 7 a anuntului de participare, "7.3 Aparatură defibrilare/diagnosticare • Defibrilator automat extern portabil - Cu sistem de fixare și alimentare pe perete autosanitarei"
Вопрос:
Va rugam sa precizati daca doriti ca sistemul de fixare sa aiba si functie de alimentare sau daca este permis ca sistemul de prindere sa aiba in proximitate o priza pentru alimentare prin conexiune cu cablu.
Ответ (22 сен 2023, 16:04):
Se acceptă conform cerințelor din caietul de sarcini: cu sistem de fixare și alimentare pe perete autosanitarei.
Дата:
22 сен 2023, 11:17
Название вопроса:
Referinta: Pag 8 a anuntului de participare, "7.4 Materiale sanitare: Saltea netextilă pentru targa principală, 1 bucată. "
Вопрос:
Va rugam sa precizati daca prin aceasta descriere va referiti la cearceaful din material netesut sau daca nu, va rugam sa faceti o descriere detaliata a produsului dorit.
Ответ (22 сен 2023, 16:01):
Saltea cu suprafață exterioara impermeabila, lavabilă și rezinstentă la dezinfecție.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.