1
Период разъяснений
с 18.02.2022 10:40
по 24.02.2022 15:50
2
Подача предложений
с 24.02.2022 15:50
по 06.03.2022 15:50
3
Аукцион
с 07.03.2022 14:00
по 07.03.2022 14:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 856 500 MDL
Период уточнений: 18 фев 2022, 10:40 - 24 фев 2022, 15:50
Подача предложений: 24 фев 2022, 15:50 - 6 мар 2022, 15:50

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

construcția cazangeriei pentru necesitățile instituției
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
7719, MOLDOVA, Căuşeni, s.Constantinovca (r-l Căuşeni), S.Constantinovca r-ul Căușeni
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Natalia Bahcivanji
Контактный номер
067704326
Данные о закупке
Дата создания
18 фев 2022, 10:32
Дата последних изменений
7 мар 2022, 14:30
Achizitii.md ID
21052049
CPV
45250000-4 - Lucrări de construcţii de uzine, de exploatări miniere şi de uzine de fabricaţie şi de construcţii pentru industria petrolului şi a gazului
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
202202181034_3 ds_lucrari Constantinovca.pdf
Документация к предложению
-
18.02.22 10:40
202202181034_4 duae_ro_0.pdf
Документация к предложению
-
18.02.22 10:40
2 anunt_de_participare_lucrari_Constantinovca.semnat.pdf
Документация к предложению
-
18.02.22 10:44
5 caiet de sarcini.semnat.pdf
Документация к предложению
-
18.02.22 10:44
Дата:
18 фев 2022, 15:21
Название вопроса:
caietul de sarcini
Вопрос:
denumirea Fjndital IТACA CH KR 150" e obligatorie sau nu?
Ответ (18 фев 2022, 16:54):
referitor la întrebarea adresată: autoritatea contractantă insistă ca caietul de sarcini trebuie respectat suta la suta după proiectul de execuție. În cazul în care ve-ți opta pentru un analog vom avea temei ca să se socoată greșeală însemnată și descalificarea fără solicitarea clarificărilor.
Дата:
18 фев 2022, 15:23
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
In capitolul 3 Utilaj din caietul de sarcini indicati direct model si marca de produs, se insista pe ele sau venim cu sintagma analogic sau echivalent?
Ответ (18 фев 2022, 16:54):
referitor la întrebarea adresată: autoritatea contractantă insistă ca caietul de sarcini trebuie respectat suta la suta după proiectul de execuție. În cazul în care ve-ți opta pentru un analog vom avea temei ca să se socoată greșeală însemnată și descalificarea fără solicitarea clarificărilor.
Дата:
18 фев 2022, 21:09
Название вопроса:
Caietul de sarcini
Вопрос:
Insistati pe denumiri de produs iar legea 131 indica :Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor     (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.     (2) Specificațiile tehnice pot descrie și caracteristici referitoare la procesul sau metoda specifică de producție sau de execuție a lucrărilor, furnizare a bunurilor sau prestare a serviciilor solicitate sau la un proces specific pentru o altă etapă a ciclului de viață al acestora chiar și în cazul în care astfel de factori nu fac parte din substanța lor materială, cu condiția să aibă legătură cu obiectul contractului și să fie proporționale cu valoarea și obiectivele acestuia.     (3) Specificațiile tehnice pot preciza totodată dacă este necesar transferul drepturilor de proprietate intelectuală.    (4) Specificațiile tehnice ale obiectului achiziţiei trebuie să corespundă cerinţelor autorităţii contractante privind calitatea, eficienţa, testarea, securitatea, dimensiunile, simbolurile, terminologia, ambalajul, modul de transportare, marcarea, etichetarea, procesele şi metodele de producere, precum şi procedeele de determinare a conformităţii lui cu cerinţele din documentația de atribuire.     (5) La redactarea specificațiilor tehnice, proiectelor, desenelor tehnice, schiţelor şi descrierilor, autoritatea contractantă efectuează descrierea fizică a bunurilor, lucrărilor sau serviciilor solicitate doar în cazurile în care nu este posibilă descrierea performanţelor şi/sau a cerinţelor funcţionale.     (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. DECI repetam Se insists pe raspunsurile precedents privind denumirile si marcile indicate in caietul de sarcini?
Ответ (21 фев 2022, 16:28):
Conform contractului de antrepriză încheeat între benefeciar și proiectant sa realizat un proiect de execuție conform cerințelor solicitantului în conformitate cu legislația RM. Cu toate acestea proiectantul deține dreptul de autor asupra lucrării lui. Conform art. 10, alin. 1, lit. c), a Legii nr. 139 din 02.07.2010, privind dreptul de autor și drepturile conexe, se prevede expres că autorul este în drept la respectarea integrității operei – dreptul la protecția operei sale contra oricărei denaturări, schimonosiri sau a oricărei alte atingeri aduse, care prejudiciază onoarea sau reputația autorului. Dar fiindcă Legea 131/2015 prevede ca Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială, proiectantul a stat de accord, ca autoritatea contractantă să accepte măcar și 10 analoguri cu condiția că ele să corespundă sută la sută cu caracteristicele solicitate în proiectul de execuție. Pentru a nu ne întâlni în instanța de soluționare a contestațiilor autoritatea contractantă va accepta si expresia analog sau echivalen. Vă urăm succese la participare
Дата:
21 фев 2022, 11:58
Название вопроса:
caietul de sarcini
Вопрос:
In capitolul 3 Utilaj din caietul de sarcini indicati direct model si marca de produs, se insista pe ele sau venim cu sintagma analogic sau echivalent? Răspuns (18 febr 2022, 16:54): referitor la întrebarea adresată: autoritatea contractantă insistă ca caietul de sarcini trebuie respectat suta la suta după proiectul de execuție. În cazul în care ve-ți opta pentru un analog vom avea temei ca să se socoată greșeală însemnată și descalificarea fără solicitarea clarificărilor. Cun ramine cu corectarea caetului de sarcini la prevederile art. 37 din Legea 131? (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”
Ответ (21 фев 2022, 16:27):
Conform contractului de antrepriză încheeat între benefeciar și proiectant sa realizat un proiect de execuție conform cerințelor solicitantului în conformitate cu legislația RM. Cu toate acestea proiectantul deține dreptul de autor asupra lucrării lui. Conform art. 10, alin. 1, lit. c), a Legii nr. 139 din 02.07.2010, privind dreptul de autor și drepturile conexe, se prevede expres că autorul este în drept la respectarea integrității operei – dreptul la protecția operei sale contra oricărei denaturări, schimonosiri sau a oricărei alte atingeri aduse, care prejudiciază onoarea sau reputația autorului. Dar fiindcă Legea 131/2015 prevede ca Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială, proiectantul a stat de accord, ca autoritatea contractantă să accepte măcar și 10 analoguri cu condiția că ele să corespundă sută la sută cu caracteristicele solicitate în proiectul de execuție. Pentru a nu ne întâlni în instanța de soluționare a contestațiilor autoritatea contractantă va accepta si expresia analog sau echivalen. Vă urăm succese la participare
Дата:
21 фев 2022, 18:35
Название вопроса:
Documentati de licitare
Вопрос:
Innainte de a plasa prostii pe platforma consultati legea la care va referiti in speta art. 2. Alin 2) Prezenta lege reglementează raporturile ce apar la crearea şi valorificarea operelor literare, artistice şi ştiinţifice (drept de autor), a interpretărilor, fonogramelor, videogramelor şi emisiunilor organizaţiilor de difuziune (drepturi conexe), precum şi alte drepturi care sînt recunoscute în legătură cu activitatea intelectuală din domeniul literaturii, artei şi ştiinţei.  Aici mai precizam ca NCM A. 07.02-2012 prevede ca dupa aprobarea documentatiei de catre Beneficiar responsabilitate si toate drepturile trec la beneficiar. Deci muzicantul proiectant sa isi mai tempereze ambitiile ca calca de acu pe Codul Penal prin amenintarile sale
Ответ (22 фев 2022, 15:50):
Vă mulțumim pentru informația furnizată. Pe viitor vom ține cont de toate cele expuse de dvs.
Дата:
22 фев 2022, 17:06
Название вопроса:
anuntul de participare
Вопрос:
punctul 21 din anunt prevede prezentare obligatorie a Raportului financiar pentru anul 2021, cum sa intelegem acasta cerinta reesind di faptul ca ,, În conformitate cu alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru entitățile de interes public - 120 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 aprilie 2021); pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai 2021)."
Ответ (23 фев 2022, 13:13):
În conformitate cu alin. 3, art. 33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, raportului financiar pentru anul 2021 se prezintă în parcurs de până la 150 zile (adică începînd cu 02.01.2022 și pînă la limita admisibilă). Un agent economic responsabil care se pregătește să participle la procedurile de achiziție anunțate de instituțiile bugetare, se pregătește din start cu toate actele necesare dar nu caută nodul în papură pentru a se evidenția
Дата:
23 фев 2022, 15:14
Название вопроса:
anuntul de participare
Вопрос:
punctul 21 din anunt prevede prezentare obligatorie a Raportului financiar pentru anul 2021, cum sa intelegem acasta cerinta reesind di faptul ca ,, În conformitate cu alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru entitățile de interes public - 120 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 aprilie 2021); pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai 2021)." Răspuns (23 febr 2022, 13:13): În conformitate cu alin. 3, art. 33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, raportului financiar pentru anul 2021 se prezintă în parcurs de până la 150 zile (adică începînd cu 02.01.2022 și pînă la limita admisibilă). Un agent economic responsabil care se pregătește să participle la procedurile de achiziție anunțate de instituțiile bugetare, se pregătește din start cu toate actele necesare dar nu caută nodul în papură pentru a se evidenția Si totusi prezentam bilantil pe 2021 sau pe 2020. ?
Ответ (23 фев 2022, 16:35):
Aveți dreptate că puteți prezenta raportul în decurs de 150 zile. Dar pentru a participa la licitație, trebuie să îndepliniți toate condițiile solicitate de benefeciar care se asigură din toate punctele de vedere că va benefecia de un obiect din punct de vedere calitativ și cantitativ, fără a atrage în timpul executării lucrărilor întrebări adăugătoare din cauza ca antreprenorul nu poate îndeplini cerințele solicitate. Acum noi vă adresăm o întrebare – ar fi un motiv că nu doriți să prezentați raportul pentru anul 2021, datorii inregistrate care nu doriți să le afișați?
Дата:
24 фев 2022, 09:58
Название вопроса:
anunt de participare
Вопрос:
Aveți dreptate că puteți prezenta raportul în decurs de 150 zile. Dar pentru a participa la licitație, trebuie să îndepliniți toate condițiile solicitate de benefeciar care se asigură din toate punctele de vedere că va benefecia de un obiect din punct de vedere calitativ și cantitativ, fără a atrage în timpul executării lucrărilor întrebări adăugătoare din cauza ca antreprenorul nu poate îndeplini cerințele solicitate. Acum noi vă adresăm o întrebare – ar fi un motiv că nu doriți să prezentați raportul pentru anul 2021, datorii inregistrate care nu doriți să le afișați? Problema nu e in ce vrem noi sa Dtre ci in respectarea Legei de catre toti participantii la procedura. Aici vom veni cu cererea sa precizati daca bilantul urmeaza a fi prezentat su confirmarea de la biroul de statistica?
Ответ (24 фев 2022, 15:38):
obligatoriu, în caz contrar acest raport ar fi inutil
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.