1
Период разъяснений
с 23.05.2023 13:25
по 02.06.2023 10:00
2
Подача предложений
с 02.06.2023 10:00
по 08.06.2023 10:00
3
Аукцион
с 09.06.2023 13:00
по 09.06.2023 14:23
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 5 780 839,86 MDL
Период уточнений: 23 май 2023, 13:25 - 2 июн 2023, 10:00
Подача предложений: 2 июн 2023, 10:00 - 8 июн 2023, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Achiziția centralizată a endoprotezelor conform necesităților beneficiarilor pentru anul 2023 (repetat)

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Sergiu Balta
Контактный номер
+ 373 022 222 364
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
23 май 2023, 13:25
Дата последних изменений
26 май 2023, 16:28
Achizitii.md ID
21080990
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
model contract -.doc
Документация к предложению
-
23.05.23 13:25
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Документация к предложению
-
23.05.23 13:25
duae_ro_0 (1).doc
Документация к предложению
-
23.05.23 13:25
lista de distributie.xlsx
Документация к предложению
-
23.05.23 13:25
anunt de participare26.05.signed.pdf anunt de participare26.05.signed.pdf
Документация к предложению
-
26.05.23 16:28
formularele specificațiilor tehnice și de preț.xlsx
Документация к предложению
-
26.05.23 16:28
Lot nr. 4 Proteza de sold totala necimentata tip 1
Дата:
25 май 2023, 14:55
Название вопроса:
Lotul 4 pozitia INSERT
Вопрос:
Indicati va rog specificatiile tehnice pentru INSERT.
Ответ (31 май 2023, 11:12):
specificația tehnică pentru lotul Lotul 4 poziția INSERT, a fost publicată la data de 26.05.2023. Mulțumim pentru clarificare.
Дата:
25 май 2023, 16:27
Название вопроса:
LOTURI unde se solicita cerinta: Set de instrumente gratuit în folosință. - Va fi nou (neutilizat)
Вопрос:
De fiecare dată când este anunțată o licitație legată de endoproteze, clauza care se referă la furnizarea gratuită a instrumentelor pe durata contractului ridică semne de întrebare catre potentialii operatori economici. Costul unui set de instrumente nou poate varia între 20.000 și 30.000 EUR, în funcție de brand sau producător. Dacă luăm în considerare LOTUL 3 ( sublotul 3.7), pentru a dota spitalul cu setul de instrumente necesar, operatorul economic trebuie să investească din buzunarul propriu o suma care variaza de la 60 000 pina la 90 000 EUR. Luind in consideratie ca costul instrumentelor poate depasi suma de 30-40 procente din valoarea bugetului alocat pentru LOT, care prevad doar consumabile (endoproteze), apare un impediment financiar pentru noii potentialii ofertanti, ceia ce creeaza un precedent de monopolizare a pietii. Tinind cont ca un anumit agent economic a cistigat licitatia din anul precedent din considerente logistice instrumentele livrate odata cu consumabilele ramin in dotare pina la incheierea contractului intre vinzator si beneficiar. In cazul respectiv, cum se asigura spitalul cit si structurile guvernamentale ierarhic superioare ca la atribuirea unui nou contract cu acelas agent economic respectivul va asigura spitalul cu seturi de instrumente noi / neutilizate? Care sunt mechanizmele (sau masurile) care sunt intreprinse de CAPCS cu privier la asigurarea dotarii spitalului cu instrumente care nu au fost in folosinta la incheierea unui nou contract?
Ответ (31 май 2023, 11:36):
Cerința cu privire la prezentarea Set de instrumente va fi nou (neutilizat) se solicită la procedurile centralizate desfășurate de către CAPCS încă din anul 2020. 1. În partea ce ține de atribuirea unui nou contract cu același agent economic respectivul va asigura spitalul cu seturi de instrumente noi / neutilizate, menționă că ofertele vor fi examinate în strictă conformitate cu prevederile legislației și documentației de atribuire. Iar oferta care corespunde cerințelor tehnice, de calificare și selecție, precum și criteriului de atribuire stabilit va fi desemnată câștigătoare. 2. De buna credință de îndeplinire a contractului este operatorul economic câștigător, iar în cazul executării neconforme a contractului de achiziție publică, beneficiarul responsabil de a informa CAPCS.
Дата:
26 май 2023, 15:29
Название вопроса:
Lotul 2 și 7
Вопрос:
Buna ziua va rugam sa explicati necesitatea divizării loturilor 2 și 7 sau poate s-a produs o eroare fiind loturi identice
Ответ (31 май 2023, 11:15):
S-a produs o eroare, dar din motive tehnice, loturile nu pot fi comasate. Mulțumim pentru clarificare.
Дата:
31 май 2023, 11:20
Название вопроса:
Lotul 2 si 7
Вопрос:
Buna ziua sa intelegem ca este nevoie de cantitatea totala la aceste doua loturi unica diferenta este lista de distributie Multumim
Ответ (31 май 2023, 11:37):
da, este necesara cantitatea totală de proteze.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.