Государственная закупка
21050514
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
1
Период разъяснений
с 25.01.2022 10:14
по 28.01.2022 00:00
по 28.01.2022 00:00
2
Подача предложений
с 28.01.2022 00:00
по 31.01.2022 15:00
по 31.01.2022 15:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
65 000 MDL
Период уточнений:
25 янв 2022, 10:14 - 28 янв 2022, 0:00
Подача предложений:
28 янв 2022, 0:00 - 31 янв 2022, 15:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2021
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2021 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2021
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2021 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Контактный номер
022 572 213
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
25 янв 2022, 9:53
Дата последних изменений
25 янв 2022, 10:14
Оценочная стоимость (без НДС)
65 000 MDL
Achizitii.md ID
21050514
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Срок действия контракта
1 мар 2022 08:00 - 31 дек 2022 08:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
CPV: 79200000-6 - Услуги в области бухгалтерского учета, аудита и налогообложения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.
Цена предложения:
58 500 MDL
Статус:
Победитель
Corespunderea cerintelor inaintate de IFP
15.02.22 12:27
Причина: Corespunderea cerintelor inaintate de IFP
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
declarație lipsa sanctiunilor.semnat.pdf
declarație lipsa sanctiunilor.semnat.pdf
ID: 381cc612-bf5f-46a7-adcd-5ca88adc189b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
descrierea procedurilor de control al calitatii.semnat.pdf
descrierea procedurilor de control al calitatii.semnat.pdf
ID: 3fb23069-7718-43e5-b346-29512603a7b3
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
declarație privind cunoașterea legislației.semnat.pdf
declarație privind cunoașterea legislației.semnat.pdf
ID: 543379d9-d543-4004-abb6-7238936d9511
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
declarație privind deținerea experienței similare (2).semnat.pdf
declarație privind deținerea experienței similare (2).semnat.pdf
ID: 66d836f6-417a-4a15-a1e8-c8fe83762e0f
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
oferta financiară imsp institutul de ftiziopneumologie ,,chiril draganiuc”.semnat.pdf
oferta financiară imsp institutul de ftiziopneumologie ,,chiril draganiuc”.semnat.pdf
ID: 7bb9947d-466e-4551-8b8c-40a892fe1e1e
Финансовое предложение
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
documente de eligibilitate_.semnat.pdf
documente de eligibilitate_.semnat.pdf
ID: b8c376ad-a232-47ea-a7f1-8075c039368b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
cim lungu marianna.semnat.pdf
cim lungu marianna.semnat.pdf
ID: bdeab0ea-0d01-4a58-ba09-5fedb88cef84
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
duae_servicii audit.semnat.pdf
duae_servicii audit.semnat.pdf
ID: c5fe2089-4d71-4f93-b06d-98e74efaee62
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
extras din registrul public al entităților de audit.semnat.pdf
extras din registrul public al entităților de audit.semnat.pdf
ID: c799ff08-dfc5-49df-92b2-201e5141bf2a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
declarație privind statutul de angajat_desemnare echipa.semnat.pdf
declarație privind statutul de angajat_desemnare echipa.semnat.pdf
ID: d4cf0348-f42e-49de-9fa9-b50b45fbfec1
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
cim pașinschi cristina.semnat.pdf
cim pașinschi cristina.semnat.pdf
ID: ecc02b5a-e453-4262-a855-5b484f35ce19
Квалификационные документы
Дата загрузки:
28.01.22 09:58
Дата открытия:
1.02.22 23:00
2
Наименование участника:
Divers Audit
Цена предложения:
63 000 MDL
Статус:
В ожидании
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
declaratie privind lipsa sanctiuni 5 ani.semnat.pdf
declaratie privind lipsa sanctiuni 5 ani.semnat.pdf
ID: 2790f16a-d0ac-4d08-9656-5e3ae68ce66b
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
declaratie de cunoastere a legislatiei.semnat.pdf
declaratie de cunoastere a legislatiei.semnat.pdf
ID: 4ca16c3c-96be-4bf7-bd55-856667ce1ab1
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
cv vrancean vitalie.semnat.pdf
cv vrancean vitalie.semnat.pdf
ID: 64ffbbde-8984-40b2-ae6d-16f6520d3abd
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
declaratie lipsa sanctiuni cspa.semnat.pdf
declaratie lipsa sanctiuni cspa.semnat.pdf
ID: 74bea1c4-fb02-44a1-ac2f-2fd8d97f917a
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
metodologia de audit.semnat.pdf
metodologia de audit.semnat.pdf
ID: 86ec1342-d4fe-470d-94e2-36f8051a4481
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
cv smochina liliana.semnat.pdf
cv smochina liliana.semnat.pdf
ID: 89412176-5fd0-4672-bdbd-516ab333130f
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
ID: 92068496-eddc-4a65-afa0-c52d81ea4cd2
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
extras registrul public al societatilor de audit.semnat.pdf
extras registrul public al societatilor de audit.semnat.pdf
ID: 9212e200-220b-409b-9fb5-d1b9bc6a43cc
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
misiuni de audit efectuate de auditori minim 2.semnat.pdf
misiuni de audit efectuate de auditori minim 2.semnat.pdf
ID: a3588066-dfb7-4180-952b-a2845c4c8a36
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
dovada angajarii auditorilor.semnat.pdf
dovada angajarii auditorilor.semnat.pdf
ID: a50e3285-58ce-47cc-b2fd-2c2092df2142
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
asigurare 2022.jpg
ID: ad3b578c-49f8-431e-b5f8-42fa489a5d8e
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
cv brasoveanu doina.semnat.pdf
cv brasoveanu doina.semnat.pdf
ID: bec1db01-f486-4fbc-92fb-11df95e9c5d2
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: e26d32fe-e52d-4f62-84f6-9fbb7032cea0
Документы соответствия
Дата загрузки:
31.01.22 14:43
Дата открытия:
31.01.22 15:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK