Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21058030
1
Период разъяснений
с
09.06.2022 14:05
по 14.06.2022 15:30
по 14.06.2022 15:30
2
Подача предложений
с
14.06.2022 15:30
по 17.06.2022 16:30
по 17.06.2022 16:30
3
Аукцион
с
20.06.2022 11:00
по 20.06.2022 15:10
по 20.06.2022 15:10
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
470 392,35 MDL
Период уточнений:
9 июн 2022, 14:05 - 14 июн 2022, 15:30
Подача предложений:
14 июн 2022, 15:30 - 17 июн 2022, 16:30
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
Termenul de valabilitate a contractului: 01.07.2022-30.09.2022
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
9 июн 2022, 14:05
Дата последних изменений
9 июн 2022, 14:05
Achizitii.md ID
21058030
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lotul 3
Produse de panificație, de cofetărie și patiserie
Бюджет: 56785.2 MDL
Активный
Lotul 8
Produse origine animală (carne de bovină, cat. I)
Бюджет: 8541.66 MDL
Активный
Lotul 12
Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Бюджет: 112288.39 MDL
Активный
Lotul 13 Lapte pentru salaruiați care activează în condiții nocive de muncă
Бюджет: 3117.5 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat (1).pdf
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat (1).pdf
Документация к предложению
-
9.06.22 14:05
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021 iii.docx
Документация к предложению
-
9.06.22 14:05
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK