Государственная закупка
21054220
Lucrări de reparație a blocului alimentar in cadrul Liceului ProSucces str. Așhabad
1
Период разъяснений
с 30.03.2022 16:57
по 08.04.2022 13:30
по 08.04.2022 13:30
2
Подача предложений
с 08.04.2022 13:30
по 13.04.2022 16:00
по 13.04.2022 16:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
1 330 265,35 MDL
Период уточнений:
30 мар 2022, 16:57 - 8 апр 2022, 13:30
Подача предложений:
8 апр 2022, 13:30 - 13 апр 2022, 16:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
30 мар 2022, 16:52
Дата последних изменений
30 мар 2022, 16:57
Оценочная стоимость (без НДС)
1 330 265,35 MDL
Achizitii.md ID
21054220
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Срок действия контракта
15 апр 2022 16:55 - 30 дек 2023 16:57
Список позиций
1)
Название
Lucrări de reparație a blocului alimentar in cadrul Liceului ProSucces str. Așhabad
CPV: 45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
"Maistcons Grup" SRL
Цена предложения:
831 917,94 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Другие основания для отклонения предложения
03.05.22 13:21
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
disponibilitatea de bani.semnat.pdf
disponibilitatea de bani.semnat.pdf
ID: 3357b7c9-2331-4b2d-8208-891efbb75d6d
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 14:39
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
anexa nr 7 si 8 pro.semnat.pdf
anexa nr 7 si 8 pro.semnat.pdf
ID: 9d612dc9-d8c3-41b3-8a73-d321ed78c4c1
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
13.04.22 13:07
Дата открытия:
3.05.22 13:10
2
Наименование участника:
SRL Anreal Cons
Цена предложения:
1 208 577,83 MDL
Статус:
На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:28
Дата открытия:
3.05.22 13:21
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:28
Дата открытия:
3.05.22 13:21
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:28
Дата открытия:
3.05.22 13:21
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
ID: b5829e8b-9768-452e-b877-042758d46804
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:28
Дата открытия:
3.05.22 13:21
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:27
Дата открытия:
3.05.22 13:21
garantia pro succes.semnat.pdf
garantia pro succes.semnat.pdf
ID: bc9818b7-b2b3-4586-8404-4166aa71004e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:27
Дата открытия:
3.05.22 13:21
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:28
Дата открытия:
3.05.22 13:21
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:27
Дата открытия:
3.05.22 13:21
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:28
Дата открытия:
3.05.22 13:21
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK