Государственная закупка
21054210
Lucrări de reparație capitală și curente la instituțiile de învățământ sec. Botanica (conform necesității) Total 53 instituții
1
Период разъяснений
с 30.03.2022 16:26
по 08.04.2022 14:00
по 08.04.2022 14:00
2
Подача предложений
с 08.04.2022 14:00
по 13.04.2022 15:30
по 13.04.2022 15:30
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
1 998 000 MDL
Период уточнений:
30 мар 2022, 16:26 - 8 апр 2022, 14:00
Подача предложений:
8 апр 2022, 14:00 - 13 апр 2022, 15:30
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat
pentru îndeplinirea lucrărilor
conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv
documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul
corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat
pentru îndeplinirea lucrărilor
conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv
documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul
corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
30 мар 2022, 16:13
Дата последних изменений
30 мар 2022, 16:26
Оценочная стоимость (без НДС)
1 998 000 MDL
Achizitii.md ID
21054210
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Срок действия контракта
15 апр 2022 16:16 - 30 дек 2022 16:16
Список позиций
1)
Название
Lucrări de reparație capitală și curente la instituțiile de învățământ sec. Botanica (conform necesității) Total 53 instituții
CPV: 45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
SRL Anreal Cons
Цена предложения:
309 819,82 MDL
Статус:
Победитель
corespunde cerințelor de calificare
19.04.22 13:57
Причина: corespunde cerințelor de calificare
Документы квалификации
scrisoare de înștiințare 01-15-173 din 19.04.2022.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-173 din 19.04.2022.pdf
ID: 51875750-bcc3-4a91-8824-f166412aa0cb
Выигравшее предложение
19.04.22 13:57
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:07
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:07
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:06
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:07
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:07
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:06
Дата открытия:
14.04.22 16:44
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
ID: 92036e71-94cc-40f5-abcd-fb5da396fa4d
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:07
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:06
Дата открытия:
14.04.22 16:44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.04.22 17:07
Дата открытия:
14.04.22 16:44
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK