Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
13.04.2022 10:34
по 26.04.2022 11:00
по 26.04.2022 11:00
2
Подача предложений
с
26.04.2022 11:00
по 04.05.2022 11:00
по 04.05.2022 11:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
2 030 490 MDL
Период уточнений:
13 апр 2022, 10:34 - 26 апр 2022, 11:00
Подача предложений:
26 апр 2022, 11:00 - 4 май 2022, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
lucrări de pavare
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3909, MOLDOVA, Кагульский, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
13 апр 2022, 10:34
Дата последних изменений
13 апр 2022, 10:43
Achizitii.md ID
21054965
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Lucrări de amenajare (cu pavaj) a str. Stefan cel Mare și Sfânt nr. 114-118 (curtea blocului nr. 114-LT Ioan Vodă), mun. Cahul
Бюджет: 648610.0 MDL
Активный
Лот № 2 - Lucrări de amenajare (cu pavaj) str. M. Frunze nr. 59 (curtea blocului), mun. Cahul
Бюджет: 303740.0 MDL
Активный
Лот № 3 - Lucrări de amenajare (cu pavaj )str. Pr. Republicii – str. M. Viteazul (XXL-autogara), mun. Cahul
Бюджет: 755760.0 MDL
Активный
Лот № 4 - Lucrări de amenajare (cu pavaj ) str. M. Viteazul nr. 9 – nr. 11 (curtea blocului), mun. Cahul
Бюджет: 322380.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
ds_lucrari (2).semnat (4).pdf
ds_lucrari (2).semnat (4).pdf
Документация к предложению
-documentația standard privind achizitiile de lucrări
13.04.22 10:34
anunt nou.semnat (7).pdf
anunt nou.semnat (7).pdf
Документация к предложению
-anunt de participare
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.ştefan cel mare, 114-118.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.ştefan cel mare, 114-118.semnat.pdf
Документация к предложению
-caiet de sarcini lot 1
13.04.22 10:34
declaratie_ro (3).doc
Документация к предложению
-declaratie privind beneficiarii efectivi
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.vitezul, nr.9-11.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.vitezul, nr.9-11.semnat.pdf
Документация к предложению
-caiet de sarcini lot 4
13.04.22 10:34
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.frunze, 59.semnat.pdf
caiet de sarcini - curtea blocului locativ pe str.m.frunze, 59.semnat.pdf
Документация к предложению
- caiet de sarcini lot 2
13.04.22 10:34
amenajare prospect republicii (autogara) f1.semnat.pdf
amenajare prospect republicii (autogara) f1.semnat.pdf
Документация к предложению
-caiet de sarcini lot. 3
13.04.22 10:34
Дата:
13 апр 2022, 10:43
Название вопроса:
ISO 45001
Вопрос:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Ответ (14 апр 2022, 09:49):
Certificatele ISO vor fi prezentate în cazul în care OE le detine. Ele nu sunt incluse la cerintele de calificare, dar ca si criteriu de evaluare.
Дата:
14 апр 2022, 08:19
Название вопроса:
Loturi
Вопрос:
De ce ati impartit obiectul pe loturi daca oricum obligati antreprenorii sa participe la toate loturile?
Ответ (14 апр 2022, 09:44):
Pentru ca sunt obiecte diferite
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK