1
Период разъяснений
с 05.05.2022 13:24
по 23.05.2022 14:00
2
Подача предложений
с 23.05.2022 14:00
по 30.05.2022 14:00
3
Аукцион

4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 665 000 MDL
Период уточнений: 5 май 2022, 13:24 - 23 май 2022, 14:00
Подача предложений: 23 май 2022, 14:00 - 30 май 2022, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de proiectare a lucrărilor de reparație capitală a clădirii Ministerului Sănătății din str. V. Alecsandri nr.2, mun. Chișinău
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Anna Crani
Контактный номер
022268841
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
5 май 2022, 13:24
Дата последних изменений
21 май 2022, 11:23
Achizitii.md ID
21056032
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
3.4. caiet de sarcini servicii de proiectare.docx
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.3. duae.semnat.pdf 3.3. duae.semnat.pdf
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.3. duae.doc
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.6. specificații de preț anexa nr. 23.docx
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.2. documentația standart (anexe 7, 12, 13, 14, 15).docx
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.1. anunț de participare.docx
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.5. specificații tehnice anexa nr. 22.docx
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.1. anunț de participare.semnat.pdf 3.1. anunț de participare.semnat.pdf
Документация к предложению
-
5.05.22 13:24
3.4. caiet de sarcini servicii de proiectare. corectat.docx
Документация к предложению
În punctul nr. 6 a fost introdus compartiment: "Specificația utilajului, mobilierului luând în vedere destinația încăperii"
21.05.22 11:23
Дата:
20 май 2022, 16:35
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Buna ziua, Avem următoarele puncte, la care am vrea sa primim clarificare: 1.Reparația elementelor specifice ale fațadei (capitel, cornișa, etc) necesita lucrări de restaurare, ce duc timp si cost suplimentar. 2.Necesitatea organizării accesului pentru persoane cu dezabilitați in instituție publica. 3.Strămutarea rețelelor (mai ales celor nefuncționale) inginerești exterioare de pe fațada pentru posibilitatea reparației capitale 4.Contract supraveghere de autor va fi un contract separat si nu va intra in prețul ofertei. 5.Compartiment Soluții tehnologice nu este inclus in sarcina de proiectare, dar la vizita pe obiect am fost informați, ca amplasarea mobilierului in oficii (precum si numărul locurilor de munca in fiecare birou) trebuie de specificat in compartiment tehnologie. 6.Starea punctului termic existent. Va apărea necesitatea de expertizarea lui, si in caz daca se va depista neconformitatea lui tehnica – modificarea (necesita timp si cost suplimentar) 7.Materiale suport de la beneficiar – planuri cadastrale, alte desene tehnice, puncte de conectare si condiții tehnice pentru rețele inginerești interioare 8.Expertiza tehnica poate depista probleme, care vor necesita soluții suplimentare, timp si costuri. 9.La vizita am fost informați, ca certificatul de urbanism va fi depus de către beneficiar, după primirea expertizei tehnice de la ofertant. Timpul de așteptare a obținerii CU nu intra in termenul de 45 zile. Cu stima, SC Gorgona
Ответ (21 май 2022, 11:19):
Bună ziua. Toate specificațiile le găsiți în caietul de sarcini atașat în descriere. Aceasta este completat în baza la bugetul disponibil și necesitățile stringente. Având în vedere că Serviciile de proiectare includ și Expertiza tehnică, există posibilitatea de revizuirea și/sau completarea cerințelor de bază privind soluțiile de proiect, în baza prevederilor legale și anume prevederilor articolului 76 din Legea 131/2015, în condițiile în care va fi necesar de a efectua modificări în urma unor circumstanţe pe care autoritate contractantă la moment nu poate să le prevadă. Toate modificările vor fi ajustate conform legislației în vigoare în baza bugetului disponibil. Orice schimbări desigur vor fi negociate suplimentar cu ofertantul care va câștiga licitația. Referitor la "amplasarea mobilierului in oficii", vom ajusta caietul de sarcini și vom include compartimentul necesar în pct. 6. Cât privește Materiale suport de la beneficiar și/sau obținerea unor documente, aceste vor fi elaborate pe parcurs, iar termenele vor fi negociate în caz de necesitate cu ofertantul care va fi desemnat câștigător.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".