Государственная закупка
21073143
Lotul 1. Alimentare și regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe pentru imprimante ANSP, mun.Chisinau, str.Gh.Asachi 67a
1
Период разъяснений
с 07.02.2023 16:06
по 12.02.2023 10:00
по 12.02.2023 10:00
2
Подача предложений
с 12.02.2023 10:00
по 19.02.2023 10:30
по 19.02.2023 10:30
3
Аукцион
с 20.02.2023 14:00
по 20.02.2023 14:09
по 20.02.2023 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
178 666,67 MDL
Период уточнений:
7 фев 2023, 16:06 - 12 фев 2023, 10:00
Подача предложений:
12 фев 2023, 10:00 - 19 фев 2023, 10:30
Начало аукциона:
20 фев 2023, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
- La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
7 фев 2023, 15:49
Дата последних изменений
7 фев 2023, 16:06
Оценочная стоимость (без НДС)
178 666,67 MDL
Размер минимального шага понижения цены
1 786,67 MDL
Achizitii.md ID
21073143
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Срок действия контракта
21 фев 2023 16:05 - 31 дек 2023 16:05
Список позиций
1)
Название
Количество: 1563.0
Ед. измерения: Unitate
2)
Название
1.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe
CPV: 50300000-8 - Техническое обслуживание и ремонт
Количество: 520.0
Ед. измерения: Unitate
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
MAGICTON SRL
Цена предложения:
170 271,33 MDL
Статус:
Победитель
corespunde cerintelor solicitate
23.02.23 14:41
Причина: corespunde cerintelor solicitate
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
specificaţii tehnice.signed.pdf
specificaţii tehnice.signed.pdf
ID: 2bb2f0f4-6f63-4576-a402-bbf48db33f19
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 38e63875-0c21-467b-8c29-83a81aaad98a
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
anexa 7 cerere participare.signed.pdf
anexa 7 cerere participare.signed.pdf
ID: 595b1cd1-a103-4e55-a98c-bf9156929a10
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
certificat cont bancar.signed.pdf
certificat cont bancar.signed.pdf
ID: 7339433d-536d-4e47-9571-26c733c2f835
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
lipsa datorii 2023.signed.pdf
lipsa datorii 2023.signed.pdf
ID: 945f3a5e-66a6-4457-9089-c6de4abd95bf
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
Документы для представления
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
20.02.23 14:10
iso 9001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
iso 9001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 27dff321-0e41-46c2-ade7-17e999b213da
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
22.02.23 16:01
ansp oferta de pret.signed.pdf
ansp oferta de pret.signed.pdf
ID: 5e2a1f18-5d0c-428a-8eea-5e41716e7ec5
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.02.23 12:36
Дата открытия:
22.02.23 16:01
2
Наименование участника:
DEMI-PRINT
Цена предложения:
170 836,66 MDL
Статус:
В ожидании
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
8. declaratia priv valabilitatea ofertei anea8.signed.pdf
8. declaratia priv valabilitatea ofertei anea8.signed.pdf
ID: 11a39a7b-add0-45ae-8956-ff40f0929589
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
6. certificat de atribuire a contului bancar.signed.pdf
6. certificat de atribuire a contului bancar.signed.pdf
ID: 400f96a7-91c3-48c9-90ec-a7888c87a42c
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:05
Дата открытия:
20.02.23 14:10
1. duae servicii incarc cartuse.signed.pdf
1. duae servicii incarc cartuse.signed.pdf
ID: 50f1350a-5697-49d0-b7d1-580b6012d035
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
9. certificat de calitate a tonerului iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
9. certificat de calitate a tonerului iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 6da2305e-cf7d-4477-925f-0749c1cf77f9
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
7. certificat demi-printl datorii la stat .signed .pdf
7. certificat demi-printl datorii la stat .signed .pdf
ID: 8e8291f9-7426-41c3-97e1-4eece7a453e0
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
2. cerere de participare anexa 7.signed.pdf
2. cerere de participare anexa 7.signed.pdf
ID: b409531a-b631-48b7-a1c6-4352f2239a22
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
4. specificatie de pret anexa 23.signed.pdf
4. specificatie de pret anexa 23.signed.pdf
ID: c57690e6-5de9-4dc1-873e-28c5ca3e426f
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
3. specificatii tehnie anexa22.signed.pdf
3. specificatii tehnie anexa22.signed.pdf
ID: f7fa1792-5041-4c6b-9018-93e72dbd1281
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
5. extras din registrul de stat .pdf
5. extras din registrul de stat .pdf
ID: fd0c8e3d-4241-4206-96c4-f04b0c5e2369
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.02.23 12:04
Дата открытия:
20.02.23 14:10
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK