Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21070668
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
944 081,75 MDL
Период уточнений:
28 дек 2022, 10:06 - 9 янв 2023, 12:00
Подача предложений:
9 янв 2023, 12:00 - 18 янв 2023, 12:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
„Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexei Mateevici”, or. Cricova, pentru perioada 01.02.2023-24.12.2023” - conform documentației de atribuire.
Информация об отмене
Причина отмены
Prin ordinul Ministrului Educației și Cercetării și al Ministrului Finanțelor nr. 1310 din 28.12.2022, au fost aprobate noi norme financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ pentru anul 2023. Potrivit pct.1 al ordinului prenotat, prevederile acestuia urmează a fi aplicate pentru anul 2023, respectiv, aplicarea începând cu luna ianuarie 2023 în cadrul contractelor de alimentare a copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ a unor norme de alimentare mai mici decât cele prevăzute de noile reglementări, ar fi în contradicție cu cadrul normativ în vigoare.
Astfel, reieșind din circumstanțele de fapt și de drept indicate supra, în contextul în care documentația de atribuire aprobată pentru procedura de achiziție publică MD-1672214244607 din 28.12.2022 indică normele vechi, continuarea procedurii de achiziție publică din litigiu, prin atribuirea contractului de achiziție este lipsită de eficiență, or pe de o parte, atribuirea unui contract care indică norme financiare abrogate care nu vor putea fi aplicate în perioada executării contractului respectiv, iar pe de altă parte modificarea acestora nu poate fi efectuată fără abateri de la prevederile legale. În acest context, sunt aplicabile prevederile art. 71 alin (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Autoritatea contractantă în cei mai restrânși termeni va modifica documentația de atribuire și va publica o nouă procedură de achiziție cu normele în vigoare.
Astfel, reieșind din circumstanțele de fapt și de drept indicate supra, în contextul în care documentația de atribuire aprobată pentru procedura de achiziție publică MD-1672214244607 din 28.12.2022 indică normele vechi, continuarea procedurii de achiziție publică din litigiu, prin atribuirea contractului de achiziție este lipsită de eficiență, or pe de o parte, atribuirea unui contract care indică norme financiare abrogate care nu vor putea fi aplicate în perioada executării contractului respectiv, iar pe de altă parte modificarea acestora nu poate fi efectuată fără abateri de la prevederile legale. În acest context, sunt aplicabile prevederile art. 71 alin (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Autoritatea contractantă în cei mai restrânși termeni va modifica documentația de atribuire și va publica o nouă procedură de achiziție cu normele în vigoare.
Дата отмены
11 янв 2023, 9:12
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
28 дек 2022, 10:06
Дата последних изменений
11 янв 2023, 9:13
Achizitii.md ID
21070668
MTender ID
CPV
55510000-8 - Servicii de cantină
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Список лотов
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK