Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 11 473 583,33 MDL
Период уточнений: 28 фев 2022, 13:29 - 11 мар 2022, 10:00
Подача предложений: 11 мар 2022, 10:00 - 4 май 2022, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de mentenanță a Sistemului de radiocomunicații critice în standard TETRA MAI și a magistralei radio-releu CBI
Информация об отмене
Причина отмены
În temeiul art.71 alin. (1) lit. d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece au fost depuse numai oferte care conțin, în propunerea financiară, prețuri care nu sunt un rezultat al liberei concurențe şi care nu sunt justificate temeinic, ofertele depuse prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice, precum și, deși ofertele pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate din cauza modului neuniform de abordare a soluțiilor tehnice şi/sau financiare.
Дата отмены
21 июн 2022, 8:19
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Anastasia Caraivanova
Контактный номер
022 255 528
Данные о закупке
Дата создания
28 фев 2022, 13:29
Дата последних изменений
21 июн 2022, 8:35
Achizitii.md ID
21052275
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lotul II Materiale pentru mentenanța CBI
Бюджет: 250000.0 MDL
Закупка не состоялась
Дата:
4 мар 2022, 15:59
Название вопроса:
Registrator video (1 buc)
Вопрос:
Buna ziua ! Voi solicitați 2 HDD-uri diferite pentru NVR. Vă rog să clarificați dacă acest este adevărat? Utilizați de obicei exact HDD identice pentru a minimiza eșecurile atunci când organizați RAID
Ответ (7 мар 2022, 13:37):
Buna ziua, în specificațiile tehnice este indicat un singur HDD de 4 TB pentru un sistem de video monitorizare, p.6 din 4.2; mai sus în p.5 din 4.2 sunt indicate specificațiile tehnice ale registratorului unde este indicat capacitatea suportată ale portului de conectare a unității de stocare (HDD) care trebuie sa fie nu mai puțin de 6TB.
Дата:
4 мар 2022, 16:41
Название вопроса:
Colier plastic (pentru instalare externă) - 5.20 - 5.22
Вопрос:
Vă rugăm să specificați de câte colier de plastic aveți nevoie?
Ответ (7 мар 2022, 13:39):
Buna ziua, la pozițiile 5.20 - 5.22 sunt necesare câte 1000 buc.
Дата:
7 мар 2022, 13:52
Название вопроса:
Răspuns (7 mart 2022, 13:39)
Вопрос:
10 pachete a câte 100 buc?
Ответ (9 мар 2022, 08:01):
Documentația a fost modificata, se solicita 1000 buc în total și nu este concretizat câte trebuie sa fie în cutie (pachet).
Дата:
10 мар 2022, 15:38
Название вопроса:
Specificatii Tehnice
Вопрос:
“Buna ziua, in specificatiile tehnice, mai exact pentru ECHIPAMENTE RADIO BACKBONE SI BACKHAUL, este specificat “șasiu dedicat pentru fiecare direcție de link în configurarea 2+0”. Aceasta cerinta o consideram abuziva pe de o parte, dar si nejustificata pe de alta parte. Abuziva in contextul in care, aceasta cerinta lipsea in procedurile anterioare, si consideram ca a fost introdusa pentru a limita accesul la depunerea ofertelor pentru alti producatori de echipamente, favorizat fiind doar producatorul Ceragon si reprezentantul in MD mai recent compania IT-LAB. Nejustificata in contextul in care aceasta este pur și simplu risipă de spațiu și bani în acest caz, complet inutilă prin toate mijloacele. Sistemul și componentele sunt deja suficient de fiabile și dacă se doreste cheltuirea banilor suplimentari pentru cresterea fiabilitatii sistemului, este mult mai bine, mai eficient și destul de suficient să se investească doar într-o unitate de procesare redundantă per nod pe site, în loc să se investească în șasiu separat + putere redundantă + unitate de procesare pe direcție. In acest context va rugam sa ne raspundeti de ce au fost modificate cerintele tehnice (in raport cu licitatiile precedente) si de ce se merge pe calea cheltuielii inutile si ineficiente a banilor publici nejustificat si abuziv? Or, unul din principiile achizitiilor publice, este de fapt optimizarea si asigurarea celor mai bune solutii la cele mai bune preturi. Rugam sa modificati caietul corespunzator. Multumim
Ответ (11 мар 2022, 09:24):
Pe parcursul exploatării soluțiilor tehnice echipamentelor Radioreleu au fost identificate cazuri când din cauza soluției tehnice de un singur șasiu per nod (2 sau mai multe linkuri) ieșirea șasiului din funcțiune afecta imediat comunicațiile în toate direcțiile, restabilirea funcționalității nodului în timp util devenea mult mai complicată în comparație cu nodurile care foloseau soluția fie modulară per link, fie monobloc per link. Respectiv din considerente de asigurarea unei fiabilități mai avansate și configurarea optimă a sistemului au fost aduse îmbunătățiri în cadrul specificațiilor tehnice pentru evitarea pe viitor a riscurilor descrise mai sus. Totodată vă comunicăm că soluțiile: Monobloc, modular, șasiu modular sunt produse de mai mulți producători, din experiența noastră cu soluțiile Ericsson și Ceragon ambii producători au toată gama de produse de echipamente de profil care satisfac complet cerințele din specificațiile tehnice solicitate, Astfel, autoritatea contractantă menține cerințele din cadrul Caietului de sarcini pentru echipamentele Radioreleu ca fiind minim necesare pentru asigurarea operațională de funcționare a sistemului de comunicații pentru care sunt destinate.
Дата:
11 мар 2022, 09:01
Название вопроса:
Anunt Participare
Вопрос:
Desi L E G EA privind achiziţiile publice* nr. 131 din 03.07.2015, stabileste expres principiile ce reglementeaza relatiile privind achizitiile publice, si anume: Conform Articolul 7, a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurenţiale în domeniul achiziţiilor publice; d) protecţia mediului şi promovarea unei dezvoltări durabile prin intermediul achiziţiilor publice; e) menţinerea ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, ocrotirea sănătăţii, protejarea vieţii oamenilor, florei şi faunei; f) liberalizarea şi extinderea comerţului internaţional; g) libera circulaţie a mărfurilor, libertatea de stabilire şi de prestare a serviciilor; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate; j) recunoaştere reciprocă; k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică, examinând Cerintele licitatiei publice in cauza, si anume metoda de evaluare , constatăm că respectiva licitatie consta din numeroase Loturi cu obiecte distincte si incompatibile ca caracteristici, domeniu de utilizare, standarde, parametri etc. In acest sens, rog sa ne clarificati ce interdependenta exista in achizitia echipamentelor de telecomunicatii si cel de insecticide si solutii chimice??? Mai ales ca desi sunt obiecte separate ca continut, caracteristici si forma, acestea au fost unificate de autoritatea contractanta intr-un singur LOT. Reiesind din motivele de fapt si de drept expuse mai sus, precum si din temeiul art.39 al Legii privind achizitiile publice, rugam sa justificati decizia de a nu atribui achizitia pe Loturi, ci ati unificat totul intr-un Lot, prin aceasta fiind restrictionat principiul asigurarii concurentei si a impartialitatii in privinta ofertantilor si achizitiilor publice?!
Ответ (11 мар 2022, 09:44):
Sistemul TETRA a fost conceput ca un sistem guvernamental de comunicații critice, în special pentru serviciile specializate ale statului, dar utilitatea căruia eventual poate fi extinsă. Aplicabilitatea sa se referă atît la activitatea de zi cu zi a structurilor MAI și nu doar, dar și mai ales în cazul unor eventuale situații de urgență, evenimente în masă, ș.a. Comunicațiile sigure și garantate reprezintă poate cea mai importantă componentă în eventuale situații de risc sau interes, dar și un instrument care să asigure posibilitatea planificării și dirijării măsurilor de răspuns gestionate individual sau inter-departamental, iar de buna funcționare a acestuia deseori depinde și capacitatea de salvare de vieți omenești. Infrastructura sistemului, de comun cu toate echipamentele periferice funcționează ca un tot întreg, iar buna funcționare a sistemului depinde de fiecare componentă în parte. Bunurile care urmează a fi achiziționate vor fi utilizate ca componente de schimb în cadrul mentenanței, inclusiv în cazurile diferitor defecțiuni. Astfel, considerăm că nu este acceptabil divizarea în mai multe Loturi a bunurilor, pieselor de schimb și consumabilelor, întru evitarea riscului de eventuale neconcordanțe în planului de livrare, nivelului de calitate și tipul bunurilor și prestarea serviciilor de mentenanță, respectiv și riscuri de neasigurare a funcționării.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.