1
Период разъяснений
с 01.12.2022 10:09
по 12.12.2022 11:00
2
Подача предложений
с 12.12.2022 11:00
по 23.12.2022 11:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 548 220,83 MDL
Период уточнений: 1 дек 2022, 10:09 - 12 дек 2022, 11:00
Подача предложений: 12 дек 2022, 11:00 - 23 дек 2022, 11:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de deservire și menținere a infrastructurii Sistemului Informațional al BNM (servere, stocuri de date, echipamente de rețea, imprimante și aparate multifuncționale, licențele IDEA, VmWare, WhatsUp și Fudo)

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Elena Samoila
Контактный номер
022822237
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
1 дек 2022, 10:09
Дата последних изменений
2 дек 2022, 14:28
Achizitii.md ID
21068647
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Закупка не состоялась
Документы процедуры закупок
3. duae.doc
Критерии соответствия
-
1.12.22 10:09
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
1.12.22 10:09
documentatia standard noua-model.docx
Документация к предложению
-
1.12.22 10:09
2.1 caiet de sarcini.docx
Документация к предложению
-
2.12.22 14:28
Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030
Дата:
2 дек 2022, 08:55
Название вопроса:
Lot 6 Anexa nr.1 la Caietul de sarcini
Вопрос:
Buna ziua В nexa nr.1 la Caietul de sarcini для лота №6 "Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030" указаны требования от лота №5: "Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard Enterprise) pentru perioada 01.03.2023-28.02.2024 pentru serverele HPE ProLiant DL360 Gen10 8SFF cu următoarele date de referință: p/n: 867959-B21; s/n: CZJ80701WK, CZJ80701WL, CZJ80701WH, CZJ80701WJ." Уточните, пожалуйста, требования по шестому лоту
Ответ (2 дек 2022, 09:45):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Urmare a analizei informației expuse, Vă comunicăm că serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. În acest scop documentația de achiziție va fi actualizată.
Дата:
2 дек 2022, 10:03
Название вопроса:
Lot 6: период гарантии
Вопрос:
Bună ziua уточните, пожалуйста, период, на который должна быть предоставлена гарантия для контроллера Aruba 7030 01/03/2023-28/02/2024, или другой период?
Ответ (2 дек 2022, 13:14):
Bună ziua, Urmare a întrebării Dvs, Vă comunicăm următoarele: Serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni (din data confirmării de la producător a activării serviciilor) pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. Vă mulțumim.
Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC
Дата:
9 дек 2022, 14:18
Название вопроса:
DEL EMC extindere garantie soft sau hard
Вопрос:
În privința lotului „Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC” dorim să aflăm dacă se extinde doar termenului de garanţie pentru echipamentul fizic sau și extinderea de mentenață soft la acest echipament? Deoarece termenul de garanție a echipamentului hard nu poate fi extins separat de Soft. Astfel rugăm să ne informați și să rectificați cerințele și bugetul acestui lot. Mulțumesc anticipat!
Ответ (9 дек 2022, 17:12):
Bună ziua, Vă mulțumim de clarificare. Trebuie de atras atenția că se solicită achiziția serviciilor de extindere a termenului de garanție pentru echipamentul fizic, care ca, specificații tehnice include și partea de soft instalată pe echipament. Comparativ achizițiilor anterioare ca buget și poziție au fost excluse doar serviciile pentru accesul la suportul anual pe dispozitivul virtual DELL EMC Data Domain Virtual Edition with 14 TB.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.