+373 22 003 999

Вы также можете писать ваши вопросы нам на почту info@achizitii.md или в чат.

1
Период разъяснений
с 28.04.2022 11:57
по 05.05.2022 09:42
2
Подача предложений
с 05.05.2022 09:42
по 09.05.2022 04:42
3
Аукцион
с 10.05.2022 15:00
по 10.05.2022 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 795 059,70 MDL
Период уточнений: 28 апр 2022, 11:57 - 5 май 2022, 9:42
Подача предложений: 5 май 2022, 9:42 - 9 май 2022, 4:42

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Viorica Stefanita
Контактный номер
069276601
Эл. адрес
Факс
---
Данные о закупке
Дата создания
28 апр 2022, 11:57
Дата последних изменений
3 май 2022, 9:42
Achizitii.md ID
21055755
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
28.04.22 11:57
declaratie_ro.doc
Разъяснения для участников
-
28.04.22 12:00
duae (1).doc
Критерии соответствия
-
28.04.22 12:00
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1) (4).docx
Документация к предложению
Modificat
3.05.22 09:42
Дата:
3 май 2022, 08:32
Название вопроса:
Anexa nr.12
Вопрос:
Buna ziua, atasati va rog si anexa nr 12-DECLARAȚIE ”Privind lista principalelor livrari/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate”
Ответ (3 май 2022, 09:35):
Multumim, vizualizati modificarea.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Дата:
3 май 2022, 15:43
Название вопроса:
prezentarea contractelor de muncă
Вопрос:
Vă rugăm respectuos să schimbați cerința privind prezentarea copiilor contractelor de muncă de la pagina 7 (jos) din anunțul de participare. Contractul individual de muncă este un document confidențial. În calitate de dovadă a angajării servește ordinul de angajare. Vă rugăm să respectați prevederile art. 22 alin. (2) din legea Nr. 131/2015 care indică expres care documente justificative pot fi solicitate. Solicitarea contractului individual de muncă este contrar legii.
Ответ (4 май 2022, 14:33):
AC va tine cont de solicitarea dvs. Vă rog mult OE participanti in cadrul procedurii de achizitie publică- veti prezenta contractele doar la solicitarea AC
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Дата:
3 май 2022, 15:59
Название вопроса:
Separarea meniurilor pe categorii de vîrste
Вопрос:
Vă rugăm să indicați că meniurile trebuie să fie divizate pe categorii de vîrste. Atît Ordinul comun al Ministerului Educației și Cercetării și Ministerului Finanțelor (nr. 118 din 24 februarie 2022/nr. 31 din 24 februarie) cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ cît și ordinul nr. 332 din 07.03.2022 al DGETS mun. Chișinău prevăd că meniurile și normele financiare sunt divizate separat pe categorii de vîrstă. Aceeași cerință este indicată și în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Ответ (4 май 2022, 14:31):
Răspuns:vă multumim pentru recomandare, OE participanți la procedura de achiziție prin COP vor respecta prevederile OMS nr.638 din 12.08.2016 și anume tabela nr.6, anexa nr.1.
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latină” perioada 16.05.2022-23.12.2022
Дата:
3 май 2022, 16:01
Название вопроса:
Separarea meniurilor după sezon
Вопрос:
Vă rugăm respectuos să modificați cerințele privind meniul, astfel încît să nu fie solicitat un singur meniu ci două meniuri - unul pentru toamnă-primăvară, iar altul pentru vară-toamnă, or ambele sezoane se perindează pe parcursul executării viitorului contract: o parte se va executa primăvara, deci primul sezon, iar altă parte se va executa toamna - al doilea sezon. Cerința privind separarea meniurilor se regăsește în Recomandările pentru un Regim Alimentar Sănătos și Activitate fizică adecvată în instituțiile de învățămînt din Republica Moldova aprobate prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016.
Ответ (4 май 2022, 14:32):
Drep raspuns la solicitarea dvs, vă aducem la cunostinta că OE- va respecta întocmai HG Nr. 722 din 18-07-2018 si anume INSTRUCȚIUNE Organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățămînt general care prevede următoarele măsuri la pct.5 alin.3 3) planificarea nemijlocită a alimentației copiilor şi elevilor – elaborarea meniurilor-model de 10 zile, cu specific de sezon, coordonarea acestora, la începutul anului școlar, cu subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Sănătate Publică și plasarea acestora pe pagina web oficială a instituției, elaborarea meniurilor zilnice de repartiție și a sortimentului de produse; la moment AC solicita meniul Primavara- ulterior toamna veti prezenta meniul Toamnă- Iarnă
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".