1
Период разъяснений
с 07.10.2022 14:50
по 12.10.2022 09:00
2
Подача предложений
с 12.10.2022 09:00
по 18.10.2022 09:00
3
Аукцион
с 19.10.2022 14:00
по 19.10.2022 15:23
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 474 000 MDL
Период уточнений: 7 окт 2022, 14:50 - 12 окт 2022, 9:00
Подача предложений: 12 окт 2022, 9:00 - 18 окт 2022, 9:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Produse parafarmaceutice - 2022 (3)
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciul achizitii publice
Контактный номер
022250809, 022250707
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
7 окт 2022, 14:50
Дата последних изменений
10 окт 2022, 13:35
Achizitii.md ID
21065285
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
9.declaratie (new 24.11.20).doc
Документация к предложению
-
7.10.22 14:50
8.duae (new 26.11.20).doc
Документация к предложению
-
7.10.22 14:50
7.doc. standard new 21065285.docx
Документация к предложению
-
7.10.22 14:50
6.anunt de participare 21065285.pdf 6.anunt de participare 21065285.pdf
Документация к предложению
-
7.10.22 14:50
Дата:
10 окт 2022, 13:35
Название вопроса:
Anunt de participare. Metoda și condițiile de plată: – Prin transfer, în termen de 90 zile, după prezentarea facturii
Вопрос:
Solicitam micsorare termenului de plată pina la 30 de zile.
Ответ (10 окт 2022, 13:43):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Дата:
10 окт 2022, 13:47
Название вопроса:
Anunt de participare. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: la comandă, după necesități, în decurs de 24 ore, pe parcursul anului 2022
Вопрос:
Solicitam modificarea termenului de livrare pina la 20 de zile, care este un termen adecvat, comod si rational pentru toti OE. Cea mai buna solutie va fi livrare prin transe (una sau doua), care va asigura ca toate cantitatile contractate pentru fiecare LOT va fi realizate pe marginea contractului incheiat.
Ответ (10 окт 2022, 13:48):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Дата:
10 окт 2022, 14:02
Название вопроса:
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Вопрос:
Se pare că răspunsurile la toate solicitările sunt generate de un bot, care nu poate înțelege esența întrebărilor și nu poate găsi o cale pentru o soluție reciproc avantajoasă. În caz contrar, vă rugăm să dați un semn că toate aceste răspunsuri nu au fost generate de mașină. În licitația sunt punctele, care sunt convenabile doar pentru autoritatea contractantă. Termene scurte de livrare (24 de ore de la data solicitării) și termene foarte lungi de plată (90 de zile) și nicio garanție că toate bunurile vor fi achiziționate. Vă rugăm să optimizați aceste condiții conform propunerilor făcute mai sus.
Ответ (10 окт 2022, 14:12):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Solicităm să vă conformați cerințelor indicate în documentație, ce au fost intocmite în conformitate cu necesitățile instituției.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.