1
Период разъяснений
с 26.05.2022 14:07
по 08.06.2022 11:48
2
Подача предложений
с 08.06.2022 11:48
по 11.06.2022 11:48
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 119 809,18 MDL
Период уточнений: 26 май 2022, 14:07 - 8 июн 2022, 11:48
Подача предложений: 8 июн 2022, 11:48 - 11 июн 2022, 11:48

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de reparație (pavaj) s.Brînza r-nul Cahul
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD9411, MOLDOVA, Кагульский, s.Brînza, str.Libertatii
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
LEONID CATERA
Контактный номер
029936236
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
26 май 2022, 14:07
Дата последних изменений
30 май 2022, 14:11
Achizitii.md ID
21057185
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lucrări de reparație (pavaj) s.Brînza
Бюджет: 1119809.18 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
declaratie_ro.doc
Документация к предложению
-
26.05.22 14:07
ds_lucrari pavare.docx
Документация к предложению
-
26.05.22 14:07
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Документация к предложению
-
26.05.22 14:07
duae_ro pavaj.doc
Документация к предложению
-
26.05.22 14:07
anunt_de_participare primaria brinza.semnat.pdf anunt_de_participare primaria brinza.semnat.pdf
Документация к предложению
anunt de participare
30.05.22 14:11
Дата:
30 май 2022, 13:34
Название вопроса:
ISO 45 001
Вопрос:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Ответ (30 май 2022, 14:14):
Nu au fost luat in considerente Legea nr. 131/2015, l-am exclus .
Дата:
3 июн 2022, 15:46
Название вопроса:
anunt participare
Вопрос:
va rog sa concretizati perioada de garantia a lucrarilor pentru citi ani?
Ответ (6 июн 2022, 11:48):
3 ani
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.