Государственная закупка
21068060
Serviciile de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2023
1
Период разъяснений
с 24.11.2022 14:34
по 29.11.2022 15:00
по 29.11.2022 15:00
2
Подача предложений
с 29.11.2022 15:00
по 05.12.2022 15:00
по 05.12.2022 15:00
3
Аукцион
06.12.2022 14:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
333 333 MDL
Период уточнений:
24 ноя 2022, 14:34 - 29 ноя 2022, 15:00
Подача предложений:
29 ноя 2022, 15:00 - 5 дек 2022, 15:00
Начало аукциона:
6 дек 2022, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2022
2.1.5 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.6 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.7 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc)
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DDoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de, nu mai mult de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2022
2.1.5 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.6 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.7 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc)
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DDoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de, nu mai mult de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
24 ноя 2022, 14:34
Оценочная стоимость (без НДС)
333 333 MDL
Размер минимального шага понижения цены
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21068060
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Срок действия контракта
1 янв 2023 02:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2023
CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini Management documentelor 2023 CNAS.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
24.11.22 14:34
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Management documentelor 2023 CNAS.semnat
Техническая спецификация
Documentația standard
24.11.22 14:34
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Management documentelor 2023 CNAS
Техническая спецификация
Documentația standard în Word
24.11.22 14:34
anunt_de_participare Menegement documentelor 2023 CNAS.semnat (1)
Техническая спецификация
Anunț de participare
24.11.22 14:34
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Цена предложения:
300 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform deciziei Grupului de lucru
15.12.22 15:21
Причина: Conform deciziei Grupului de lucru
Документы квалификации
decizia-de-atribuire57manegementuldocumentelor2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsigned.pdf
ID: 94ee3bec-2f5e-4bc3-bc83-68c08559d091
Oбъявление о присуждении
15.12.22 15:21
srl,,infosoft-maxrrsemnat.pdf
ID: aef902e4-3ae1-4440-8260-d663d1706b2c
Oбъявление о присуждении
15.12.22 15:21
Документы, поданные с предложением
5. formularul standard al duae.semnat.pdf
5. formularul standard al duae.semnat.pdf
ID: 06eb3613-dfbf-4125-8324-26e74935c033
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:26
Дата открытия:
6.12.22 09:03
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 0c124b04-709f-44c5-80e1-02e68333f6c9
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:26
Дата открытия:
6.12.22 09:03
3. specificatii de pret.semnat.pdf
3. specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 417ffcec-e353-4304-aaa0-95b42019d98f
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:25
Дата открытия:
6.12.22 09:03
4. specificatii tehnice.semnat.pdf
4. specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 4f86b1a3-c0e1-4aef-b546-6b197b7a100b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:26
Дата открытия:
6.12.22 09:03
6. certificat efectuare regulata a platii impozitelor.semnat.pdf
6. certificat efectuare regulata a platii impozitelor.semnat.pdf
ID: 908438d8-1dbd-4dfd-a99b-613eb7d28e7e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:26
Дата открытия:
6.12.22 09:03
7. declaratia privind lista principalelor prestari de servicii efectuate.semnat.pdf
7. declaratia privind lista principalelor prestari de servicii efectuate.semnat.pdf
ID: 9e0f4b57-da07-40d6-acd1-e071e8f4dd90
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:25
Дата открытия:
6.12.22 09:03
1. cerere de participare.semnat.pdf
1. cerere de participare.semnat.pdf
ID: ce2c44b2-b743-4a77-94eb-fbcfdcd0e24a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
5.12.22 13:26
Дата открытия:
6.12.22 09:03
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK